نخستین پوسترهای رسمی از فصل دوم سریال The House of Dragon منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/9/11

11:30


امروز پوسترهای The House of Dragon در رسانه‌های مجازی منتشر شده و فصل دوم سریال «خاندان اژدها»‌ تابستان سال 2024 پخش می‌شود.

نخستین پوسترهای رسمی از فصل دوم سریال The House of Dragon منتشر شد

امروز پوسترهای The House of Dragon در رسانه‌های مجازی منتشر شده و فصل دوم سریال «خاندان اژدها»‌ تابستان سال 2024 پخش می‌شود.

پوسترهای فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) که پیش‌درآمدی برای سریال «بازی تاج‌ و تخت» (Game of Thrones) شبکه HBO است، به تازگی منتشر شده‌اند. شبکه HBO چندی پیش تایید کرده بود که قسمت‌های جدید این سریال فانتزی در تابستان آینده پخش می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوسترهای The House of Dragon منتشر شد

پوسترهای منتشر شده از فصل دوم سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) نشان می‌دهند که شخصیت‌های «شاهدخت رینیرا تارگرین» با بازی «اما دارسی» و «لیدی آلیسنت های‌تاور» با بازی «الیویا کوک» حضور مهمی در فصل دوم دارند.

فصل اول این سریال در ایالات متحده به 29 میلیون نفر بیننده رسید که رکورد جدیدی را در شبکه HBO به ثبت رساند. فیلمبرداری فصل دوم این اسپین‌آف به پایان رسیده و در مرحله پس از تولید قرار دارد.

پوسترهای The House of Dragon

این پیش‌درآمد 174 سال قبل از رویدادهای «ند استارک»، «دنریس تارگرین» و «تیریون لنیستر» رخ می‌دهد که بر اساس رمان «آتش و خون» (Fire and Blood) نوشته «جرج آر. آر. مارتین» ساخته شد. «ردانیان اینتلجنس» اعلام کرده که عنوان قسمت اول از فصل دوم این سریال «پسر در برابر پسر» (A Son for A Son) خواهد بود.

کارگردان سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon)، »+«کلر کیلنر»، در یک مصاحبه با «”هالیوود ریپورتر» دربابره چالش‌های کوتاه کردن فصل دوم گفته است:

«ما هشت اپیزود فوق‌العاده داریم که در هریک از آن‌ها اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و گاهی با محدودیت زمانی یک ساعتی مواجه می‌شویم. تصمیم ما این است که فصل را با آغاز و پایان قوی به پایان برسانیم. همچنین این قسمت‌ها پر از اتفاقات احساسی و بصری هیجان‌انگیز هستند.»

«کاندال و مارتین»، «سارا هس» و «وینس جراردیس» به عنوان تهیه‌کنندگان سریال فعالیت می‌کنند و «آلن تیلور» کارگردانی فصل دوم  سریال «خاندان اژدها» را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The House of Dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو