کاهش وزن شدید بازیگر معروف سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

منبع: روزیاتو

1

1402/9/15

10:17


کاهش وزن شدید بازیگر معروف سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

کاهش وزن شدید بازیگر معروف سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوان مشهدی که با سریال طنز «نوروز رنگی» به شهرت رسید این روزها به همراه حمید لولایی مشغول بازی در سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی به نام «چرخ گردون» است. با این حال، او با ظاهر بسیار متفاوتی در این سریال حضور یافته که او را تقریباً غیر قابل شناسایی کرده است. حمیدرضا حافظ شجری که کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده در گفتگوی جدیدی درباره ی علت آن توضیح داده است.

او در مصاحبه ای که در حاشیه ی ضبط سریال جدید خود با خبرگزاری تسنیم داشت، گفت که به دلیل بیماری اش داروی کورتون مصرف می کند اما در زمان بازی در سریال «نوروز رنگی» مجبور بود دوز بالایی از این دارو را مصرف کند که وزن او را به ۶۰ کیلوگرم رسانده بود اما حالا با بهتر شدن حالش، ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده و توانسته پس از ۳ سال بار دیگر مشغول بازیگری شود.

بیماری حمیدرضا حافظ شجری چیست؟

حمیدرضا حافظ شجری سال‌ ها است که با بیماری رماتیسم مفاصل مبارزه می‌کند که روند طبیعی رشد او را مختل کرد و سبب شده سن او بسیار کمتر از سن واقعی اش به نظر برسد.

او در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا به نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد. حمیدرضا طبق تجویز پزشک معالج خود شروع به مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او به اصطلاح آب آورد که این مشکل با مصرف داروها کنترل شد.

از آن زمان تا کنون، حمیدرضا از دردهای شدیدی رنج می‌برد و قادر نیست دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند و جلوی رشد طبیعی جسم او گرفته شده است.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری متولد سال ۱۳۸۱ در مشهد است.

او فارغ التحصیل رشته سینما از هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است و از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است.

از سال ۹۰ به طور حرفه ای توسط فرشید تمری که از هنرمندان تئاتر مشهد است، وارد عرصه تئاتر و بازیگری شد و در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریال طنز «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی به شهرت رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو