دانلود نسخه هک شده بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness برای PS4


منبع: دانلود ها

169

1398/3/17

18:32


بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness که اقتباسی از روی انیمه‌ای با عنوان مشابه Psycho-Pass می‌باشد، روایتگر داستان کوچکی‌است در میان قسمت های ‌اول داستان اصلی می‌باشد که از گفتن آن در انیمه خودداری شده است. داستان بدین صورت است که هکری بی‌نام و نشان با تنها یک لقب، “آلفا” (Alpha)، تنها بدنبال یک هدف است، هدفی خوب و به ظاهر خیرخواهانه. و آن چیزی نیست مگر خوشحالی و خرسندی دیگران. البته که آوردن فرح و شادی برای دیگران امری‌است نیک و خوب، اما به چه قیمت ؟ آیا شما حاضر هستید صاحب خوشبختی‌ای شوید که از طریق راه و روش نامقبولی همچون کشتار و یا زندانی کردن فردی دیگر به منظور “بودن در کنار وی تا ابدیت” باشید ؟ این دقیقا چیزی‌است که شخصیت منفی مذکور داستان می‌خواهد. در یک کلام، سروری جنون آمیز.

PSYCHO-PASS Mandatory Happiness (CUSA-05128) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-PSYCHO-PASS-Mandatory-Happiness

شما در این بین، می‌توانید بین ۲ شخصیت کاملا اوریجینال که در انیمه حضور نداشته‌اند، ایفای نقش کنید. می‌توانید در نقش یک عضو جدید نیروی دفاعی، که متشکل از افرادی‌است که درجه “روان‌گذر” (Psycho-Pass) آن‌ها از حد معمول گذشته و دیگر بطور عادی در جامعه حضور یابند، باشید و یا یک بازرس بی نام و نشان که بطور نامشخص وارد نیرو‌های امنیتی شده و از قضا همکار شما نیز می‌باشد. هریک از این ۲، شخصیت منحصر به فرد و خاص خود را دارند. برای مثال “تاکوما”(Takuma Tsurugi) مردی‌است شوخ‌طبع، خوش‌بیان و کمی خجالتی که دارای شم کارگاهی طبیعی می‌باشد و در طرف دیگر بازرس “نادشیکو” (Nadeshiko Kugatachi) را داریم، زنی سرد، با افکاری منطقی و سنگین که برایش فقط برآورده شدن اهداف و ماموریتش مهم نیست.

مسیر داستان بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness وابسته به انتخاب شما در تعیین شخصیتتان می‌باشد، و با انتخاب هرکدام، شاهد صحنه‌ها و اتفاقاتی خواهید بود که دیگری از آن ممکن است آگاه نبوده و بدین گونه هریک از این ۲ یک خط مستقل داستانی رو تشکیل می‌دهند. همچنین این ۲ بنظر رابطه عجیبی با یکدیگر داشته و تعامل‌هایی که بین ‌آن‌ها صورت می‌گیرد، جالب و تامل‌ برانگیز است.

بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness بعنوان یک Visual Novel کار خود را در شخصیت پردازی و داستان پردازی به خوبی انجام داده، البته برخی مواقع ما شاهد نقاط خالی و تکراری هستیم، و یا نقاطی که قابل پیش‌بینی هستند که این خود باعث می‌شود داستان این عنوان نسبت به دیگر Visual Novel های رده بالا نظیر STEINS;GATE و یا Clannad، کمی ضعف و کاستی داشته باشد اما بطور کلی نمی‌توان ایراد چندانی از آن گرفت، بخصوص وقتی می‌دانید که قرار است عنوانی را تجربه کنید که دنباله موازی انیمه مشهور و دوست داشتنی Psycho-Pass می‌باشد.

داستانی پر از نفرت، خشم و خون و انسان‌های متفاوت با دیدگاه های خاص خود که سعی در تحمیل آن‌ها بر جامعه و اطرافیان خود دارند. که‌ این خود از ویژگی های ناب مجموعه Psycho-Pass می‌باشد، فلسفه‌ها و دیدگاه های متمایز که شمارا به تامل و اندیشه انداخته و گاها درس‌های ریزی را نیز به شما یاد می‌دهند.

منبع توضیحات : پردیس‌گیم

info

In the new future, everyone’s mental state and disposition can now be quantified.

Everything from emotional tendencies to criminal behavior are recorded and utilized as a guideline to lead everyone to the good life: not only pursuing happiness, but attaining it. Needless to say, the public was excited to begin quantifying their everyday lives. The general term for this value, which determines the morality of an individual’s heart and soul, is commonly known as the Psycho-Pass.

One component of this value is the Crime Coefficient, which is ultimately a number that represents an individual’s potential to commit crime. In order to combat those who attempt to disrupt the status quo, detectives work in tandem to maintain peace and order, composed of Enforcers and Inspectors. The former is tasked with apprehending suspects, while the latter oversees and commands their subordinate colleagues. After all, Enforcers possess high Crime Coefficients. However, because of their criminal nature, they can better understand what makes other criminals tick, allowing them to sniff out suspects and arrest the true perpetrators. But because of their criminal background, Inspectors are needed to provide a calm and sound judgement to each case. Ultimately, all members of the MWPSB have to walk a fine line, maintaining their own mental health while facing the worst that society has to offer.

With justice in their hearts, the detectives of Division 1 tackle each case, confronting humanity’s ugly truths.

But, what lies ahead?

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی PSYCHO-PASS Mandatory Happiness v1.00 PS4-DUPLEX :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو