اولین تریلر رسمی از سریال Fallout

منبع: گیمفا

4

1402/9/11

21:08


سرویس آنلاین آمازون سرانجام پس از مدت‌ها اولین تریلر رسمی از سریال اقتباسی Fallout را منتشر کرده است.

اولین تریلر رسمی از سریال Fallout

سرویس آنلاین آمازون سرانجام پس از مدت‌ها اولین تریلر رسمی از سریال اقتباسی Fallout را منتشر کرده است.

در ادامه ساخت اقتباس‌های سینمایی و سریالی بر اساس بازی‌های ویدیویی،‌ سرویس آنلاین آمازون پرایم به سراغ ساخت سریال «فال‌اوت» بر اساس مجموعه بازی‌هایی به همین نام رفته است و حالا پس از مدت‌ها و انتشار تصاویر و پوسترهای مختلف، اولین تریلر رسمی از این سریال منتشر شده است.

سریال «فال‌اوت» از جمله آثار مورد انتظار سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود و حالا این تریلر منتشر شده برای آن که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از درون این اثر و جهان آن را به نمایش در می‌آورد، جهانی که ظاهرا پر از هیولاهای ترسناک و دلهره‌آور است.

این تریلر برخی از شخصیت‌ها و هیولاهای نمادین این مجموعه را به تصویر می‌کشد ولی همچنان مشخص نیست که داستان این سریال حول محور چیست و مطمئنا طرفداران بسیار مشتاق هستند تا داستان آن را متوجه شوند. با این حال، این تریلر تازه فضا و محیط این سریال را به خوبی به بینندگان و طرفداران نشان می‌دهد.

تریلر تازه منتشر شده همچنین نگاه بهتری از کاراکترهای اصلی سریال را ارائه می‌دهد. این سریال حول محور شخصیتی به نام لوسی است که از پناهگاه خارج می‌شود تا در سرزمین بایر کاوش کند. همانند هر کس دیگری که در این پناهگاه‌ها زندگی کرده، او از آنچه که با آن روبه‌رو خواهد شد، بسیار وحشت دارد و دلیل آن نیز کاملا مشخص است.

حتی اگر در این محیط وحشیانه و خشن با هیولاها برخورد نکنید، ساکنین اینجا ممکن است برای شما دردساز شوند. در این دنیا خشونت بسیار زیادی میان انسان‌ها و هیولاها وجود دارد و به نظر می‌رسد که تلاش برای بقا در این سرزمین باعث شده تا بدترین وجهه هر فرد آشکار شود.

پخش اولین فصل از سریال «فال‌اوت» از تاریخ ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع خواهد شد.

منبع: thegamer

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو