افشین پیروانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/9/18

18:59


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به طرح نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.

افشین پیروانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

واکنش پیروانی به مطرح شدن نام برانکو به جای گل محمدی

به گزارش نم نمک ، افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد : بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم و پس از اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل الدحیل به این پیروزی احتیاج داشتیم. خوشحالیم که نتیجه خوبی را کسب کردیم و برای مسابقه بعدی آماده می شویم.

افشین پیروانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

افشین پیروانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

او درباره حواشی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل تصریح کرد : اتفاقات خوبی رخ نداد. هواداران ما همواره سرآمد بوده اند و این اتفاق رخ داده که دست تیم از جام کوتاه مانده و بازی را باخته ایم اما هواداران تیم را حمایت کرده اند. اینکه آن روز چه اتفاقی افتاد ولی امروز جبران کردند و در طول هفته نیز انرژی مثبت دادند و آنهایی که اشتباه کردند به اشتباه خودشان پی بردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره داربی بیان کرد : داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند می تواند پیروز شود. شرایط خوبی داریم و با ریکاوری خوب امیدواریم شرایط خوبی را رقم بزنیم و برد دیگری را برای هواداران به همراه بیاوریم.

پیروانی در مورد مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس نیز ، عنوان کرد : در اینکه برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم زده شکی نیست ، خود من کنارش بوده ام اما برانکو گفته که در حال حاضر تیم دارد. گل محمدی مربی بزرگی است و افتخارات بسیاری را نیز رقم زده.

او ادامه داد : یک زمان برخی هواداران احساسی حرف می زنند که قابل تحمل است اما اینکه یک خبرنگار یا مجری تلویزیون این حواشی را درست کند ، درست نیست. همه شرایط آن مجری را می دانند. اینکه پنالتی گل نشود و از همکاران شما دست بزنند اتفاق قشنگی در فوتبال ما نیست!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکاف بین مدیریت و کادر فنی پرسپولیس ، خاطرنشان کرد : مشکل اصلی پرسپولیس مشکل مالی است و بحث رعایت سقف قرارداد به مدیریت فشار وارد کرد. شکافی نیست و مباحث مطرح شده برای پیشرفت تیم است. رقابت ناسالم و نابرابری است. اینکه ما سقف را رعایت کنیم و یک تیم چهار مهاجم خوب روی نیمکت داشته باشد منطقی نیست.


بیوگرافی افشین پیروانی

افشین پیروانی متولد 17 بهمن 1348 در شیراز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ، پرسپولیس و مربی فوتبال اهل ایران است. وی رکورددار بیشترین کاپیتانی در تیم فوتبال پرسپولیس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو