معرفی شماری از زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی

معرفی شماری از زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی


منبع: همگردی

2

1402/9/15

22:01


دبی نام یک شهر زیبا و پر جمعیت در امارات است. در فصول گرم سال جمعیت زیادی از سراسر دنیا به دبی سفر می کنند تا از تفریحات آبی فوق العاده ای که در این شهر وجود داشته، استفاده کنند. سواحل دبی را میتوان به عنوان یکی از مهمترین و بهترین جاذبه های گردشگری منطقه معرفی کرد. با ما در مقاله زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی همراه باشید تا شما را با شماری از بهترین سواحل و استخرهای روباز دبی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین سواحل و استخرهای روباز دبی برایتان جالب خواهد بود.

ساحل فایو

در ساحل فایو که چیزی حدود 150 متر طول داشته، آفتابگیرهای زیادی با عرض دو برابر حد معمول وجود دارد. این آفتابگیرها برای استراحت طولانی و بهره مندی از لحظاتی آرامش بخش بسیار مناسب هستند. در این ساحل یک استخر شنا وجود داشته که دارای دیوارهای شیشه ای است. همچنین، در آن یک جکوزی نیز وجود دارد. برای حفظ حریم خصوصی میهمانان نیز یکسری کابین های وی آی پی وجود داشته که افراد می توانند در صورت تمایل و پرداخت هزینه مربوطه از آنها استفاده کنند. برای ورود به این ساحل لازم است که هزینه ای را بپردازید. این هزینه در روزهای آخر هفته بویژه تعطیلات به چیزی حدود 250 درهم به ازای هر نفر می رسد. در روزهای کاری نیز هزینه ورود به این مورد از بهترین سواحل و استخرهای روباز دبی چیزی حدود 150 درهم است.

ساحل فایو

استراحتگاه ساحلی له رویال مریدین اسپا

این استراحتگاه طراحی منحصر بفردی دارد و برای خانواده ها مناسب ترین گزینه بشمار می آید. این استراحتگاه از تعداد زیادی استخر شنا در محوطه های پوشیده از چمن بهره مند است. افراد می توانند به همراه خانواده یا دوستان خود در قسمت سرسبز یا پوشیده از چمن به تفریحات مختلف مشغول شوند. ساحل طلایی و شنی این استراحتگاه بسیار منحصر بفرد و خاص است. این استراحتگاه که چشم اندازی به سمت خلیج فارس داشته، در میان گردشگران بسیار محبوب است.

در ساحل این استراحتگاه خانوادگی می توانید صندلی و چترهایی را مشاهده کنید که به سبک روستایی طراحی شده اند. افراد بزرگسال برای ورود به این مورد از مشهورترین سواحل و استخرهای روباز دبی در روزهای کاری باید چیزی حدود 250 درهم بپردازند. هزینه ورودی به این مورد از زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی هم در روزهای آخر هفته بویژه تعطیلات چیزی حدود 300 درهم است.

استراحتگاه ساحلی له رویال مریدین اسپا

استخر سال در برج العرب

در تراس شیک و زیبای برج العرب شما می توانید یکی از زیباترین استخرهای دبی را مشاهده کنید. برای ورود به این استخر باید چیزی حدود 800 درهم بپردازید. این استخر مجلل و زیبا در واقع شامل دو استخر فیروزه ای رنگ بوده و قسمتهایی از آن دارای عمق کمتر هست. امکان قدم زدن در بخش ساحل دست ساز آن نیز وجود دارد. علاوه بر آن، می توانید از صندلی های راحت و لوکسی که در این مورد از مشهورترین سواحل و استخرهای روباز دبی وجود داشته، استفاده کنید و آفتاب بگیرید.

استخر سال در برج العرب

استخر دبلیو د پالم

این استخر فاصله چندان زیادی با جزایر نخل پالم ندارد. این استخر روباز از ویژگی های جذاب بسیار زیادی بهره مند است. یکی از این ویژگی ها، وجود امکانات بسیار زیادی همچون سایه بان و تختهای کابانا هست. افراد می توانند در استخرهای بزرگ این مجموعه شنا کرده و از نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. اگر قصد ورود به این مجموعه را در تعطیلات آخر هفته دارید، باید چیزی حدود 150 درهم هزینه کنید. هزینه ورود به آن هم در روزهای کاری کمی کمتر بوده و به چیزی حدود 100 درهم می رسد.

استخر دبلیو د پالم

استخر آئورا اسکای

یکی از استخرهای مرتفع دبی آئورا اسکای نام دارد که در طبقه 50 از برج نخیل قرار دارد. این مورد از بهترین سواحل و استخرهای روباز دبی که به صورت 360 درجه طراحی شده، چشم انداز بی نظیر و فوق العاده ای دارد. از آنجایی که این استخر از نوع خصوصی بشمار می آید، برای ورود به آن باید هزینه ای را پرداخت کنید که کمترین میزان این هزینه چیزی حدود 200 درهم است.

استخر آئورا اسکای

ساحل ناموس دبی

این ساحل که در گروه سواحل خصوصی دبی قرار می گیرد، جز استخرهای تابستانی نیز هست. در این ساحل امکانات تفریحی و تجهیزات رفاهی بسیار زیادی برای گردشگران و مسافران فراهم شد. علاوه بر آن، امکانات دیگری نیز در این ساحل مشاهده می شوند که از جمله آنها می توانیم به تختهای مختلف و سایه بان ها اشاره کنیم. از آنجایی که این ساحل یک نوع ساحل خصوصی بشمار می آید، برای ورود به آن باید حداقل هزینه ای نزدیک به 200 درهم بپردازید. پس از تهیه بلیط و پرداخت هزینه مربوطه، شما می توانید وارد این ساحل شده و از امکاناتی که در آنجا وجود دارد، استفاده کنید. در این مورد از زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی رستورانهای زیادی مشغول به فعالیت هستند و در این رستورانها انواع مختلفی از غذاهای دریایی طبخ می شوند.

ساحل ناموس دبی

ساحل جمیرا

این ساحل در میان گردشگران و مسافران بسیار محبوب هست. در قسمتهای مختلف ساحل جمیرا نگهبانان حضور دارند و شما می توانید با خیالی آسوده و راحت در کنار خانواده به انجام تفریحات آبی مشغول شوید. بسیاری از افراد تمایل دارند که بر روی شن های گرم این ساحل دراز بکشند و آفتاب بگیرند. این افراد می توانند از کتابخانه ای که در این ساحل وجود دارد، استفاده کنند و علاوه بر استراحت کردن، به مطالعه کتاب مورد علاقه خود نیز بپردازند.

ساحل جمیرا

ساحل کایت

این مورد از زیباترین سواحل و استخرهای روباز دبی برای کایت سواری بسیار مناسب بوده و در آن امکانات و تجهیزات بسیار زیادی برای تفریح وجود دارد. برخی رویدادهای ورزشی از جمله ورزشهای ساحلی در این ساحل زیبا برگزار می شوند. امکاناتی که در این ساحل وجود دارند، برای ورزشهای مختلف همچون کایت بوردینگ، کایاک سواری، ورزش های ساحلی و آبی بسیار مناسب هستند.

ساحل کایت

ساحل لامر دبی

از مهمترین امکانات این ساحل می توانیم به اتاقهای مخصوص مادر و نوزاد، اتاقهای رختکن، سالنهای ماساژ اشاره کنیم. در این ساحل رستورانهای زیادی بچشم میخورند که در آنها انواع غذاهای سنتی و دریایی سرو می شوند. از دیگر تفریحات آبی این ساحل می توانیم به قایق سواری و والیبال ساحلی اشاره کنیم. در این ساحل شما می توانید سایه بان هایی را مشاهده کنید که برای استراحت بسیار مناسب هستند. علاوه بر آن، تماشای خلیج فارس نیز از دیگر تفریحات این مورد از بهترین سواحل و استخرهای روباز دبی است.

ساحل لامر دبی

باشگاه قایقرانی بولگاری

شنا در آبهای لاجوردی استخر این باشگاه یکی از محبوب ترین تفریحات بشمار می آید. در اطراف این باشگاه چشم انداز بسیار زیبایی از دریای آبی هم دیده می شود. همچنین، وجود سالنهای سفید و لوکس و کاباناهای چوبی بر جذابیت آن افزوده است. مراجعه کنندگان به این مجموعه خصوصی می توانند علاوه بر اینکه در استخرهای تمیز آن به شنا کردن مشغول شوند، از نوشیدنی های خنک نیز میل کنند و لذت ببرند. همچنین، پیشنهاد می کنیم که از غذاهای اصیل ایتالیایی که در این مجموعه سرو شده نیز غافل نشوید. برای ورود به باشگاه قایقرانی بولگاری لازم است که هزینه ای را بپردازید. این هزینه در تعطیلات آخر هفته چیزی حدود 1500 درهم است. در روزهای کاری نیز برای ورود به این باشگاه باید چیزی حدود 800 درهم هزینه کنید.

باشگاه قایقرانی بولگاری

استخر ریتز کارلتون دبی

این استخر در باغی دلنواز و سرسبز واقع شده است. خدمات آبگرم و ماساژ نیز از مهمترین خدماتی هستند که در این مجموعه به مراجعه کنندگان ارائه می گردند. اگر می خواهید که تعطیلات را در کنار خانواده خود سپری کنید، بدون شک ساحل ریتز کارلتون مناسب ترین گزینه برای شما است، چرا که فضای بسیار آرامش بخشی دارد. در صورت تمایل به استفاده از این خدمات به همراه یک وعده ناهار تنها کافیست که 580 درهم به ازای هر نفر بپردازید. برای ورود به استخر این مجموعه و استفاده از خدمات آن در تعطیلات آخر هفته باید چیزی حدود 350 درهم هزینه کنید. البته، هزینه ورود به استخر در روزهای کاری کمی کمتر بوده و به چیزی حدود 250 درهم می رسد.

استخر ریتز کارلتون دبی

باشگاه جزایر جمیرا

این استخر همیشه فعالیت خود را از 8 صبح آغاز می کند و تا 7 شب میزبان مراجعه کنندگان است. از جمله امکانات این مجموعه می توانیم به چترهای فراوان، سایبان و تختهای کابانا اشاره کنیم که در صورت رزرو، میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند. در روزهای سه شنبه تنها بانوان می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کرده و در ساحل آن حضور داشته باشند. علاوه بر آن، در این روز به بانوان هدایای مختلفی از برند ویکتوریا سکرت داده می شود. در روزهای سه شنبه بانوان برای ورود به این مجموعه باید چیزی حدود 100 درهم هزینه کنند. در صورتی که فردای همان روز مجددا به استخر مراجعه نمایند، شامل 20 درصد تخفیف ویژه می شوند.

باشگاه جزایر جمیرا

باشگاه ساحلی دریفت

ساحل دریفت در محوطه یکی از هتلهای شیک و مجلل دبی قرار دارد و از نوع سواحل خصوصی بشمار می آید. به طوری که برای ورود به آن باید هزینه ای را بپردازید که این هزینه در تعطیلات آخر هفته چیزی حدود 250 درهم و در روزهای کاری 200 درهم است. این ساحل در طول شب جلوه بسیار ویژه ای دارد. در کنار استخر نورپردازی های درخشان و منحصر بفردی انجام می شوند که بر جذابیت آن افزوده اند. میهمانان می توانند برای حضور در این ساحل و استفاده از امکانات آن از ساعت 10 صبح الی 7 شب مراجعه نمایند. در روزهای سه شنبه هم ورود آقایان به این ساحل ممنوع بوده و تنها بانوان می توانند در این روز در ساحل دریفت حضور داشته باشند.

باشگاه ساحلی دریفت

ساحل قنتوت دبی

این ساحل هم در گروه سواحل عمومی قرار می گیرد و هم در گروه سواحل خصوصی، چرا که چیزی حدود 7 کیلومتر از آن عمومی هست. مردم می توانند به صورت رایگان از امکاناتی که در این محدوده وجود داشته، استفاده کنند اما بقیه مناطق این ساحل جز گروه سواحل خصوصی بشمار می آید و بدون پرداخت هزینه نمیتوان از آن استفاده کرد. در این ساحل برای انجام تفریحات آبی هیجان انگیز امکانات بسیار زیادی وجود داشته که از جمله آنها می توانیم به کایت سواری، جت اسکی و قایق سواری اشاره کنیم.

در قسمتی از ساحل نیز می توانید کشتی هایی را مشاهده کنید که وجود آنها باعث شده چشم انداز ساحل زیباتر به نظر برسد. ورود به این ساحل تنها با تهیه بلیط امکانپذیر است و در غیر این صورت، افراد نمی توانند وارد آن شوند و از امکانات آن استفاده نمایند. بلیط ورودی ساحل قنتوت قیمت ثابتی ندارد و به عواملی همچون تعداد افراد و روزهای هفته وابسته است.

ساحل قنتوت دبی

ساحل نخل جمیرا

این ساحل بسیار تمیز و پاکیزه بوده و در آن امکانات تفریحی بسیار زیادی وجود دارد. این ساحل بیشتر به مالکان خصوصی و هتلهای ساحلی تعلق دارد و عموم مردم نمی توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. بنابراین، افراد می توانند با اقامت در یکی از این هتلها از ساحل نخل جمیرا و امکاناتی که در آن وجود دارد، استفاده کنند. برای افرادی که ترجیح می دهند در کنار خانواده و به صورت خصوصی از سواحل استفاده نمایند، بدون شک این ساحل یکی از مناسب ترین گزینه ها بشمار می آید.

ساحل نخل جمیرا

سانست بیچ

در نزدیکی برج خلیفه شما می توانید یکی از مشهورترین سواحل و استخرهای روباز دبی را مشاهده کنید. در این ساحل امکانات تفریحی زیادی برای نوجوانان و جوانان وجود دارد. موج سواری یکی از محبوب ترین ورزشهای آبی میان جوانان و نوجوانان بشمار می آید و در این ساحل امکانات لازم برای انجام این تفریح وجود دارد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پس از گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های مختلف آن لحظاتی را به ساحل بروند و در آنجا استراحت کنند. بدون شک، سانست بیچ یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این افراد بشمار می آید، چرا که فضای بسیار آرامش بخشی دارد.

سانست بیچ

ساحل السیف

در گذشته، ساحل السیف مکانی بشمار می آمد که ماهیگیران در آنجا جمع می شدند. علاوه بر آن، محل عبور و مرور قایق ها نیز بوده است. در حال حاضر، این ساحل از جمله مهمترین سواحل تفریحی در دبی بشمار می آید. البته، تجهیزات و امکانات تفریحی امروزی و مدرن در آن چندان زیاد نیست اما می توانید سوار قایق ها و کشتی های قدیمی شوید و قایق سواری به روش سنتی را تجربه نمایید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید تعطیلات خود را در مکانی آرام و خلوت سپری کنید، این ساحل مناسب ترین گزینه برای شماست.

ساحل السیف

پارک ساحلی الممزر

این ساحل بسیار بزرگ بوده و از 5 بخش و محوطه متفاوت تشکیل شده است. در این ساحل برای تفریح و بازی نیز امکانات مناسبی وجود دارد که افراد می توانند از آنها استفاده کنند. نکته مهمی که در مورد این ساحل وجود دارد، این است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه ورود آقایان به این ساحل ممنوع هست. از این رو، بانوان مسلمان می توانند با خیالی راحت در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به این ساحل مراجعه کنند. در هر محوطه از ساحل نگهبانان زیادی حضور دارند و با توجه به این موضوع، خانواده ها می توانند با خیالی راحت به همراه فرزندان به این ساحل بروند.

پارک ساحلی الممزر

ساحل دبی

از جمله امکانات آن می توانیم به زمینهای ورزشی بزرگ اشاره نماییم و علاوه بر آن، امکان انجام فعالیتهایی همچون شتر سواری، قایق سواری، جت اسکی و عکس گرفتن با شترها نیز وجود دارد. همچنین، برای بازی کودکان نیز زمین مخصوصی دیده می شود. در محیط این ساحل می توانید اتوبوسهای زیادی را مشاهده کنید که برای جابجایی آسان مسافران و راحتی آنها قرار داده شده اند.

ساحل دبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو