بازیگر آرتور مورگان اعلام کرد بالاخره Red Dead Redemption 3 را خواهیم دید

منبع: پلازا

3

1402/9/15

12:33


بازیگر آرتور مورگان اعلام کرد بالاخره Red Dead Redemption 3 را خواهیم دید

اخیرا بازیگر نقش آرتور مورگان در بازی رد دد 2 اعلام کرده که بلاخره شاهد انتشار بازی رد دد 3 خواهیم بود که در این باره واکنش های بسیاری نسبت به خبر او در فضای مجازی به وجود آمده است.

با اینکه تمام اخبار مربوط به شرکت راک استار در حال حاضر مخصوص به جی تی ای 6 بوده است اخیرا بازیگر نقش آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرده که با تمام حواشی بالاخره شاهد بازی Red Dead Redemption 3 خواهیم بود. او مطمئن است که روزی نسخه جدید بازی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت اللخصوص اینکه واکنش گیمرها به ششمین نسخه از بازی جی تی ای نیز مثبت بود این موضوع میتواند یک انگیزه برای راک استار باشد تا به فکر رد دد 3 باشد.

در دسامبر راجر کلارک که به دلیل حضور در بازی Red Dead Redemption 2 شناخته میشود به نظر یکی از کاربران خود در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت که مطمئن هستم روزی شاهد Red Dead Redemption 3 خواهیم بود اما چه زمانی نمیدانم. بازی رد دد 2 از روی های اولیه انتشار خود توانست سروصدای بسیاری را در سبک بازی های جهان باز قدیمی و وسترن برپا کند که اخیرا شایعات بسیاری نسبت به سومین نسخه از آن منتشر شده است که راک استار واکنشی به آنها نشان نداده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو