دانلود نسخه هک شده بازی The Girl and the Robot Deluxe Edition برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی The Girl and the Robot Deluxe Edition برای PS4


منبع: دانلود ها

206

1398/8/5

16:01


بازی The Girl and the Robot در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Flying Carpets Games طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره دخترکی می باشد که گرفتار افکار پلید ملکه شده است. این دختر به سرزمینی عجیب تبعید شده که اطراف آن بسته است. در شخصیت این دختر نقش آفرینی خواهید کرد و باید او را در این سرزمین مرموز همراهی کنید تا نجات پیدا کند، در طی بازی با رباتی توانمند آشنا خواهید شد که از مهارت های منحصر به فردی برخوردار است و در هنگام مواجهه با مشکلات کمک های فراوانی به شما می کند. در این بازی می توانید متناسب با چالشی که در مقابل شما قرار می گیرد شخصیت خود را عوض کنید و از توانایی های دیگری برای اتمام بازی استفاده کنید.

هدف بازی The Girl and the Robot رساندن دخترک به قلعه ای است که در آن ملکه ای شیطانی فرمان روایی می کند و براندازی ملکه از پادشاهی است. این کار توسط بازیباز صورت خواهد گرفت و او می بایست با کمک ربات و دخترک به حل معما های گوناگون و سخت بپردازد تا بتواند بازی را به اتمام برساند. بیشتر جنگ و مبارزات بازی توسط ربات صورت می گیرد و حل معما ها توسط دخترک خواهد بود.

The Girl and the Robot Deluxe Edition PS4-Playable

Update v1.01; ID: CUSA-08464

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-The-Girl-and-the-Robot-Deluxe-Edition

info

The Girl and the Robot is a unique third person action/adventure game set in a fairy tale world. You take on the role of a young girl trying to escape from a castle ruled by an evil queen. On her way, she meets a mysterious robot that can be controlled remotely and together they encounter many challenges that test the strength of their new found friendship. This game is the first act of the fairy tale.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Girl and the Robot Deluxe Edition v1.01 PS4-Playable با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو