آزمون تشخیص مادر کودک: فقط افراد با هوش می توانند در 5 ثانیه مادر کودک را شناسایی کنند!

آزمون تشخیص مادر کودک: فقط افراد با هوش می توانند در 5 ثانیه مادر کودک را شناسایی کنند!


منبع: خبرنما

4

1401/12/15

11:08


آزمون تشخیص مادر کودک: اگر می خواهید بدانید آیا فرد باهوشی هستید یا خیر پس این معمای تصویری جذاب را انجام دهید. در این تست هوش چالش این است تا نظر به…

آزمون تشخیص مادر کودک: فقط افراد با هوش می توانند در 5 ثانیه مادر کودک را شناسایی کنند!

آزمون تشخیص مادر کودک: اگر می خواهید بدانید آیا فرد باهوشی هستید یا خیر پس این معمای تصویری جذاب را انجام دهید. در این تست هوش چالش این است تا نظر به سرنخ ها و علامات موجود در تصویر مادر کودک را تشخیص دهید. کارشناسان ادعا می کنند که فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند آزمون تشخیص مادر کودک را حل کنند. شما چطور، آیا فرد باهوشی هستید؟

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، مانند آزمون تشخیص مادر کودک می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید. پس از حل کردن این معماها غافل نشوید. اکنون آیا آماده اید تا این تست جذاب را انجام دهید؟ بیایید ببینیم چند مرده حلاجید.

آزمون تشخیص مادر کودک

بیایید نگاهی به بازی فکری امروز بیندازیم.

مادر کودک کیست

در این تصویر کودکی را می بینید که با اسباب بازی هایش روی زمین بازی می کند. نزدیک کودک دو زن نشسته اند. یکی از زنان مادر کودک است، اما آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی؟ ما برای این معما محدودیت زمانی تعیین کرده ایم و شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا این معما را حل کنید.

قبل این که حل آزمون تشخیص مادر کودک را شروع کنید، لحظه ای چشمان تان را ببندید و خوب تمرکز کنید. بعد که حواس تان جمع شد، شروع به بررسی کردن تصویر کنید.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

5 ثانیه شما تمام شد.

آیا توانستید مادر کودک را تشخیص دهید؟ برخی از شما ممکن است مادر نوزاد را در 5 ثانیه یا کمتر شناسایی کرده باشید، اما برخی دیگر برعکس. خوب به هر حال، برای دیدن جواب به بخش زیر بروید.

پاسخ معما

کارشناسان می گویند اگر موفق شدید آزمون تشخیص مادر کودک را در مدت زمان تعیین شده حل کنید، یعنی از ضریب هوشی بالایی برخوردارید. به هر حال، ما جواب را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

جواب آزمون تشخیص مادر کودک

جواب آزمون تشخیص مادر کودک: خانم سمت چپ تصویر کسی که لباس زرد رنگی به تن دارد مادر کودک است. می پرسید چرا؟ محققان می گویند کودکان اغلب هنگام بازی کردن دوست دارند رو در روی والدین شان بنشینند. جدای از این رنگ موهای آن‌ها نیز یکسان است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص مادر کودک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو