کدام یکی از مربع ها رنگ متفاوتی دارد؟

کدام یکی از مربع ها رنگ متفاوتی دارد؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/17

17:00


آیا می‌توانید بگویید رنگ کدام مربع ها از بقیه متفاوت‌تر است؟ شاید فکر کنید این 24 مربع دارای رنگ سبز است اما خوب رنگ یکی از مربع ها از بقیه فرق می‌کند. کافی است از تیزبینی و تیزهوشی تان استفاده کنید. البته در این تست بصری به جزئی نگری‌تان نیز تکیه کنید. شما با مهارت جزئی نگری می‌توانید به جواب درست دست پیدا کنید…

آیا می‌توانید بگویید رنگ کدام مربع ها از بقیه متفاوت‌تر است؟ شاید فکر کنید این 24 مربع دارای رنگ سبز است اما خوب رنگ یکی از مربع ها از بقیه فرق می‌کند. کافی است از تیزبینی و تیزهوشی تان استفاده کنید. البته در این تست بصری به جزئی نگری‌تان نیز تکیه کنید. شما با مهارت جزئی نگری می‌توانید به جواب درست دست پیدا کنید.

تست بصری: کدام مربع رنگ متفاوتی دارد؟

تست بصری

چه کسی تست‌های بینایی و بازی‌های فکری را دوست ندارد؟ در واقع این بازی‌های جذاب فکری یک راه عالی برای افزایش قدرت ذهن، تقویت کننده مهارت های تفکر جانبی و قدرت بینایی هستند. جدای از این فواید تست های هوش، حل کردن این معماها باعث ترشح دوپامین می‌شوند. دوپامین یک مولکول تعدیل کننده عصبی است که وظایف مهمی در بدن دارد.

برای تقویت ذهن خود حتما به این تست بصری جواب بدهید!

.

.

.

کمی دقت کنید، حتما به جواب درست می‌رسید! فقط باید با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست بصری

.

.

.

آیا می‌توانید بگویید کدام مربع رنگ متفاوتی از بقیه مربع‌ها دارد؟!

تست بصری

آیا موفق به یافتن رنگ متفاوت مربع شدید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، به شما تبریک می‌گوییم شما چشمان تیزبینی دارید. اما اگر هنوز به دنبال این هستید تا رنگ متفاوت را از بقیه تشخیص دهید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید. شاید بگویید همه مربع ها یک رنگ هستند، اما کاملا در اشتباه هستید، زیرا رنگ مربع ها در درجه رنگ سبز آن از همدیگر فرق می‌کنند. پس اگر خوب نگاه کنید، ردیف سوم از سمت چپ دومین مربع رنگ سبز تیره تر دارد.

تست بینایی و جزئی نگری

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بصری امروز لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو