خرید انواع کاغذ دیواری

خرید انواع کاغذ دیواری


منبع: ایران ناز

1

1402/9/22

23:17


خرید انواع کاغذ دیواری

خرید انواع کاغذ دیواری

 

دیوارها، مهم ترین بخش هر خانه محسوب می شوند و نقش پر رنگی را در زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی آن ایفا می کنند.

 

البته خوب است بدانید که در گذشته های نه چندان دور افراد برای زیباسازی دیوار خانه خود، از رنگ های مخصوص استفاده می نمودند اما فراموش نکنید که دوره رنگ های قدیمی به سر آمده است.

 

شما می توانید با استفاده از انواع کاغذ دیواری، جلوه ای زیبا برای خانه خود به ارمغان آورید و لذت ببرید. در این بخش، قصد داریم به شرح مشخصات انواع کاغذ های دیواری بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

کاغذ دیواری چیست؟

همانطور که از نامش پیداست، کاغذ دیواری نوعی پوشش است که ضخامت بسیار کمی دارد و همانند مقوا به سطوح ایستاده همچون دیوار می چسبد. برخی از کاغذ های دیواری دارای چسب دو سر و برخی دیگر فاقد چسب هستند.

 

این نوع پوشش به شکل های مختلف با متریال های گوناگونی با توجه به سلیقه و نیاز کاربران تولید می گردد. توجه داشته باشید که افراد می توانند بدون دانش و تجربه قبلی، کاغذ دیواری مورد نظر خود را پس از خریداری به دیوار بچسبانند و شاهد جذابیت بخش داخلی ساختمان خود باشند.

 

خرید انواع کاغذ دیواری به مناسب ترین روش

خرید انواع کاغذ دیواری به مناسب ترین روش

 

انواع کاغذ دیواری

قبل از خرید انواع کاغذ دیواری، بهتر است اطلاعاتی راجع به خصوصیات و ویژگی های آن ها داشته باشید. به طور کلی کاغذ های دیواری به چندین صورت ساده، اتم، h20 و پلوتونیوم تولید می شوند.

 

البته بهتر است بدانید که کاغذهای دیواری از نظر رنگ و طرح، دارای انواع بی شماری هستند و هر کدام از آن ها، مناسب یک محیط می باشند.

 

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده از پر فروش ترین انواع کاغذ دیواری در بازار محسوب می شود که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این نوع کاغذ دیواری به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و تنوع رنگ بندی، مناسب هر فضایی بوده و نصب آن برای کاربران بسیاری آسان است.

 

توجه داشته باشید که کاغذ دیواری های ساده در درجه کیفی های مختلفی تولید می شوند و قیمت آن ها بر حسب متراژ محاسبه می گردد. جالب است بدانید که اکثر کاغذ دیواری های ساده، فاقد طرح های خاص بوده و تنها دارای برجستگی های بسیار ظریفی هستند.

 

کاغذ دیواری اتم چه شکلی است؟

کاغذ دیواری اتم چه شکلی است؟

 

کاغذ دیواری اتم

کاغذ دیواری اتم نیز از انواع کاغذ دیواری پر فروش بازار محسوب می شود. کاغذ دیواری های اتم، نوعی پوشش با طرح های مختلف سه بعدی هستند که بیشتر در رنگ بندی تیره طراحی و تولید می شوند.

 

البته لازم به ذکر است که برای خرید این نوع کاغذ دیواری، بایستی توجه بسزایی به رنگ دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

 

طبق نظر طراحان و کارشناسان، کاغذهای دیواری اتم مناسب هر دکوراسیونی نیست؛ از این رو پیشنهاد می شود قبل از خریداری این نوع کاغذ دیواری از راهنمایی و نظرات طلایی طراحان با تجربه استفاده کنید.

 

کاغذ دیواری h2o

کاغذ دیواری h2o از نظر ظاهری، کاملا از طرح های ساده برخوردارند و اما اکثر کاغذ دیواری های مدل h2o، از سطح مخملی و برجسته با طرح های ساده. برخوردار هستند.

 

البته توجه داشته باشید که این نوع کاغذ دیواری در بازار از قیمت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل، کاربران بیشتر از آن برای زیباسازی نمای دیوار تلویزیون استفاده می کنند.

 

ناگفته نماند که کاغذ دیواری h2o بیشتر در رنگ های سفید، کرم و طوسی طراحی و تولید می گردد. برای نصب این نوع پوشش دیواری، بهتر است از کمک افراد با تجربه نیز استفاده کنید.

 

مزایای کاغذ دیواری و آشنایی با انواع مختلف آن ها

مزایای کاغذ دیواری و آشنایی با انواع مختلف آن ها

 

کاغذ دیواری پلوتونیوم

کاغذ دیواری پلوتونیوم در 25 سبک مختلف با ترکیب 150 کد رنگ طراحی و تولید می گردد. این نوع کاغذ دیواری بیشتر برای خانه های دوبلکس و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که کاغذ دیواری های پلوتونیوم با سبک دکوراسیون و چیدمان کلاسیک، سازگاری بسیار خوبی دارد.

 

البته فراموش نکنید که این نوع پوشش، از گران ترین انواع کاغذ دیواری در بازار محسوب می شود. متخصصان در طراحی این نوع کاغذ دیواری از عناصری همچون طبیعت و اشیاء های مختلف و گوناگون الهام گرفته اند. ناگفته نماند که کاغذ دیواری پلوتونیوم از مقاومت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.

 

اقدامات قبل از خرید

قبل از خرید انواع کاغذ دیواری، باید اقدامات لازم و ضروری را به عمل آورید. در ابتدا، بایستی برای اندازه گیری دقیق متراژ دیوار های مورد نظر اقدام نمایید. برای انجام این کار، بهتر است از مترهای لیزری مخصوص استفاده نمایید.

 

برای نصب آسان و بهتر کاغذ دیواری، بهتر است سطح دیوار را با استفاده از مواد شوینده مخصوص تمیز کنید تا چسب پوشش به آسانی بر روی آن قرار گیرد.

 

قبل از خرید کاغذ دیواری، پیشنهاد می شود به فروشگاه یا وبسایت های معتبر مراجعه نمایید. سپس مدل های مختلف را با دقت بررسی نمایید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه کنید.

 

نصب انواع کاغذ دیواری بهتر است زیر نظر متخصص انجام شود

نصب انواع کاغذ دیواری بهتر است زیر نظر متخصص انجام شود

 

نصب کاغذهای دیواری

در خصوص نصب انواع کاغذ دیواری؛ همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، باید گفت، برخی از کاغذ دیواری ها دارای چسب سرخود و برخی دیگر فاقد چسب هستند. جهت نصب پوشش دیواری، باید ابتدا سطح دیوار را تمیز کنید و تو رفتگی ها را با استفاده از چسب مخصوص پر نمایید.

 

در مرحله بعد، باید کاغذ دیواری را با دقت فراوان بر روی سطح دیوار قرار دهید و با استفاده از غلطک، چروک های موجود بر روی آن را از بین ببرید. سعی کنید حداقل 3 الی 4 ساعت به کاغذ دیواری دست نزنید تا چسب آن به خوبی خشک شود.

 

کلام اخر

همانطور که پیش تر اشاره شد، شما می توانید با خرید و نصب انواع کاغذ دیواری، ظاهری زیبا و جذاب را برای خانه خود به ارمغان آورید. البته بهتر است قبل از خرید پوشش دیواری با افراد کاربلد و با تجربه مشورت کنید.

 

برای نصب کاغذ دیواری، بایستی حتما به نکات ضروری ذکر شده توجه بسزایی داشته باشید. توصیه می شود قبل از خرید کاغذ دیواری با دکوراتور های مربوطه مشورت کنید تا بتوانید کاغذ دیواری مناسبی برای مزین کردن خانه خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو