اشاره جیسون موموآ به آینده دنیای سینمایی دی‌سی و جایگاه خود در آن

منبع: گیمفا

1

1402/9/25

16:02


جیسون موموآ در جریان سخنان اخیر خود به جایگاهش در دنیای سینمایی دی‌سی طی سال‌های آینده اشاره کرده است.

اشاره جیسون موموآ به آینده دنیای سینمایی دی‌سی و جایگاه خود در آن

جیسون موموآ در جریان سخنان اخیر خود به جایگاهش در دنیای سینمایی دی‌سی طی سال‌های آینده اشاره کرده است.

پس از یک دهه جنجالی و ناامید کننده بالاخره در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) با اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و امپراتوری گم شده) به کارگردانی جیمز وان شاهد پایان کار دنیای سینمایی فعلی دی‌سی تحت عنوان DCEU خواهیم بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط زک اسنایدر با فیلمی از سوپرمن آغاز شد و مسیری انتقادآمیز را در پیش گرفت که نه تنها طرفداران دی‌سی را ناامید کرد، بلکه در گیشه نیز با پروژه‌های شکست خورده متعددی روبرو بودیم که ضرر و زیان‌های مالی بسیاری را برای کمپانی برادران وارنر به همراه داشته است.

یکی از معدود اتفاقات مثبتی که در DCEU به وقوع پیوست، حضور جیسون موموآ در قامت آکوامنی بود که نه تنها پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه را نقش آفرینی کرده است، بلکه موفق شده تا جنبه متفاوتی از شخصیت آرتوری کری را نیز به معرض نمایش بگذارد. بازیگری که علاقه بسیاری به شخصیت لوبو از کمیک‌های دی‌سی داشته و به نظر می‌رسد که در دنیای سینمایی جدید دی‌سی، ایفای نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت.

با این حال بازیگر ۴۴ ساله آمریکایی در جریان مصاحبه جدید خود از علاقه به دنیای فعلی دی‌سی در صورتی که طرفداران خواهان ادامه آن باشند، خبر داده است.

حقیقت این است که اگر طرفداران مایل بوده و دوست داشته باشند، امکان آن وجود دارد. با این حال فعلاً شرایط چندان مساعد به نظر نمی‌رسد.

فیلم Aquaman سال ۲۰۱۸ با مجموعه فروش ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون دلار موفقیتی تمام عیار برای استودیو دی‌سی محسوب می‌شد. با این حال دنباله آن بارها و بارها تحت فیلم‌برداری‌های مجدد قرار گرفت و با توجه به وضعیت فیلم‌های اخیر DCEU و افرادی که نسخه آزمایشی پادشاهی گمشده را تماشا کرده‌اند، به نظر می‌رسد که پایان کار دنیای سینمایی فعلی دی‌سی با شکست بزرگ دیگری همراه خواهد بود؛ مخصوصاً که جیسون مومواً در پایان صحبت خود به وضعیت نه چندان مساعد آن اشاره کرده است.

باید دید که جیمز گان چگونه می‌تواند از پتانسیل این بازیگر محبوب در نقشی متفاوت همچون لولو استفاده نماید و در دنیای سینمایی جدید دی‌سی چه بازیگری ایفای نقش آکوامن را بر عهده خواهد گرفت.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو