آخرین اخبار از ساخت سریال بچه مهندس ۳+ جزئیات

منبع: کولاک

133

1398/7/28

21:45


ساخت سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی آغاز شده و این مجموعه در شهرک دفاع مقدس در حال تصویربرداری است. پس از اتمام پخش فصل دوم این سریال به کارگردانی علی غفاری از شبکه دو سیما و مشخص شدن بازیگران سریال بچه مهندس ۳ این روزها گروه تولید در حال انجام مراحل ضبط تولید فصل سوم هستند.

جدیدترین خبرها از ساخت سریال بچه مهندس ۳

جدیدترین خبرها از ساخت سریال بچه مهندس ۳

 

سعید سعدی تهیه کننده سریال «بچه مهندس» درباره آخرین وضعیت ساخت فصل سوم این سریال گفت: درحال حاضر مشغول انتخاب بازیگر و نگارش فیلمنامه هستیم و بعد از نگارش فیلمنامه، در سال آینده کار تصویربرداری سریال را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره ترکیب بازیگران در فصل سوم در انتها بیان کرد: در فصل سوم سریال «بچه مهندس» ترکیب بازیگران تغییر خواهد کرد و بعید است که از بازیگران فصل قبل استفاده شود ولی شاید ۲ بازیگر از فصل قبل، در فصل سوم حضور داشته باشند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

سریال «بچه مهندس» با بازی پرویز پورحسینی، سیما تیر انداز، اندیشه فولادوند،‌حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، مانی رحمانی و … هر شب از شبکه دو سیما پخش می شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو