تشخیص بارداری به روش کره ای در طب سنتی

تشخیص بارداری به روش کره ای در طب سنتی


منبع: نم نمک

3

1402/9/19

16:48


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، تشخیص بارداری از روی چشم و تشخیص بارداری با طب سنتی و تشخیص بارداری با عسل و تشخیص بارداری به روش سنتی و تشخیص بارداری در روزهای اول و تشخیص بارداری در هفته اول و تشخیص حاملگی با طب سنتی و تشخیص حاملگی به روش سنتی و تشخیص حاملگی در روزهای اول و تشخیص حاملگی در ماه اول و تهوع بارداری و تهوع بارداری چگونه است و تهوع بارداری در شب و تهوع بارداری در عصر و تهوع بارداری طب سنتی و تهوع بارداری کی تموم میشه و تهوع حاملگی چگونه است و تهوع حاملگی در شب و تهوع حاملگی کی تمام میشود در نم نمک.

تشخیص بارداری به روش کره ای در طب سنتی

طب سنتی تشخیص بارداری به روش کره ای

زنی که به بارداری خود مشکوک است ، اگر مایل است زودتر از موعد مقرر و مراجعه به آزمایشگاه از وضعیت خود مطمئن شود ، می تواند دو قاشق غذا خوری عسل را با آب سرد مخلوط کرده ، شب موقع خواب بخورد ، اگر دچار پیچش و دردناف شود حامله است.

تشخیص بارداری به روش کره ای در طب سنتی

تشخیص بارداری به روش کره ای در طب سنتی

دل بهم خوردگی و ویار حاملگی

کمتر زن بارداری پیدا می شود که در طول دوران سه ماهه اول بارداری از دل بهم خوردگی و استفراغ شکایت نکرده باشد. حالت تهوع معمولا هنگام صبح بوجود می آید ولی گاهی از اوقات در مواقع دیگر نیز ظاهر می شود.

طب سنتی تشخیص بارداری به روش کره ای

چند دستور مفید برای جلوگیری از تهوع بارداری

1- در صورتی که حالت تهوع صبح ها بعد از بلند شدن از خواب عارض گردد ، سعی کنید در همان بستر خود استراحت نموده و تدریجا از تختخواب بیرون بیائید. چنانچه اشتهای زیادی به غذا دارید ، صبحانه کامل خورده و یا در غیر این صورت یک استکان چای و یا قهوه گرم همراه با مقداری بیسکوئیت میل نموده برای مدت سه ربع ساعت استراحت کنید.

2- چون خالی بودن معده حالت تهوع را زیادتر میکند ، بنابراین بهتر است که تعداد دفعات غذا خوردن را بیشتر کرده و در عوض هر بار مقدار کمتری غذا میل فرمائید. در ساعت 10 صبح و 4 بعد از ظهر ، مقداری آب میوه که زیاد ، ترش نباشد همراه با چای و یا بیسکوئیت بسیار مفید است.

3- از خوردن مایعات و نوشابه هایی که ولرم هستند و حالت تهوع را زیادتر می کنند باید خودداری کنید ، ولی در عوض می توانید از مایعات بسیار گرم و یا بسیار سرد استفاده نمائید.

4- از غذاهای پرچربی و سرخ کرده مانند آبگوشت چرب ، آش و کره به مقدار زیاد پرهیز کنید ولی مایعات فراوان ، سالاد ، نان برشته و یا تست یا بیسکوئیت ، مربا و ژله برای شما مفید می باشند. کلم ، گل کلم و اسفناج گاهی باعث ناراحتی معده و روده می شوند.

طب سنتی تشخیص بارداری به روش کره ای

5- یبوست مزاج ، حالت تهوع و ویار بارداری را تشدید می کند ، بنابراین رژیم غذائی مناسب و گاهی اوقات خوردن بعضی از ملینات مفید واقع می شوند.

6- دل بهم خوردگی و حالت تهوع در دوران بارداری گاهی نتیجه کمی ویتامین های B (ب) مخصوصا B1 و B2 (ب1 و ب2) می باشد. سیراب ، شیردان ، خوش گوشت دل ، قلوه و جگر سیاه بهترین منابع ویتامین های B می باشند. همچنین جوانه گندوم نیز مفید می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو