پوکو X6 فایوجی تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کرد [+مشخصات احتمالی]

منبع: تکراتو

1

1402/9/19

18:56


پوکو X6 فایوجی به تازگی در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شده است. این مسئله نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه این گوشی در بازارهای جهانی باقی نمانده است.

پوکو X6 فایوجی تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کرد [+مشخصات احتمالی]

پوکو X6 فایوجی به تازگی در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شده است. این مسئله نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه این گوشی در بازارهای جهانی باقی نمانده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گوشی هوشمند POCO X6 5G بر روی پلتفرم گواهی NBTC تایلند با شماره مدل 23122PCD1G ظاهر شده است. اگرچه هنوز هیچ بیانیه‌ای از سوی شرکت سازنده این گوشی منتشر نشده اما این واقعه را می‌توان به منزله عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه قلمداد کرد.

احتمال می‌رود که این گوشی نسخه تغییر نام‌یافته ردمی نوت 13 پرو با اسم رمز مشترک باشد. پوکو X6 پرو نیز هفته گذشته در لیست گواهی NBTC به عنوان نسخه ریبرند شده ردمی K70E قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی پوکو X6 فایوجی

پوکو X6 5G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی روان 120 هرتزی خواهد بود. حدس زده می‌شود که این گوشی از حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد.

پوکو X6 فایوجی

انتظار می‌رود که در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود داشته باشد. در پنل جلویی نیز احتمالا یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی نصب خواهد شد. وظیفه تامین انرژی این گوشی نیز به عهده یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

اما همان‌طور که گفته شد نسخه پرو این گوشی یعنی POCO X6 Pro در واقع همان Redmi K70E با نام متفاوت است. بنابراین X6 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و یک اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌ای خواهد بود.

این دستگاه با بهره‌گیری از چیپست دایمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک، از حداکثر 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند.

پوکو X6 فایوجی

ردمی K70E

تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود. انتظار می‌رود که باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کرده و پس از 1000 چرخه همچنان بیش از 90 درصد ظرفیت خود را حفظ کند.

از دیگر مشخصات احتمالی پوکو X6 پرو می‌توان به موتور خطی محور X، بلندگوهای دوگانه استریو، NFC و کنترل از راه دور مادون قرمز اشاره کرد. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با جدول زمانی عرضه و پخش این دو گوشی در بازار جهانی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی پوکو X6 فایوجی و پوکو X6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو