برانکو به پرسپولیس برمیگردد؟

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/15

16:07


ساعدنیوز: پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل شایعه بازگشت برانکو مطرح شده است.

برانکو به پرسپولیس برمیگردد؟

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، با شکست پرسپولیس مقابل الدحیل باز هم شایعه بازگشت برانکو به این تیم مطرح شده است.

بعد از شکست شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا انتشار یک شایعه باعث شد تا بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس دوباره مطرح شود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد نه مذاکره‌ای با این مربی از سوی پرسپولیس صورت گرفته و نه اینکه این مربی کروات در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

برانکو که در سال‌های اخیر به عنوان سرمربی تیم ملی عمان فعالیت می‌کند، این روزها در تدارک آماده‌سازی تیمش برای حضور در جام‌ ملت‌های آسیاست.

برانکو در روزهای اخیر سفری به ابوظبی داشت تا محل برگزاری اردوی تیم ملی عمان پیش از جام ملت‌های آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هماهنگ کند. این در حالی است که او در پی فراهم کردن چند بازی تدارکاتی برای عمانی‌هاست تا حضور پررنگ‌تری در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

برخلاف شایعات، باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای رسمی یا غیررسمی با برانکو انجام نداده و به نظر می‌رسد مطرح کردن نام این مربی کروات در این شرایط بیشتر برای آرام کردن فضای هواداری این باشگاه است و در شرایط فعلی یحیی گل محمدی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرسپولیس ادامه خواهد داد مگر اینکه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ بدهد.

در همین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی تشکیل جلسه خواهند داد تا در خصوص شرایط پیش آمده تصمیماتی اتخاذ کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو