شایعات S24 Ultra ؛ آنچه تاکنون درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا می‌دانیم

شایعات S24 Ultra ؛ آنچه تاکنون درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا می‌دانیم


منبع: تکراتو

1

1402/9/26

09:38


در این مطلب مروری بر همه شایعات S24 Ultra داریم و مشخصات این پرچمدار پرطرفدار و قیمت و تاریخ احتمالی آن را بر این اساس این شایعات بررسی می‌کنیم.

شایعات S24 Ultra ؛ آنچه تاکنون درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا می‌دانیم

در این مطلب مروری بر همه شایعات S24 Ultra داریم و مشخصات این پرچمدار پرطرفدار و قیمت و تاریخ احتمالی آن را بر این اساس این شایعات بررسی می‌کنیم.

طبق آنچه تا به امروز از شایعات S24 Ultra شنیده شده، این احتمال وجود دارد که این محصول سامسونگ بهترین گوشی سال 2024 باشد و خوشبختانه قرار نیست مدت زیادی منتظر رونمایی از این گوشی بمانیم.

در حال حاضر، مدت زمان زیادی با معرفی گلکسی اس 24 اولترا فاصله نداریم و تا به امروز اخبار و اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است. بنابراین، اطلاعات زیادی درباره امکانات و مشخصات گلکسی S24 Ultra در اختیار داریم و حتی یکسری رندر و عکس هم از این محصول جذاب سامسونگ در بعضی از سایت‌ها منتشر شده است.

با توجه به این نکات، در ادامه مطلب با معرفی S24 Ultra و نگاهی به مشخصات احتمالی این پرچمدار قدرتمند، با شما هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مهم‌ترین شایعات S24 Ultra

بدون شک، مهم‌ترین چالش برای سامسونگ این است که گلکسی اس 24 اولترا حتی نسبت به گلکسی اس 23 اولترا هم بهتر و پیشرفته‌تر باشد. پرچمدار قبلی سامسونگ، سرعت بسیار بالا، ماندگاری شارژ طولانی و بهترین دوربین سال 2023 را داشت؛ اما شایعات S24 Ultra نشان می‌دهند که این گوشی حتی نسبت به سری قبل هم بهتر و پیشرفته‌تر است و امکانات جذاب زیادی دارد.

شایعات S24 Ultra

شایعات S24 Ultra

علاوه بر احتمال داشتن یک تراشه قدرتمندتر مثل اسنپدراگون 8 نسل 3، شایعات گلکسی اس 24 اولترا نشان می‌دهند که دوربین این گوشی هم نسبت به قبل بهتر و پیشرفته شده از جمله وجود یک لنز تله فوتوی قدرتمندتر. احتمال افزایش نرخ نوسازی تصویر نمایشگر گلکسی S24 Ultra هم وجود دارد؛ همچنین احتمال استفاده از یک تکنولوژی جدید برای باتری این گوشی که باعث افزایش ماندگاری شارژ می‌شود.

در ادامه مطلب شایعات S24 Ultra را از زوایای مختلف و برای مشخصات مختلف این گوشی بررسی می‌کنیم.

بررسی شایعات S24 Ultra از نظر طراحی و نمایشگر

نگاهی به شایعات گلکسی S24 اولترا نشان می‌دهند که طراحی این گوشی هم شبیه به طراحی گلکسی S23 اولترا خواهد بود. قبلاً تصاویری از قاب این گوشی و رندرهای غیررسمی گلکسی S24 اولترا منتشر شده بود که نشان می‌داد طراحی این گوشی شبیه به سری قبل است؛ اما با یکسری تغییر کوچک. همچنین برخی گزارش‌ها مدعی هستند که نمایشگر اس 24 اولترا کاملا تخت نخواهد بود.

شایعات S24 Ultra

اول اینکه، حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا کمی باریک‌تر است و بعضی معتقدند که حاشیه‌های اطراف تصویر این گوشی نسبت به همه گوشی‌های موجود در بازار باریک‌تر است. همچنین، در همین خبر اعلام شده بود که ابعاد گلکسی S24 اولترا 162×79×8.7 میلی‌متر و وزن این گوشی هم 233 گرم است؛ در نتیجه این محصول سامسونگ نسبت به گلکسی S23 اولترا سبک‌تر و باریک‌تر است.

در همین خبر اعلام شده که جنس قاب اطراف گلکسی S24 اولترا تیتانیم است و مثل سری قبل از آلومینیوم ساخته نشده است. این طراحی شیک‌تر و سطح بالاتر، گلکسی S24 اولترا را در رده آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس قرار می‌دهد که کناره‌های هر دو از جنس تیتانیم است.

قبلاً هم چند بار در شایعات S24 Ultra شنیده بودیم که در ساخت این گوشی از تیتانیم استفاده شده از جمله در گزارشی که توسط سایت The Elec منتشر شده بود؛ اما یکی از منابع خبری اعلام کرده بود که در ساخت این گوشی از آلیاژ تیتانیم استفاده شده است. همچنین، وزن و ابعاد ذکر شده چنین بار در سایت‌های مختلف تکرار شده‌اند اما UniverseIce ادعا می‌کند که ضخامت گلکسی S24 Ultra در حد 8.6 میلی‌متر خواهد بود.

برخی از سایت‌ها هم تصویر گلکسی S24 اولترا را کنار گلکسی S23 اولترا نشان می‌دادند که بیانگر استفاده از تیتانیم در ساخت این گوشی و تغییر بعضی دیگر از عناصر طراحی آن بود.

در شایعات Galaxy S24 Ultra به رنگ بندی این گوشی هم اشاره شده و ظاهراً این گوشی دارای رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد است و طبق اطلاعات همین منبع (راس یانگِ مشهور) احتمالاً رنگ‌های نارنجی، آبی روشن و سبز روشن هم در فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ به صورت اختصاصی به فروش می‌رسند.

شایعات S24 Ultra

در رابطه با نمایشگر گلکسی S24 اولترا هم چند منبع ادعا کرده‌اند که این گوشی مثل مدل فعلی، یک نمایشگر 6.8 اینچی دارد؛ اما یکی از منابع اعلام کرده که سطح روشنایی گلکسی اس 24 اولترا به 2500 نیت می‌رسد. بعداً هم این خبر تکرار شد اما یکی دیگر از شایعات گلکسی S24 Ultra مدعی شده بود که روشنایی این گوشی به 2600 نیت می‌رسد.

احتمالاً گلکسی S24 اولترا از نظر سطح روشنایی جزء بهترین گوشی‌های موجود در بازار است و رکورد 2400 نیت پیکسل 8 پرو، 2000 نیت آیفون 15 پرو و 1750 نیت گلکسی S23 Ultra را پشت سر می‌گذارد. البته وان پلاس 12 با سطح روشنایی 4500 نیت، همچنان پیش است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2024

بهترین گوشی های میان رده 2023

بر اساس یکی دیگر از شایعات مربوط به نمایشگر گلکسی S24 Ultra ، نرخ نوسازی این گوشی 144 هرتز خواهد بود که نسبت به نرخ نوسازی 120 هرتزی گلکسی S23 اولترا بیشتر است.

نرخ نوسازی بیشتر نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا باعث شده که انیمیشن‌ها و پیمایش صفحه در این گوشی روان‌تر باشند. اما منبعی که این شایعه را منتشر کرده، سابقه چندان قوی در این زمینه ندارد به همین دلیل نمی‌توان نسبت به این خبر مطمئن بود.

در نهایت، شایعات S24 Ultra نشان می‌دهند که این گوشی اولین گوشی سامسونگ است که مجهز به نمایشگر M13 خواهد بود. این نمایشگر گلکسی S24 اولترا که مصرف انرژی کمتری دارد، این گوشی را نسبت به نمایشگر به کار رفته در بهترین گوشی‌های فعلی سامسونگ یک گام جلوتر خواهد برد و ظاهراً در آیفون 16 هم از همین نمایشگر استفاده می‌شود.

یک منبع دیگر هم درباره مشخصات Galaxy S24 Ultra ادعا کرده بود که گلکسی S24 اولترا نمایشگر M13 دارد و برای سایر مدل‌های سری S24 هم از این نمایشگر استفاده می‌شود.

بررسی شایعات S24 Ultra از نظر دوربین

بررسی شایعات گلکسی اس 24 اولترا را با نگاهی به شایعات مربوط به دوربین این گوشی ادامه می‌دهیم. تا به امروز، درباره دوربین گلکسی S24 Ultra شایعات زیادی منتشر شده؛ اما اختلاف نظرهای زیادی هم وجود دارد.

شایعات S24 Ultra

اخیراً در رابطه با ویژگی های S24 Ultra شنیده شده که شرکت سامسونگ، برای این گوشی از دوربین زوم اپتیکال 10 برابری استفاده نمی‌کند؛ بلکه زوم اپتیکال این گوشی 5 برابر است و دوربین دوم این گوشی هم قابلیت زوم 3 برابر را دارد.

زوم 5 برابری دوربین گلکسی اس 24 اولترا این گوشی را در سطح آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو قرار می‌دهد؛ اما سال‌هاست که شرکت سامسونگ از نظر زوم نسبت به رقبا پیش است. در نتیجه عجیب است که گلکسی اس 24 اولترا در سطح این گوشی‌ها قرار داشته باشد.

همچنین، در رابطه با دوربین گلکسی S24 اولترا شنیده شده که این گوشی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتوی 50 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3 برابری) و پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی این گوشی هم 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

طبق این شایعه، تعداد مگاپیکسل دوربین تله فوتوی گلکسی اس 24 اولترا نسبت به اس 23 اولترا بیشتر است؛ اما از نظر سایر اعداد و ارقام، این گوشی با گلکسی S23 Ultra در یک سطح قرار دارد.

در برخی دیگر از شایعات گلکسی S24 اولترا هم شنیده شده که دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی، زوم 5 برابر و دوربین 10 مگاپیکسلی آن زوم 3 برابر دارد. در یکی دیگر از شایعات S24 Ultra هم ادعا شده که این گوشی زوم اپتیکال 10 برابر و 10 مگاپیکسلی دارد و سایر دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (5x)، اولتراواید 12 مگاپیکسلی و زاویه عریض 200 مگاپیکسلی (دوربین اصلی) هستند.

در یکی دیگر از شایعات منتشر شده درباره مشخصات گلکسی S24 Ultra هم ادعا شده که این گوشی دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی دارد. اخیراً هم یک منبع دیگر مدعی شده بود که گلکسی اس 24 اولترا، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد و این دوربین زیر نمایشگر گوشی نصب نشده است.

شایعات S24 Ultra

از آنجایی که این شایعات، جدیدتر و مربوط به منابعی معتبرتر هستند، بیشتر می‌توان نسبت به آنها مطمئن بود. اما شایعاتی که قبلاً درباره دوربین گلکسی S24 Ultra منتشر شده بودند، تصویر متفاوتی را نشان می‌دادند. قبلاً UniverseIce مدعی شده بود که این گوشی، لنز 50 مگاپیکسلی ندارد بلکه برای عکاسی تله فوتو، در آن از یک جفت حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در بعضی دیگر از شایعات Galaxy S24 Ultra هم ادعا شده بود که این گوشی هم مثل گلکسی اس 23 اولترا دوربین زوم 3 و 10 برابری خواهد داشت؛ اما لنز زوم 10 برابری این گوشی کمی ارتقاء پیدا کرده است. حتی قبل‌تر هم همین منبع مدعی شده بود که شرکت سامسونگ، برای گلکسی اس 24 اولترا فقط یک حسگر تله فوتو استفاده می‌کند اما این حسگر قابلیت جابجایی بین سطوح زوم مختلف را دارد. بعداً همین منبع مدعی شد که این طرح لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2023

بهترین گوشی های آنر 2023

یک ادعای بحث برانگیز هم مطرح شده درباره اینکه دوربین Galaxy S24 Ultra قابلیت زوم دیجیتال 100 برابری و اپتیکال 5 برابری را دارد.

در نهایت، یکی دیگر از سایت‌ها هم مدعی شده بود که دوربین گلکسی S24 اولترا یک حسگر 1 اینچی دارد که نسبت به حسگرهای قبلی به کار رفته در گوشی‌های این شرکت بسیار بزرگ‌تر است در نتیجه کیفیت عکاسی را در نور کم ارتقاء داده و محدوده پویا را افزایش می‌دهد. اما این جزء شایعات جدید گلکسی اس 24 اولترا نیست؛ در نتیجه نمی‌توان نسبت به آن اطمینان زیادی داشت.

در مجموع، بر اساس این شایعات می‌توان گفت که ارتقای دوربین Galaxy S24 Ultra از نظر سخت‌افزاری چندان چشمگیر نیست اما شرایط در رابطه با نرم‌افزار دوربین این گوشی بسیار متفاوت است؛ چون سامسونگ پتنت اصطلاحاتی مثل مجیک پیکسل، فلکس مجیک و فلکس مجیک پیکسل را برای خودش ثبت کرده است. گفته شده که این اصطلاحات مربوط به حالت‌های عکاسی با تکنولوژی هوش مصنوعی هستند که احتمالاً در گلکسی اس 24 اولترا از آنها استفاده شده و به نوعی به ترفندهای هوش مصنوعی به کار رفته در گوشی‌های گوگل پیکسل مثل پاک کن جادویی شباهت دارند.

بررسی شایعات S24 Ultra از نظر باتری

در رابطه با باتری گلکسی S24 Ultra بعید است که شاهد ارتقای چشمگیری در این گوشی باشیم چون اطلاعات فاش شده و شایعات گلکسی S24 Ultra نشان می‌دهند که این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 45 وات خواهد داشت؛ در نتیجه مشخصات شارژ و باتری گلکسی اس 24 اولترا مثل گلکسی اس 23 اولترا هستند.

شایعات S24 Ultra

همچنین، یکی از گواهینامه‌های منتشر شده برای گلکسی اس 24 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و در یک خبر دیگر هم شایعه شارژ 45 واتی تأیید شده است.

در یکی دیگر از شایعات منتشر شده درباره باتری گلکسی S24 اولترا گفته شده بود که سامسونگ در حال کار روی تکنولوژی باتری پشته‌ای است که ظرفیت باتری این گوشی را 10 درصد افزایش می‌دهد؛ بدون اینکه باعث افزایش حجم آن شود.

با توجه به اینکه سامسونگ همچنان در حال کار روی این فناوری است، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این فناوری برای باتری Galaxy S24 Ultra هم پیاده‌سازی می‌شود.

بررسی شایعات S24 Ultra از نظر مشخصات فنی

در این قسمت، نگاهی به مشخصات گلکسی اس 24 اولترا و سایر قابلیت‌های احتمالی این گوشی داریم. شایعات S24 Ultra نشان می‌دهند که احتمالاً این گوشی مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل 3 است. قبلاً در گلکسی اس 23 اولترا از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده بود، بنابراین منطقی است که برای گلکسی اس 24 اولترا از نسل جدید این چیپ‌ست استفاده شود.

شایعات S24 Ultra

اما، در برخی دیگر از شایعات منتشر شده درباره مشخصات فنی گلکسی S24 Ultra شنیده بودیم که سری اس 24 با ترکیبی از چیپ‌ست‌های اسنپدراگون و اگزینوس 2400 ساخته می‌شود. بنابراین مشخص نیست که کدام مدل‌ها با چه تراشه‌ای ساخته می‌شوند، یا اینکه تراشه به کار رفته در این گوشی بستگی به منطقه دارد یا خیر.

قبل از سری اس 23، شرکت سامسونگ برای سری گلکسی S از دو چیپ‌ست متفاوت استفاده می‌کرد. در واقع، برای بعضی از مناطق از چیپ‌ست اسنپدراگون و برای بعضی دیگر از اگزینوس استفاده می‌شد و این احتمال وجود دارد که باز هم شاهد تکرار این رویکرد باشیم. Yogesh Brar که جزء افشاگران شناخته شده دنیای فناوری است، معتقد است که گلکسی اس 24 اولترای سامسونگ دو نسخه دارد که یکی با اسنپدراگون 8 نسل 3 و دیگری با اگزینوس 2400 تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس 2023

بهترین گوشی های پوکو 2023

این خبر چندان خوشایند نیست چون بالاخره، یکی از این دو چیپ‌ست نسبت به دیگری عملکرد بهتری دارد. اما در برخی دیگر از شایعات منتشر شده درباره مشخصات گلکسی اس 24 اولترا ادعا شده بود که برای همه نسخه‌های گلکسی اس 24 اولترا از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده شده و گلکسی اس 24 معمولی و پلاس، تراشه اگزینوس 2400 را دارند.

در هر صورت، شکی نیست که برخی از نسخه‌های اس 24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 ساخته می‌شوند؛ چون قبلاً یک بنچمارک درباره گلکسی اس 24 اولترا منتشر شده بود که به وجود این چیپ‌ست در این گوشی اشاره می‌کرد.

امتیازات به دست آمده برای این گوشی نسبت به سری قبل بسیار بهتر هستند. این امتیاز نشان می‌دهند که گلکسی اس 24 اولترا از نظر چیپ‌ست بسیار قدرتمند است؛ هر چند این امتیازات با آنچه که قبلاً درباره شکست دادن تراشه A17 پرو توسط این گوشی شنیده بودیم، همخوانی ندارند.

شایعات S24 Ultra

به خصوص در سایت Geekbench، پردازنده گلکسی اس 24 اولترا به امتیاز تک هسته‌ای 2214 و چند هسته‌ای 6744 دست پیدا کرده است. این در حالیست که امتیازهای به دست آمده برای آیفون 15 پرو مکس به ترتیب 2935 و 7207 و برای گلکسی اس 23 اولترا، 2011 و 5365 هستند.

نتایج یکی از بنچمارک‌های AnTuTu هم نشان دهنده عملکرد خیره کننده اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند. بر اساس این نتایج، این تراشه از نظر عملکرد سی‌پی‌یو 15 درصد و از نظر عملکرد جی‌پی‌یو 39 درصد نسبت به نسل قبل بهتر است.

همچنین، لازم به ذکر است که احتمالاً برای گلکسی اس 24 اولترا از یک مدل اورکلاک شده از این چیپ‌ست استفاده می‌شود؛ مثل آنچه برای چیپ‌ست قبلی مشاهده کرده بودیم. اما مشخص نیست که برای اجرای این بنچمارک‌ها از کدام نسخه استفاده شده است.

در رابطه با رم و حافظه داخلی، اختلاف نظرهایی وجود دارد. در یکی از این بنچمارک‌ها، ادعا شده که گلکسی اس 24 اولترا 8 گیگابایت رم دارد. یکی دیگر از منابع هم مدعی شده که همه پیکربندی‌های گلکسی اس 24 اولترا، 16 گیگابایت رم دارند – اما چند هفته قبل، همین منبع گفته بود که احتمالاً یک مدل 12 گیگابایتی و یک مدل 8 گیگابایتی از این گوشی خواهیم داشت.

همچنین، این منبع درباره مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا مدعی شده که حداکثر حجم حافظه داخلی این گوشی 2 ترابایت است که از 128 یا 256 گیگابایت شروع می‌شود.

اخیراً هم در رابطه با ویژگی های گلکسی اس 24 اولترا شنیده شده بود که احتمالاً این گوشی، نسخه‌های 8 و 12 گیگابایتی دارد و از نسخه 16 گیگابایتی خبری نیست.

از نظر نرم‌افزاری، قطعاً گلکسی اس 24 اولترا با سیستم‌عامل اندروید به دست کاربران می‌رسد، اما احتمالاً در این نسخه شاهد اضافه شدن انواع قابلیت‌های هوش مصنوعی هستیم. حتی در یکی از شایعات S24 Ultra از لقب “گوشی هوش مصنوعی” برای این گوشی استفاده شده است.

شایعات S24 Ultra

خود سامسونگ هم حالا نشان‌های تجاری “گوشی هوش مصنوعی” و “اسمارت فون هوش مصنوعی” را برای خودش ثبت کرده و با اینکه هنوز این القاب به صورت رسمی برای گلکسی S24 اولترا استفاده نشده‌اند، اما زمانبندی‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً این دو به هم مرتبط هستند.

همچنین، در رابطه با قابلیت‌های گلکسی S24 Ultra شنیده شده که این گوشی امکان ترجمه تماس‌های صوتی را به صورت زنده دارد که با این سیستم، هر دو شخص، مکالمه را به زبان بومی خودشان می‌شنوند. قابلیت بعدی، امکان جابجایی افراد و اشیاء در عکس‌ها است. همچنین احتمالاً این گوشی هم مثل پیکسل 8، مجهز به قابلیت وال‌پیپر هوش مصنوعی است. اخیرا جزئیاتی از رابط کاربری One Ui 6.1 منتشر شده که قابلیت‌های هوش مصنوعی را فاش می‌کند.

اخیراً شرکت سامسونگ از اولین مدل زبانی بزرگ خودش به نام Samsung Gauss رونمایی کرده و سایت تایمز کره هم اعلام کرده که این فناوری با سری گلکسی اس 24 اولترا رونمایی خواهد شد. اما یکی دیگر از سایت‌ها، در بررسی قابلیت‌های گلکسی اس 24 اولترا اعلام کرده بود که احتمالاً این تکنولوژی‌های هوش مصنوعی در قالب یک سرویس اشتراکی عرضه می‌شوند و کاربران باید برای دسترسی به آنها، هزینه اضافه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو 2023

بهترین گوشی های اوپو 2023

بررسی شایعات S24 Ultra از نظر قیمت و تاریخ رونمایی

پس از بررسی شایعات مربوط به مشخصات و قابلیت‌های Galaxy S24 Ultra در این بخش پایانی نگاهی به تاریخ رونمایی از این گوشی و قیمت آن خواهیم داشت.

شایعات S24 Ultra

احتمالاً معرفی گلکسی اس 24 اولترا هم در ماه میلادی ژانویه (دی-بهمن) انجام می‌شود. یکی از سایت‌های خبری، مدعی شده که رونمایی گلکسی اس 24 اولترا بین اواسط تا اواخر ژانویه انجام می‌شود و در یک سایت دیگر، ادعا شده که سری گلکسی اس 24 روز 17 ژانویه (27 دی) معرفی خواهد شد.

قبلاً هم یک منبع دیگر، تاریخ رونمایی Galaxy S24 Ultra را همین روز اعلام کرده و مدعی شده بود که ثبت پیش فروش این گوشی از یک روز بعد و تحویل آن از 2 هفته بعد شروع می‌شود.

با این حال، این احتمال هم وجود دارد که معرفی گلکسی S24 اولترا در ماه فوریه انجام شود که پارسال هم سری اس 23 در همین ماه رونمایی شد.

در هر صورت، نام گلکسی اس 24 اولترا در یک دیتابیس مربوط به مجوز گوشی‌های هوشمند مشاهده شده و در گواهی دوم، این نام هم تأیید شده است. بنابراین، به احتمال بسیار زیاد این گوشی در اولین ماه‌های سال میلادی جدید رونمایی شده و تبدیل به یکی از اولین گوشی‌های مهم امسال خواهد شد.

در رابطه با قیمت گلکسی S24 Ultra احتمال گران بودن این گوشی وجود دارد و یکی از منابع خبری مدعی شده که قیمت Galaxy S24 Ultra نسبت به گلکسی اس 23 اولترا بیشتر است.

در هر صورت، هنوز قیمت گلکسی S24 اولترا به صورت دقیق مشخص نیست اما قیمت سری قبل، از 1199 دلار شروع می‌شد. بنابراین، اگر قیمت این مدل نسبت به سال قبل بیشتر باشد، جزء گران‌ترین گوشی‌های غیرتاشو خواهد بود.

با این وجود، در یکی از شایعات اخیر هم شنیده شد که قیمت گلکسی اس 24 اولترا هم مثل سری قبل خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به شایعات S24 Ultra داشتیم و قابلیت‌ها و مشخصات این گوشی را بر اساس این شایعات بررسی کردیم. با وجود اینکه گلکسی S23 اولترا گوشی بسیار قدرتمندی بود، قطعاً باز هم سری جدید این گوشی جای پیشرفت را دارد.

از جمله قابلیت‌هایی که وجود آنها در گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند سطح رضایت کاربران را افزایش دهد، می‌توان به اضافه شدن امکانات جدید برای قلم S Pen، افزایش سرعت شارژ و تغییر نکردن قیمت این گوشی اشاره کرد؛ چون با وجود سطح بالای امکانات و قابلیت‌های گلکسی S24 اولترا باز هم قیمت حدود 1200 دلاری برای این گوشی نسبتاً زیاد است.

سوالات متداول

اندازه نمایشگر Galaxy S24 Ultra چقدر است؟

در رابطه با نمایشگر Galaxy S24 Ultra چند منبع ادعا کرده‌اند که این گوشی هم مثل مدل فعلی، یک نمایشگر 6.8 اینچی دارد و یکی از منابع اعلام کرده که سطح روشنایی گلکسی اس 24 اولترا به 2500 نیت می‌رسد.

قیمت گلکسی اس 24 اولترا چقدر است؟

احتمال گران بودن قیمت گلکسی S24 Ultra وجود دارد و یکی از منابع خبری مدعی شده که قیمت Galaxy S24 Ultra نسبت به گلکسی اس 23 اولترا بیشتر است. در هر صورت، هنوز قیمت گلکسی S24 اولترا به صورت دقیق مشخص نیست اما قیمت سری قبل این گوشی، از 1199 دلار شروع می‌شد.

دوربین گلکسی اس 23 اولترا چند مگاپیکسلی است؟

طبق بعضی شایعات، این گوشی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتوی 50 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3 برابری) و پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین جلوی این گوشی هم 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این شایعات S24 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

گوناگون بهترین گوشی سال 2024 رندر و عکس هم از این محصول جذاب سامسونگ بهترین گوشی های 2023 بهترین گوشی های سامسونگ 2023 بهترین گوشی های گیمینگ 2023 گلکسی اس 23 اولترا دوربین این گوشی هم نسبت به قبل بهتر و پیشرفته شده طراحی این گوشی شبیه به سری قبل است نمایشگر اس 24 اولترا کاملا تخت نخواهد بود ساخت این گوشی از تیتانیم استفاده شده رنگ بندی این گوشی هم اشاره شده پیکسل ۸ پرو آیفون ١۵ پرو وان پلاس ۱۲ بهترین گوشی های شیائومی 2024 بهترین گوشی های میان رده 2023 بهترین گوشی های شیائومی 2023 بهترین گوشی های آنر 2023 حالت‌های عکاسی با تکنولوژی هوش مصنوعی هستند ترفندهای هوش مصنوعی دیگری با اگزینوس 2400 تولید می‌شود بهترین گوشی های وان پلاس 2023 بهترین گوشی های پوکو 2023 نسخه 16 گیگابایتی خبری نیست وال‌پیپر بهترین گوشی های ویوو 2023 بهترین گوشی های اوپو 2023 ماه میلادی ژانویه دی-بهمن انجام می‌شود بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون اخبار تکنولوژی پرچمدار گلکسی شایعات گوشی سامسونگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو