خالقان سریال «بازی تاج و تخت» فیلمنامه جدید جنگ ستارگان را خواهند نوشت

منبع: بلاکس آپ

163

1398/2/27

22:48


خالقان سریال «بازی تاج و تخت» فیلمنامه جدید جنگ ستارگان را خواهند نوشت

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده دیوید بنیوف و دنیل بی وایس، خالقان سریال Game of Thrones، نوشتن فیلمنامه جدید جنگ ستارگان را برعهده خواهند داشت. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که خالقان سریال «بازی تاج و تخت» قرار است فیلمنامه فیلم جدیدی از سری جنگ ستارگان را بنویسند. دیوید بنیوف (David Benioff) و دنیل بی وایس (D. B. Weiss) که بیشتر شهرت خود را مدیون خلق سریال پرطرفدار Game of Thrones هستند، با کمپانی دیزنی برای ساخت جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» که در سال 2022 اکران می‌ شود، قرار داد امضا کرده اند.

این خبر یک هفته پس از آن که این کمپانی اعلام کرد بعد از فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر»، سه‌ گانه‌ ای از جنگ ستارگان را خواهد ساخت، توسط باب ایگر تایید شد. تاکنون نیز مشخص نشده که چه کسانی برای ساخت این فیلم حضور خواهند داشت. اولین قسمت از این سه گانه جدید در تاریخ 16 دسامبر 2022 (23 آذر 1401) اکران می‌شود و هنوز اطلاعات دقیقی از داستانی که این سه گانه روایت خواهد کرد، در دسترس نیست. سه قسمت بعدی فیلم Star Wars به ترتیب در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) اکران خواهند شد.

کارگردانی قسمت ششم از فصل آخر بازی تاج و تخت بر عهده دیوید بنیاف و دی. بی. وایس بوده است. آخرین اپیزود از آخرین فصل Game of Thrones، راس ساعت 05:30 بامداد روز دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 به وقت ایران، پخش خواهد شد. کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones ایفای نقش دارند.

شما برای دانلود قسمت های فصل آخر این سریال می توانید به بخش دانلود فصل هشتم سریال Game of Thrones بروید و همچنین برای دانلود دیگر فصل ها به صفحه سریال بازی تاج و تخت بروید. روش دیگر این است که شما نام سریال را در بخش جستوجو وارد کنید. همچنین شما برای دسترسی راحت به این سریال و سریال های دیگر می توانید از ربات تلگرامی بلکس آپ استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو