آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت: در 11 ثانیه آن را پیدا کنید!

آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت: در 11 ثانیه آن را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

1

1402/9/14

10:01


آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت: آیا آماده اید تا دقت بینایی و مهارت های بصری خود را آزمایش کنید؟ پس این چالش را انجام دهید و ثابت کنید که چشمان تیزبینی دارید…

آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت: در 11 ثانیه آن را پیدا کنید!

آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت: آیا آماده اید تا دقت بینایی و مهارت های بصری خود را آزمایش کنید؟ پس این چالش را انجام دهید و ثابت کنید که چشمان تیزبینی دارید.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. مطالعات نشان داده که با انجام آنها به صورت منظم می توانید دقت بینایی چشم های تان را بهبود ببخشید. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را به انجام آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت دعوت می کند.

همبرگر متفاوت را تشخیص دهید

تصویر 6 ردویف و 7 ستون از چیزبرگرهای شبیه به هم نشان می دهد. با این حال یکی از برگرها با تفاوت ریزی از بقیه فرق دارد. اگر می خواهید دقت بینایی چشم های تان را بسنجید، پس آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت را در طول 11 ثانیه حل کنید.

تصویر چیزبرگرها

11…

6…

1…

زمان به پایان رسیده است!

جواب تست بینایی

اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. این نشانه دقت بینایی عالی شما است. با این حال، اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، نگران نباشید چون ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

برای سهولت شما چیزبرگر متفاوت را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

چیزبرگر متفاوت

این بازی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید تا چیزبرگر متفاوت را در طول 11 ثانیه تشخیص دهند!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص چیزبرگر متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو