کارگردان The Witcher 4: این بازی یک نقطه ورود عالی برای بازیکنان تازه وارد خواهد بود

منبع: گیمفا

3

1402/9/10

20:56


سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، کارگردان The Witcher 4، در اظهارات جدید خود گفته است که این اثر برای بازیکنان تازه‌وارد یک نقطه ورود عالی محسوب می‌شود.

کارگردان The Witcher 4: این بازی یک نقطه ورود عالی برای بازیکنان تازه وارد خواهد بود

سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، کارگردان The Witcher 4، در اظهارات جدید خود گفته است که این اثر برای بازیکنان تازه‌وارد یک نقطه ورود عالی محسوب می‌شود.

با پایان یافتن بخش اعظم کار استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) بر روی Cyberpunk 2077، حالا تمرکز این توسعه‌دهنده روی ساخت بازی The Witcher 4 معطوف گردیده و اخیراً مشخص شده است که حدود نیمی از اعضای این استودیو روی ساخت عنوان نقش‌آفرینی فانتزی مذکور کار می‌کنند. در همین راستا، کارگردان بازی اعلام کرده است که این اثر برای تازه‌واردها بسیار مناسب خواهد بود.

سباستین کالمبا در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت Lega Nerd اظهار داشت اگرچه CD Projekt RED مطمئن خواهد شد که The Witcher 4 با داستان فرنچایز مطابقت دارد، اما استودیو می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این بازی خیلی شبیه به عناوین قبلی این فرنچایز نباشد. به گفته‌ی این کارگردان، اگرچه این بازی تا چند سال آینده منتشر نخواهد شد، اما همچنان برای طرفداران این مجموعه جذاب خواهد بود و در عین حال، این عنوان یک نقطه عطف برای افرادی است که قبلاً سری The Witcher را تجربه نکرده‌اند.

کارگردان The Witcher 4 در این باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم به همان مسیری که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم، اما نمی‌خواهیم همان بازی‌‌های قبلی را بسازیم. فکر می‌کنم این یک امر مسلم است. ما برخی از عناصر افسانه‌ای را داریم که باید حفظ شوند. به هر حال، همچنان همان جهان وجود دارد و ما نمی‌توانیم از محدودیت‌های خاصی فراتر برویم.

بنابراین ما باید مسیر بسیار خاصی را دنبال کنیم و در آن نوآوری کنیم. در عین حال، واضح است که ما باید سعی کنیم افراد جدیدی را راضی کنیم. The Witcher 4 برای چند سال آینده منتشر نخواهد شد و از انتشار نسخه قبلی زمان زیادی می‌گذرد. ما نمی‌توانیم مخاطبانی را که عاشق این حماسه هستند، هدف قرار دهیم. ما همچنین باید یک جامعه ‌یجدید بسازیم. با توجه به این نکته، من می‌توانم بگویم که این بازی یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، و البته طرفداران دیرینه‌ای را فراموش نکرده‌ام که هنوز دوست دارند ماجراهای گرالت را دنبال کنند.

ذکر کارگردان The Witcher 4 «از هوادارانی که هنوز هم می‌خواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند» ظاهراً نشان می‌دهد قهرمان سه‌گانه اصلی تا حدودی بازخواهد گشت و این مطمئناً جذاب است، چراکه بسته الحاقی Blood and Wine تقریباً داستان او را به پایان رساند.

این کارگردان در ادامه توضیح داد که سی‌دی پراجکت رد با The Witcher 4 قصد دارد برای شکستن مرزها و ارائه چیزهای تازه در ژانر نقش‌آفرینی تلاش کند و در مقایسه با The Witcher 3، داستان و تجربه گیم‌پلی قوی‌تری را ارائه دهد.

اولویت ما همواره تلاش برای شکستن مرزها است و ما می‌خواهیم از آنها فراتر برویم. قصد داریم در مقایسه با آنچه که در حال حاضر در بازی‌های نقش‌آفرینی وجود دارد، تلاش کنیم و کاری جدید انجام دهیم؛ به خصوص که ما در آن سبک کار می‌کنیم و طرفداران RPG را هدف قرار می‌دهیم. همانطور که می‌توانید حدس بزنید نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما ایده‌ی ما این است که چیزی بسازیم که از The Witcher 3 پیشی بگیرد، داستانی قوی‌تر را روایت کند و همچنین یک گیم‌پلی بهتر خلق نماییم.

The Witcher 4 که با اسم رمز Polaris شناخته می‌شود، سه گانه جدیدی را برای این سری آغاز می کند و برخلاف عناوین قبلی این مجموعه با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.


منبع: Gamingbolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو