پوکو M6 فایوجی به احتمال زیاد نسخه ریبرند شده ردمی 13C فایوجی باشد [+مشخصات احتمالی]

منبع: تکراتو

1

1402/9/19

17:50


گوشی جدید پوکو با نام پوکو M6 فایوجی در راه است. این دستگاه به احتمال زیاد به عنوان نسخه ریبرند شده ردمی 13C فایوجی وارد بازار خواهد شد.

پوکو M6 فایوجی به احتمال زیاد نسخه ریبرند شده ردمی 13C فایوجی باشد [+مشخصات احتمالی]

گوشی جدید پوکو با نام پوکو M6 فایوجی در راه است. این دستگاه به احتمال زیاد به عنوان نسخه ریبرند شده ردمی 13C فایوجی وارد بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، پوکو در حال کار بر روی حداقل پنج گوشی هوشمند از سری‌های Poco F6 و Poco X6 است. اگر به یاد داشته باشید این برند در ماه آگوست، از نسخه فایوجی Poco M6 Pro رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که در حال توسعه نسخه 4G LTE این دستگاه باشد. شایعات دیگری نیز مبنی بر وجود یک دستگاه جدید به نام Poco M6 5G به گوش می‌رسد. در ادامه مشخصات احتمالی این گوشی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوکو M6 فایوجی نسخه ریبرند شده ردمی 13C فایوجی

همان‌طور که می‌دانید شرکت ردمی همین اواخر از گوشی‌های هوشمند Redmi 13C و Redmi 13C 5G خود در بازارهای مختلف رونمایی کرد. البته نوع 5G این دستگاه در بازار چین با نام Redmi 13R شناخته می‌شود. حالا گفته می‌شود که این گوشی با نام Poco M6 5G وارد بازار هند خواهد شد.

در ادامه این شایعات، افشاگری به نام Kacper در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پستی را به اشتراک گذاشت و در آن تصویری از یک کد MIUI را به نمایش گذاشت. این کد نشان می‌دهد که گوشی بعدی پوکو، با شماره مدل 23128PC33I و با نام Poco M6 5G معرفی خواهد شد.

پوکو M6 فایوجی

از آنجایی که در انتهای این شماره مدل حرف I قرار گرفته، بازار هدف این دستگاه هند خواهد بود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره عرضه Poco M6 5G به بازارهای دیگر و یا مشخصات آن در دسترس نیست. البته با توجه به اینکه این دستگاه ورژن تغییر نام‌یافته است باید از مشخصات داخلی Redmi 13C 5G یا همان Redmi 13R برخوردار باشد.

بنابراین احتمالا پوکو M6 5G دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد. تنظیمات دوربین این گوشی باید شامل یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و ماژول دوگانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بشود.

انتظار می‌رود که این دستگاه به چیپست دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و منبع تغذیه آن یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی باشد. از دیگر مشخصات احتمالی پوکو M6 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت بیشتر و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو M6 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو