راهنمای کامل خرید مبل تختخواب شو

7

1402/9/15

23:20


مبلمانی که چند کاره هستند، به عنوان مبلمان تختخواب شو شناخته می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های مبلمان تختخواب شو، صرفه جویی در فضا و هزینه است. خرید مبلمان تختخواب شو برای خانه هایی که متراژ کمی دارند، یکی از بهترین اتنخاب ها محسوب می ‌شود. وسایل چند کاره همیشه یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی هستند و امروزه مبلمان تختخواب شو نقش مهمی در طراحی دکوراسیون های شیک دارند.

انواع مبل تختخواب شو

اگر قصد خرید مبل تختخواب شو را دارید، در اولین قدم باید با انواع این محصولات آشنا شوید تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم ترین نکته ای که در رابطه با انواع این مبل ها باید به آن توجه کنید مربوط به ابعاد و اندازه آن ها است. برخی از این محصولات تک نفره هستند در حالی که برخی دیگر دو یا سه نفره می باشند. طبیعتا ابعاد مبل تختخواب شو دو نفره نسبت به نوع یکنفره آن دارای ابعاد بزرگتری است.

همچنین طرح این مبل ها و جنس پارچه آن ها با یکدیگر متفاوت است. مبل های تختخواب شو متناسب با مکان های مختلفی تولید می شوند. به طوری که برخی از آن ها مناسب هتل ها و بیمارستان ها هستند اما مدل های دیگر برای استفاده در منازل کوچک یا اتاق مهمان طراحی شده اند.

خرید مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو بدون دسته

یکی از نکات قابل توجه در مورد خرید مبلمان تختخواب شو توجه به متراژ مکانی است که قرار است مبل در آن قرار بگیرد. پشتی مبل در مبلمان تختخواب شو بدون دسته، به طور کامل می خوابد و هم سطح نشیمنگاه می شود. این نوع مبل به عنوان یک تخت دو نفره قابل استفاده است. در این مدل، کاناپه هایی که سه نفره هستند به مبل تختخواب شو دو نفره تبدیل می شوند.

صندلی خواب

یکی دیگر از انواع مبلمان تختخواب شو، صندلی خواب است و برای افرادی که تنها زندگی می کنند، گزینه مناسبی محسوب می شود. این صندلی را می توان با یک حرکت ساده به تختخواب تبدیل کرد. این صندلی ها در مقایسه با مبلمان تختخواب شو تنوع و رنگبندی بیشتری دارند. خرید مبلمان تختخواب شو که شبیه به صندلی هستند، فقط به عنوان یک مبل تختخواب شو پیشنهاد می شود ولی به عنوان یک صندلی راحتی مناسب نیست؛ چون فضای زیادی می گیرد.

خرید مبل تختخواب شو کم جا و مستحکم

مبل تختخواب شو مکانیزم

در این نوع مبلمان، نیازی به خواباندن و چرخاندن پشتی صندلی نیست و فقط باید کمی آن را به سمت عقب فشار دهید. برای جلو و عقب کردن پشتی این مبلمان، از یک ریل استفاده شده است.

ویژگی های با کیفیت ترین مبل های تختخواب شو

هر چند که مبل تختخواب شو کمجا بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است اما در خرید این محصولات نباید عجله کنید. در واقع بهتر است نکات مهمی را پیش از خرید مد نظر خود قرار دهید. در این صورت خواهید توانست محصولی با کیفیت بالا و ماندگاری و دوام طولانی را تهیه نمایید. از جمله مهم ترین ویژگی های با کیفیت ترین مبل های تختخواب شو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس رویه آن ها طوری است که هیچگونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند. همچنین بهتر است این محصول را به گونه ای انتخاب نمایید که پارچه مبلی آن قابل شستشو و ضد چروک باشد.
  • کیفیت فلز و چوب به کار رفته در اسکلت این مبلمان باید بسیار بالا باشد تا در اثر تغییر موقعیت آن از تخت به مبل در طول زمان دچار آسیب نشود.
  • بهتر است در انتخاب نوع نشیمن این مبل ها دقت کنید که طبی باشد. همچنین کیفیت آن ها باید به حدی باشد که در اثر استفاده زیاد، تغییر فرم ندهند.

در هنگام خرید حتما به طرح و رنگ و مدل این محصولات توجه داشته باشید که با فضای منزل یا اتاق شما همخوانی داشته باشد.

مزیت خرید مبل تختخواب شو

خرید مبلمان تختخواب شو مزیت های زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها، استفاده بهینه از فضا است. با توجه به این که بعضی از مبلمان در فضاهای کوچک قابل استفاده نیستند، بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند. در ادامه با سایر مزیت های این مبلمان آشنا می شویم.

  • این مبلمان هم به عنوان یک تخت راحت و هم به عنوان مبل قابل استفاده هستند.
  • تشک این مبلمان به خاطر طبی بودن مانع از کمر درد می شود.
  • این مبلمان تشک قابل تعویض دارند.
  • حمل و نقل بسیار آسانی دارند و به راحتی جا به جا می شوند.
  • استحکام و مقاومت بالایی دارند.

جمع بندی

مبلمان تختخواب شو در اندازه ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند قبل از خرید مبل تختخواب شو باید به فضا و همچنین نیاز خود توجه کنید. بهتر است مبلمانی را برای خرید انتخاب کنید که دارای بافتی نرم و مقاوم هستند. جنس و نوع پارچه این مبلمان نقش خیلی مهمی در کیفیت آن دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو