مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

منبع: تکراتو

1

1402/9/25

22:28


مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27 با قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی در لحظه رسما معرفی شد. این محصول جذاب از سال آینده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27 با قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی در لحظه رسما معرفی شد. این محصول جذاب از سال آینده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اگر به یاد داشته باشید لنوو در اوایل سال جاری از مانیتور ThinkVision 27 3D خود در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی کرد. طبق گفته‌های شرکت سازنده، این مانیتور به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آن به حداقل مشخصات سیستم مانند پردازنده Core i5-7400 اینتل، کارت گرافیک GeForce GTX 1050 انویدیا، 50 گیگابایت فضای هارد درایو و 8 گیگابایت رم نیاز است. البته این مانیتور تنها مختص به دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز است و برای اجرا شدن به ویندوز 10 به بالا احتیاج دارد.

به گفته لنوو، این مانیتور 3 بعدی برای هر چشم کاربر دو تصویر مجزا را ارائه می‌دهد و به هر چشم اجازه می‌دهد که سوژه را از زاویه‌های متفاوت ببیند. این روش، یک تجسم استریوسکوپی طبیعی، واضح و عمقی ایجاد می‌کند و به این ترتیب، بدون نیاز به تجهیزات تخصصی و عینک، یک تصویر سه بعدی حاصل می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27

مانیتور سه بعدی ThinkVision 27 لنوو دارای صفحه نمایش 27 اینچی IPS LCD با وضوح 2160 در 3840 پیکسل در حالت 2 بعدی، 1920 در 2160 پیکسل در حالت 3 بعدی و حداکثر روشنایی 310 نیت است.

مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27

این نمایشگر گاموت‌های رنگی BT 709 یازده درصد، DCI-P3 نودونه درصد، Adobe RGB نودونه درصد و sRGB را 110 درصد پوشش می‌دهد. این پنل با استفاده از لنز محدب ردیاب چشم قادر است که در لحظه تصویر سه بعدی ایجاد کند. لنوو می‌گوید که مقدار دلتا E این محصول کمتر از یک است و رنگ آن به صورت کالیبره شده مستقیما از کارخانه به دست مشتری می‌رسد.

علاوه بر این، Lenovo ThinkVision 27 3D دارای یک هاب USB، چهار درگاه USB تایپ A، یک درگاه USB تایپ C (با قابلیت شارژ 100 واتی)، یک پورت upstream USB 3.2 Gen1 تایپ C، یک پورت downstream USB 3.2 Gen1 تایپ C، دو پورت HDMI و یک پورت DP است.

این مانیتور سه بعدی لنوو که یک محصول تخصصی برای کاربران ویژه است با قیمت 2999 دلار به فروش می‌رسد و از فوریه سال 2024 برای خرید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور سه بعدی لنوو ThinkVision 27 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو