آیا می توانید 2 تفاوت آدم برفی ها را تشخیص دهید؟

آیا می توانید 2 تفاوت آدم برفی ها را تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/11

10:13


بین دو عکس از یک آدم برفی زیبا، 2 تفاوت وجود دارد. شما باید همه آنها را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید. این تست بینایی را انجام دهید و میزان دقت و توجه تان را به جزئیات محک بزنید…

آیا می توانید 2 تفاوت آدم برفی ها را تشخیص دهید؟

بین دو عکس از یک آدم برفی زیبا، 2 تفاوت وجود دارد. شما باید همه آنها را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید. این تست بینایی را انجام دهید و میزان دقت و توجه تان را به جزئیات محک بزنید.

پازل های تشخیص تفاوت راه های بسیار خوبی برای تقویت مهارت های بینایی شما هستند. آنها میزان دقت و توجه شما را به جزئیات را به چالش می کشند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریبا یکسان کار دشواری است.

تفاوت ها را تشخیص دهید

شما می توانید دو تصویر یکسان از یک آدم برفی را ببینید که کنار هم قرار گرفته اند. آدم برفی کلاه ضخیمی بر سر دارد و در حال لبخند زدن دیده می شود. اگرچه این دو تصویر تقریبا یکسان هستند، اما 2 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید آنها را در 5 ثانیه شناسایی کنید؟

به تصاویر با دقت نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. زمان شما از الان شروع می شود. شانس خوب!

تفاوت ها را تشخیص دهید

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

در این بازی از شما خواسته شد که 2 تفاوت بین دو تصویر را در 5 ثانیه تشخیص دهید. اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم، این نشانه بینایی عالی و میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. اما اگر تا هنوز به دنبال تفاوت ها هستید، ناراحت نباشید، با تمرین همه چیز بهتر می شود.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا تفاوت ها را نشان دهیم.

تفاوت های آدم برفی ها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از این تست بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو