تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان فردا شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

منبع: شبونه

2

1402/9/16

19:09


خبر تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان و قم فردا شنبه 18 آذر 1402 به علت الودگی هوا از سوالاتی بوده که دانش اموزان میپرسند. اخبار تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان مدارس تهران و کرج و اصفهان که هفته گذشته به علت آلودگی هوا تعطیل بودند حالا دانش اموزان میخواهند بدانند که …

خبر تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان و قم فردا شنبه 18 آذر 1402 به علت الودگی هوا از سوالاتی بوده که دانش اموزان میپرسند.

اخبار تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان

مدارس تهران و کرج و اصفهان که هفته گذشته به علت آلودگی هوا تعطیل بودند حالا دانش اموزان میخواهند بدانند که آیا فردا شنبه 18 آذر 1402 مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران و کرج و اصفهان فردا شنبه 18 آذر 1402 مشخص شد آلودگی هوا

با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش آلودگی هوا اما تا به حال چنین اتفاقی نیافتاده است و آلودگی هوا کاملا پابرجا است و به احتمال زیاد مدارس تعطیل خواهد بود در حال حاضر هوا تهران و کرج دارای آلودگی هوای شدید و ناسالم برای همه گروه های میباشد پزشکان توصیه کرده اند تا حدالامکان از خانه خارج نشوند.

الودگی هوا تهران و کرج و اصفهان همچنان پا برجاست

به گزارش ایرنا، آلودگی هوا همچنان میهمان ناخوانده تهرانی ها است و در روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه نیز کیفیت هوای تهران در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) قرار دارد.

براساس این گزارش، پیروزی منطقه (۱۳)، تربیت مدرس منطقه (۶)، ستاد بحران منطقه (۷)، میدان فتح (منطقه ۹) شریف منطقه (۲)، شاد آباد منطقه (۱۸)، شهر ری منطقه (۲۰) و همچنین شهرداری مناطق چهار، ۱۱، ۱۹ و ۲۱ در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار دارد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: به علت سکون و پایداری جو از اول آبان ماه ۸ روز، روز ناسالم برای عموم و در آذر ماه نیز ۷ روز پیوسته شرایط ناسالم برای عموم را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ روز ناسالم برای عموم گزارش شد و تنها ۲ روز قابل قبول داشتیم، افزود: کمیته کاهش آلودگی هوا هر روز تشکیل جلسه می‌دهد و در راستای کاهش آلودگی هوا برنامه‌ریزی می‌کند.

در این ارتباط احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل محیط زیست اصفهان اظهار کرد: ذوب آهن و کوره های آجرپزی بیشترین سهم در آلودگی هوا را دارند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: مقصران اصلی آلودگی هوای اصفهان شرکت ذوب آهن و کورهای آجر پزی هستند که تاکنون جلسات بسیاری در این زمینه تشکیل شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو