آزمون یافتن مغز: آیا می توانید مغز را در این تصویر پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

1

1402/9/17

13:00


آزمون یافتن مغز: اگر بتوانید مغز پنهان را در این تصویر بیابید، جز 1 درصد کسانی هستید که بینایی عالی دارند. تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. مطالعات نشان می دهد که با انجام آنها به صورت منظم می توانید دقت بینایی […]

آزمون یافتن مغز: آیا می توانید مغز را در این تصویر پیدا کنید؟

آزمون یافتن مغز: اگر بتوانید مغز پنهان را در این تصویر بیابید، جز 1 درصد کسانی هستید که بینایی عالی دارند. تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. مطالعات نشان می دهد که با انجام آنها به صورت منظم می توانید دقت بینایی چشم های تان را بهبود ببخشید. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را به انجام آزمون یافتن مغز دعوت می کند.

آزمون یافتن مغز

تصویر یک اتاق عمل را نشان می دهد که در آن سه پزشک در حال جراحی یک بیمار هستند. با این حال، جایی در این تصویر شلوغ یک مغز وجود دارد. بازیکنان فقط 10 ثانیه فرصت دارند تا آن را پیدا کنند.

مغز را پیدا کنید

.

آزمون شناسایی پدر دختر: آیا می توانید در 6 ثانیه پدر کودک را تشخیص دهید؟

.

.

ضریب هوشی تان را محک بزنید: ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟

سرنخ: روی سمت راست تصویر تمرکز کنید، تنها قسمتی از مغز دیده می شود.

.

تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟

.

.

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!

پاسخ تست بینایی

زمان شما تمام شده است. خوب آیا موفق شدید مغز را پیدا کنید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر نتوانستید مغز را پیدا کنید، نگران نباشید چون اکنون پاسخ را فاش می کنیم.

مغز پنهان در تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن مغز لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست بینایی یافتن انگشتر: آیا می توانید زیر 10 ثانیه انگشتر الماس را پیدا کنید؟

تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در 11 ثانیه تخم را پیدا کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو