آیا می توانید سگ را در این اتاق نشیمن پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

1

1402/9/26

10:01


سگی در اتاق نشیمن چرت می زند، اما صاحبش نمی تواند او را پیدا کند! آیا می توانید به مرد کمک کنید تا سگش را پیدا کند؟ برای انجام این کار 5 ثانیه زمان دارید. این تست را حل کنید و چشم های تان را محک بزنید. آزمون های بینایی به ما کمک می کنند […]

آیا می توانید سگ را در این اتاق نشیمن پیدا کنید؟

سگی در اتاق نشیمن چرت می زند، اما صاحبش نمی تواند او را پیدا کند! آیا می توانید به مرد کمک کنید تا سگش را پیدا کند؟ برای انجام این کار 5 ثانیه زمان دارید. این تست را حل کنید و چشم های تان را محک بزنید.

آزمون های بینایی به ما کمک می کنند تا میزان دقت چشمان خود را ارزیابی کنیم. با تشخیص و تمایز درست اشیا، الگوها و تصاویر، می توانیم ببینیم که چقدر قادر به تشخیص و تمیز دادن آنها هستیم. یکی از ساده ترین راه ها برای محک زدن بینایی، انجام آزمون های خطای دید و تست های بینایی آنلاین است. بنابراین روزانه از انجام آنها غافل نشوید.

سگ را در 5 ثانیه پیدا کنید

در تصویر می توانید اتاق نشیمنی را ببینید که در آن یک مرد غمگین حضور دارد. او به دنبال سگش است، شاید در نگاه اول بگویید که سگی در تصویر وجود ندارد. اما سگ جایی در تصویر مخفی شده و شما باید آن را در طول 5 ثانیه پیدا کنید.

.

.

.

آیا سگ را پیدا کردید؟ باید عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده. و 3، 2، 1 … وقت شما تمام شده است.

.

.

.

و 3،2،1… وقت شما تمام شده است.

پاسخ

ما از شما خواستیم که سگ پنهان شده در اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید. او اینجاست:

 

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن سگ در اتاق نشیمن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو