سامان نریمان جهان کیست؟

سامان نریمان جهان کیست؟


منبع: خبرنما

2

1402/9/11

09:00


سامان نریمان جهان در 29 فروردین 1370 در بناب، استان آذربایجان شرقی به دنیا آمده است. بیوگرافی سامان نریمان جهان را اینجا بخوانید و بیشتر با این فوتبالیست حرفه ای آشنا شوید…

سامان نریمان جهان کیست؟

سامان نریمان جهان در 29 فروردین 1370 در بناب، استان آذربایجان شرقی به دنیا آمده است.

بیوگرافی سامان نریمان جهان

بیوگرافی سامان نریمان جهان

هرچند خانواده سامان نریمان جهان زیاد اهل ورزش نیستند اما پدر و مادرش هر دو تحصیل کرده هستند. پدر آقای نریمان جهان مهندس راه و ساختمان است و مادرش نیز پزشک است. او یک برادر کوچک نیز به نام مهران دارد. برادر او نیز علاقه مند فوتبال است و گاهی به شکل آماتور فوتبال بازی می‌کند. اما بیشتر عاشق موسیقی است و در حال حاضر نیز مشغول تحصیل است.

تحصیلات

آقای نریمان جهان نیز مدرک لیسانس از رشته عمران دانشگاه تبریز دارد. او دوره ابتدایی مدرسه را در مدرسه میلاد، دوره راهنمایی را در مدرسه معلم و دوره دبیرستان را در مرکز تیزهوشان علامه طباطبایی بناب گذرانده است.

از فوتسال تا فوتبال

از فوتسال تا فوتبال

سامان نریمان جهان وقتی سوم ابتدایی بود شروع به بازی فوتسال کرد و عضو ثابت تیم مدرسه بود. او با شرکت در مسابقات مدرسه، تصمیم گرفتن بیشتر فوتبال بازی کند. به همین دلیل برای اولین بار در سال 1386 وقتی تنها 16 سال داشت بعد از یک آزمون به تیم امید تراکتورسازی پیوست. او در این تیم توانست به قهرمانی لیگ برتر جوانان دست پیدا کند.

از تراکتور تا گسترش

با این حال در سال 1388 وقتی آقای نریمان جهان نتوانست عضویت تیم بزرگسالان تراکتور را به دست آورد، به تیم جوانان ماشین سازی پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد.

سپس در سال 1391 وارد تیم لیگ برتری نفت شد اما تنها 2 هفته در این تیم حضور داشت. زیرا در هفته دوم با دعوت رسول خطیبی برای بازی در تیم استان خود به لیگ دسته اول و گسترش فولاد تبریز پیوست.

سربازی و حضور در پرسپولیس

سربازی و حضور در پرسپولیس - سامان نریمان جهان

در 18 خرداد سال 1393 به عنوان سهمیه سربازیش وارد تیم تراکتورسازی شد و پس از 2 سال بازی حرفه ای و حضور موفق توانست در 15 دی سال 1395 با پرسپولیس قرارداد دو نیم ساله ببندد.

اما این حضور بیشتر از نیم فصل دوام نیاورد و او این بار به تیم گسترش بازگشت. سپس در فصل 97 – 98 در تیم پیکان بازی کرد تا در نهایت در 27 خرداد 1398 دوباره به تیم ماشین سازی پیوست.

ازدواج و همسر سامان نریمان جهان

ازدواج و همسر سامان نریمان جهان

سامان نریمان جهان ازدواج کرده و متاهل است. او در فروردین سال 1397 با انتشار عکسی از دست خود و همسرش خبر ازدواجش را اعلام کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو