آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + آلودگی هوا و جزئیات

منبع: شبونه

3

1402/9/25

17:48


آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ مدارس تهران ، البرز ، کرج ، اصفهان ، اهواز ، خوزستان ، مشهد ، تبریز ، قم ، قزوین ، اراک ، همدان و سمنان به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف را در این صفحه بخوانید. آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر تعطیل است؟ …

آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ مدارس تهران ، البرز ، کرج ، اصفهان ، اهواز ، خوزستان ، مشهد ، تبریز ، قم ، قزوین ، اراک ، همدان و سمنان به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف را در این صفحه بخوانید.

آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر تعطیل است؟

تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ از مهم‌ترین اخبار این روزها در فضای مجازی بوده که دانش آموزان توجه ویژه‌ای به آن دارند با توجه به آلودگی هوا که مجدداً شهرهای مختلف کشورمان را در بر گرفته است بسیاری از دانش‌آموزان به دنبال تعطیلی مدارس بوده که بتوانند روز دوشنبه را در خانه بمانند و آلودگی هوا آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

آیا مدارس دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ +بارندگی و آلودگی هوا و جزئیات

با توجه به وضعیت شرایط آلودگی که در کشور حاکم است به خصوص شهرهای بزرگ همچون تهران و البرز و کرج و اصفهان و مشهد از سمنان و اراک مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل نخواهد بود.

با اینکه شاخص آلودگی هوا در تهران عدد بالایی را نشان می‌دهد اما مدارس تعطیل نیست و دانش‌آموزان باید به مدرسه بروند.

با توجه به شرایطی که در هفته‌های گذشته در کشور حاکم بود و شاخص آلودگی هوا عدد ۱۸۰ را نشان می‌داد اما مدارس تعطیل نبود به نظر نمی‌رسد که روز دوشنبه نیز به علت آلودگی هوا تعطیل باشد.

شاخص آلودگی هوای تهران و اهواز و اصفهان و کرج

بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۴ قرار گرفته و وضعیت هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. این در حالی بوده که طی دو روز گذشته به دلیل بارش باران و وزش باد تا حدودی وضعیت هوا بهبود یافت.

هوای اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان به علت ریزگردها، آلاینده‌ها، سوختن نیشکر و… آلوده است و با این شرایط آلودگی هوا دانش‌آموزان مجبورند سر کلاس درس حاضر شوند در حالی که در سایر استانها مدارس و ادارات را به دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌کنند. آیا این تبعیض عادلانه است؟ آیا سلامت فرزندانمان بی اهمیت است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو