سریال Good Omens برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

منبع: فیگار

2

1402/9/23

22:11


سریال فال نیک یکی از آثار بسیار پرطرفدار شبکه آمازون است و اخیراً اعلام شد که فصل سوم سریال Good Omens ساخته می‌شود و آخرین فصل این سریال خواهد بود.

سریال Good Omens برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

سریال فال نیک یکی از آثار بسیار پرطرفدار شبکه آمازون است و اخیراً اعلام شد که فصل سوم سریال Good Omens ساخته می‌شود و آخرین فصل این سریال خواهد بود.

سریال Good Omens برای فصل سوم و نهایی خود در آمازون تمدید شد. این سریال توسط «نیل گیمن» ساخته شده و بر اساس یک رمان که توسط «گیمن» و «تری پراتچت» به صورت مشترک به نگارش درآمد، ساخته شد. Good Omens داستان دوستی بین فرشته‌ای به نام «آزیرافل» و فروشنده کتاب‌های کمیاب به نام «کراولی» را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل سوم سریال Good Omens ساخته خواهد شد

آنها دوستان صمیمی هستند که هزاران سال است که سعی دارند تا جلوی پایان دنیا را بگیرند. «مایکل شین» در نقش «آزیرافل» و «دیوید تنانت» در نقش «کراولی» حضور دارند. فصل اول این سریال در سال 2019 در شبکه پرایم ویدیو آمازون پخش شد. در آن زمان، این اثر به عنوان یک سریال تک فصلی معرفی گردید، اما در سال 2021 برای فصل دوم تمدید شد.

در طول اعتصاب نویسندگان و بازیگران که فصل دوم در آن زمان منتشر شد، در صخره‌ای بزرگ به پایان رسید که نشان می‌دهد «گیمن» قبل از اتمام این سریال، داستان بیشتری در نظر داشت. فصل سوم فال نیک به زودی در اسکاتلند فیلمبرداری خواهد شد.

فصل سوم سریال Good Omens

او در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گفت:

من خیلی خوشحالم که بالاخره قادرم داستانی را که تری و من در سال‌های 1989 و 2006 برنامه‌ریزی کرده بودیم، به پایان برسانم.

«گیمن» در یک بیانیه همراه با اعلام تمدید فصل سوم Good Omens در آمازون گفت:

تری مصمم بود که اگر ما Good Omens را به صورت سریال تولید کنیم، می‌توانیم داستان را تا انتها پیش ببریم. فصل اول کاملاً درباره جلوگیری از آرماگدون، پیش‌بینی‌های خطرناک و پایان دنیا بود. فصل دوم ملایم بود، اگرچه پایان آن ممکن است غمگین‌تر از آنچه یک فرشته و شیطان می‌خواستند به پایان رسیده باشد. حالا در فصل سوم، یک بار دیگر با پایان دنیا سر و کار داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Good Omens چیست؟ به نظر شما فصل سوم موفقیت‌های قبلی را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو