تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲ با انواع خلاقیت های جدید و شیک

تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲ با انواع خلاقیت های جدید و شیک


منبع: آرگا

1

1402/9/25

18:04


ایده ها و روش های متنوعی برای تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲ وجود داشته که افراد علاقه مند به انجام سفره آرایی و دیزاین خوراکی های این شب می توانند از آن ها الهام گرفته و با صرف کمی خلاقیت و حوصله به تزیینی که مدنظر دارند برسند و شبی زیبا را در کنار هم رقم بزنند.

پشمک یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و محبوب بوده که در مراسم شب یلدا در کنار سایر خوردنی ها و تنقلات مخصوص این شب بر روی سفره یا میز شب یلدا قرار گرفته می شود. با توجه به این که خانم ها تمایل داشته بهترین سبک سفره آرایی را در این شب ارائه دهند در نتیجه به دیزاین اغلب خوراکی های این شب از جمله پشمک می پردازند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش مدل های جذاب تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲ بپردازیم.

انواع دیزاین جذاب پشمک شب چله 1402

ایده های تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲

مراسم شب یلدا از جمله آیین های سنتی ایرانی بوده که هر ساله در آخرین روز فصل پاییز به مناسبت بلندترین شب سال برگزار شده و در این شب خانواده ها دور هم جمع شده و جشن و پایکوبی می کنند و با انواع خوردنی ها و تنقلات و میوه های مخصوص این شب پذیرایی می شوند و لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را در کنار هم سپری می کنند.

با توجه به این که پشمک یک نوع شیرینی نرم و چسبنده می باشد در نتیجه می توان به آسانی با استفاده از قالب و یا با کمک دست به شکل های مختلفی در آورد و در جشن شب چله در کنار چای از طعم خوشمزه آن لذت برد. شما نیز می توانید با بهره مندی از ایده هایی که وجود داشته و هنر و خلاقیتی که دارید در هر سبکی که دوست دارید پشمک شب یلدا را دیزاین کرده و برای پذیرایی در اختیار مهمانانتان قرار دهید.

پشمک در واقع از آن دسته خوراکی ها بوده که به تنهایی و یا همراه با تنقلات و خوردنی های دیگری همچون بستنی، پودینگ، میوه، کیک و … سرو می گردد. این شیرینی خوشمزه و ساده معمولا از آرد و شکر تشکیل شده و برخی ترکیبات دیگر به عنوان طعم دهنده و ایجاد بافت به آن اضافه می گردد.

مدل های متفاوت دیزاین پشمک شب چله 1402

انواع دیزاین شیک پشمک شب چله

شب یلدا که به شب چله نیز معروف می باشد آداب و رسوم مخصوص به خود را داشته و در این شب برای پذیرایی از مهمانان خوراکی های متنوعی همچون آجیل، پشمک، کیک و شیرینی، انواع میوه همچون انار، هندوانه، لبو، کدو و … سرو شده و به شکل های گوناگونی تزیین شده و بر روی سفره شب یلدا قرار گرفته می شود.

پشمک که جزء خوردنی های این شب به حساب آمده نوعی شیرینی حجیم بوده که به دو شیوه مدرن و سنتی تهیه می گردد. این شیرینی لطیف در کشور های مختلف با نام های دیگری شناخته شده و به دلیل طعم خوشمزه ای که داشته طرفداران زیادی دارد.

خانم های کدبانو و خوش سلیقه معمولا سعی می کنند تمامی خوراکی های شب چله همچون پشمک را با کمک ایده های جدید و متنوعی که وجود داشته دیزاین کرده و با ظاهری خاص و منحصر به فرد سرو نمایند و هنر خود را به نمایش بگذارند. در ادامه برای یادگیری شما عزیزان مدل های زیبایی از انواع تزیین پشمک را به نمایش گذاشته ایم.

سبک های بی نظیر تزیین پشمک شب یلدا 1402

مدل های جذاب دیزاین پشمک شب چله 1402

مدل های خاص تزیین پشمک شب یلدا

سبک های شیک دیزاین پشمک شب چله

مدل های ساده تزیین پشمک شب یلدا

انواع تزیین خلاقانه پشمک شب یلدا

سبک های بی نظیر تزیین پشمک شب یلدا 1402

ایده های زیبا دیزاین پشمک شب چله 1402

ایده های مختلف دیزاین پشمک شب یلدا 1402

انواع دیزاین خاص پشمک شب چله

ایده های خلاقانه دیزاین پشمک شب چله

ایده های جدید تزیین پشمک شب یلدا

سبک های جالب تزیین پشمک شب یلدا 1402

مدل های متنوع دیزاین پشمک شب یلدا

 

سبک های متفاوت دیزاین پشمک شب چله

سبک های زیبا تزیین پشمک شب یلدا

سبک های زیبا دیزاین پشمک شب یلدا 1402

سبک های جدید تزیین پشمک شب یلدا 1402

مدل های زیبا دیزاین پشمک شب چله 1402

 

انواع دیزاین خلاقانه پشمک شب چله

سبک های خاص دیزاین پشمک شب یلدا 1402

انواع دیزاین خلاقانه پشمک شب چله 1402

سبک های خاص تزیین پشمک شب یلدا 1402

ایده های جالب دیزاین پشمک شب چله 1402

مدل های بی نظیر دیزاین پشمک شب یلدا 1402

انواع دیزاین پشمک شب چله

ایده های خاص دیزاین پشمک شب یلدا

مدل های ساده دیزاین پشمک شب یلدا 1402

ایده های جالب تزیین پشمک شب یلدا 1402

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های شیک و جذابی از انواع تزیین پشمک شب یلدا ۱۴۰۲ بود که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با بهره مندی از آن ها سفره آرایی خاصی را در این شب ارائه دهید. همچنین می توانید برای دیدن مدل های مختلف تزیین کیک برای شب یلدا و تزیین آناناس شب یلدا بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو