آزمون شناسایی سارق فروشگاه: چه کسی بین این مشتریان دزد است؟

آزمون شناسایی سارق فروشگاه: چه کسی بین این مشتریان دزد است؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/19

17:03


در آزمون شناسایی سارق فروشگاه از شما می‌خواهیم، از بین این افراد، دزد را پیدا کنید. چنین بازی های فکری ذهن شما را به چالش می‌کشند و وادراتان می‌کنند تا با استفاده از مهارت بینایی و قدرت ذهنی به مسئله نگاه کنید و پاسخ را دریابید….

در آزمون شناسایی سارق فروشگاه از شما می‌خواهیم، از بین این افراد، دزد را پیدا کنید. چنین بازی های فکری ذهن شما را به چالش می‌کشند و وادراتان می‌کنند تا با استفاده از مهارت بینایی و قدرت ذهنی به مسئله نگاه کنید و پاسخ را دریابید.

آزمون شناسایی سارق فروشگاه

آزمون شناسایی سارق فروشگاه

این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای تشخیص میزان ضریب هوشی شماست. در حین حل این معماهای فکری، باید مسئله را بررسی کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید.

برای پیدا کردن جواب درست آزمون شناسایی سارق فروشگاه، 4 ثانیه زمان دارید، بهتر است از حالا تایمرتان را روشن کنید و به سرعت دست به کار شوید.

4 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

همانطور که در تصویر آزمون شناسایی سارق فروشگاه مشاهده کردید، تعدادی از مشتریان داخل فروشگاه در صف پرداخت پول ایستاده اند. آن‌ها قرار است پول خریدهایشان را پرداخته و فروشگاه را ترک کنند، اما در این میان یکی از آن ها مقداری مواد غذایی از فروشگاه دزدی کرده است. آیا شما می‌توانید سارق را پیدا کنید؟

.

.

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است!

آزمون شناسایی سارق فروشگاه

.

.

سرنخ تصویر

اگر به دنبال یک سرنخ برای یافتن سارق هستید، بهتر است به جزئیات تصویر نگاه کنید. بیشتر تمرکزتان را روی مشتریان بگذارید، از آن آقای اول صف که در منتظر است سبد خریدش را خالی کند، تا دو نفر آخری که در حال مشاهده تلفنشان هستند. کلید موفقیت شما، تمرکز بالا و تکیه به ویژگی جزئی نگریتان است.

پاسخ آزمون

آیا توانستید سارق را پیدا کنید؟ مطمئنا موفق شده اید، اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز در حال جستجوی سارق هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناسایی سارق فروشگاه

بله سارق آن خانم لباس سبز است که سوسیس دزدیده است. همان زنی که دست یک دختر بچه را نیز گرفته است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون شناسایی سارق فروشگاه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو