به تصویر نگاه کنید و تفاوت هایش را تشخیص دهید!

به تصویر نگاه کنید و تفاوت هایش را تشخیص دهید!


منبع: خبرنما

2

1402/9/14

17:01


آزمون تشخیص ضریب هوشی یک راه عالی برای بهبود و تقویت ادراک بینایی و مهارت ذهنی شما است. چالش امروز پیدا کردن تمام تفاوت‌هایی است که بین این دو عکس وجود دارد…

آزمون تقویت ضریب هوشی یک راه عالی برای بهبود و تقویت ادراک بینایی و مهارت ذهنی شما است. چالش امروز پیدا کردن تمام تفاوت‌هایی است که بین این دو عکس وجود دارد.

در دنیای امروز، داشتن مهارت‌های ذهنی قوی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این تست های هوش برای بهبود آگاهی و تحریک تفکر انتزاعی شما فوق العاده هستند. بنابراین اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای گذراندن زمان هستید و می ‌خواهید ذهنتان را آرام کنید، به حل بازی های فکری بپردازید.

آزمون تقویت ضریب هوشی

آزمون تشخیص ضریب هوشی

بیایید به تصویر نگاه کنیم. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می‌توانید همه تفاوت ها را پیدا کنید. همانطور که به تصویر نگاه می‌کنید، مجموعه ای از حیوانات میان آب روی تخته های خاکی نشسته و از هوای آفتابی لذت می‌برند. تصویر مربوط به یک رودخانه میان صحرا است که کمی هم درخت و شاخه و برگ دارد.

تصویر بالا هرچند به ظاهر یکسان و مشابه به نظر می‌رسند اما جالب است بدانید چند تفاوت بین تصویر سمت راست و چپ وجود دارد که برای تشخیص آن‌ها باید از دقت و مهارت جزئی نگری خود کار بگیرید.

فراموش نکنید که افرادی که مهارت‌های بینایی فوق العاده عالی دارند و قدرت جزئی نگری شان بالا است، برنده این چالش هستند.

بیایید شروع کنیم!

.

.

.

آیا موفق خواهید شد؟

جواب تست هوش امروز

انجام موفقیت آمیز این بازی قدرت حافظه بالا و ادراک بینایی است که نه تنها می‌توانید توانایی هایتان را بسنجید بلکه به بهبود آن نیز کمک کنید. خوب حالا بگویید آیا موفق به تشخیص تفاوت ها شده اید؟! اگر بله! به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال تفاوت ها هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون تقویت ضریب هوشی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تقویت ضریب هوشی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو