عکس های خانوادگی مریم معصومی + دلیل ازدواج نکردن و عاشقی ۳ ساله

عکس های خانوادگی مریم معصومی + دلیل ازدواج نکردن و عاشقی ۳ ساله


منبع: نمکستان

137

1398/8/21

09:29


عکس های خانوادگی مریم معصومی + دلیل ازدواج نکردن و عاشقی ۳ ساله

عکس های اینستاگرام و بیوگرافی کامل مریم معصومی lvdl luw,ld

نمکستان » در این پست بیوگرافی کامل و عکس های مریم معصومی را گردآوری می کنیم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در اسفند ماه سال ۱۳۶۵ به دنیا آمده است. تحصیلاتش را در رشته علوم سیاسی و هنر عکاسی به پایان رسانده است. شغل دومش دیزاین و تدوین فیلم است.دو برادر و دو خواهر دارد که دو خواهر و یک برادرش متاهل هستند.

عاشقی و دلیل ازدواج نکردن مریم معصومی

مریم معصومی در برنامه دورهمی با سوالات خصوصی مهران مدیری مواج شد که در ادامه می توانید مشاهده نمایید. مدیری از معصومی پرسید آیا تابحال عاشق شده اید ؟ مریم معصومی پاسخ داد : من دوست داشتن و عاشق بودن را شبیه به هم نمی دانم.

من عاشق نیستم ولی سه سال است کسی را دوست دارم که خوشبختانه تا به حال این دوست داشتن دادمه داشته است. مدیری در سوال بعدی پرسید که چرا ازدواج نمی کنید ؟ مریم معصومی پاسخ داد : ازدواج به نظر من مقوله ای پیچیده است.

برخلاف خانم ها که می گویند خواستگار گیر نمیاد من خواستگاران بسیار زیادی دارم و به همین جهت نتخاب همسر مورد نظرم برایم سخت است . در این هنگام مهران مدیری با لبخند گفت پس تکلیف آن دوست عزیزی که سه سال است دوستش دارید چیست ؟

مریم معصومی هم با خنده پاسخ داد که بله آن آقای عزیز قرار است که به زودی زود خوشبخت شود …

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان https://namakstan.net

مریم معصومی , اینستاگرام مریم معصومی ,همسر مریم معصومی,مریم معصومی و همسرش

عکس های جدید و دیدنی مریم معصومی به همراه خواهرش مرجان

عکس های جدید مریم معصومی , بیوگرافی کامل مریم معصومی , اینستاگرام شخصی مریم معصومی

مصاحبه مریم معصومی

متولد اسفند ۱۳۶۵ میباشم و افتخار میکنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینیها میگویند! خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درک میکردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیمها بوده است. دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغالتحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، فارغ التحصیل دوره های بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و فارغ التحصیل دوره های فیلمنامه نویسی هستم. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره های تدوین میباشم؛ اعتقاد دارم که یک بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود. دوتا خواهر دارم که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارم. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد هستم. با برادر بزرگتر مجردم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی من در کارهایم ایشان هستند. پدرم بازنشسته و مادرم خانه دار هستند. یک برادرم فارغ التحصیل برق ، یک برادرم دیپلمه ، یک خواهرم فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرم فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

عکس های جدید مریم معصومی , بیوگرافی کامل مریم معصومی , اینستاگرام شخصی مریم معصومی

مریم معصومی و علاقه به بازیگری

کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری میکردم و اکنون اولین عشق زندگی ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر میکنم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو