دانلود بازی Yaga برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Yaga برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

93

1398/8/22

17:49


Yaga یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که اخیرا توسط اسکوئر انیکس معرفی شده است. در این بازی تصمیمات بازیکن در روند داستان تاثیر می‌گذارد و بازیکن می‌تواند در جهان سحرآمیز فرهنگ اسلاوی و افسانه‌های آن به اکتشاف بپردازد. در طول بازی شما به عنوان اهنگری که یک دست دارد، به بازی می‌پردازید که این اهنگر ماموریت‌های غیرممکنی از تزار غیور گرفته و همچنین ساحره‌ای پیر از او می‌خواهد که از دنیای ماورائی محافظت کند. این بازی توسط فروشگاه اپیک استور به صورت انحصاری منتشرشده و قرار است تا سال ۲۰۲۰ نیز شاهد انتشار آن در شبکه استیم باشیم. خوشبختانه، بازی های اپیک گیمز اکثرا هیچ DRMای ندارند و می توان مانند نسخه های GOG از آن ها استفاده نمود.

بازی Yaga از یک روستای آرام شروع می‌شود. جایی که روستاییان مشغول نگهداری و مراقبت از زمین‌های کشاروزی هستند و بچه‌هایشان را از مرداب‌ها دور نگه می‌دارند. آن‌ها مردمانی عادی هستند که زندگی معمولی دارند. اما در روستا شخصی به اسم ایوان وجود دارد که آهنگر روستا است و شما او را کنترل می‌کنید. کسی که تمام روز به شدت مشغول آهنگری است و خود را آماده‌‌ی یک ماموریت غیرممکن دیگر از تزار می‌کند. ایوان می‌داند تمام ماموریت‌هایی که تزار به او می دهد برای نابودی روح باستانی و موجودات سحرآمیزی است که در جهان پرسه می‌زنند. به همین خاطر ایوان به سراغ بابا یاگا می‌رود، ساحره‌ی پیری که از روح باستانی و موجودات جادویی محافظت می‌کند. بابا یاگا به جای نابودی ایوان سعی می‌کند او را اغفال کند تا از مصیبت دوری کرده و اهداف مدنظرش را انجام دهد. با توجه به گفته‌های بردکرام داستان بازی در مورد طمع٬ اغفال کردن و مقابله با حوادث غیرممکن است.

Yaga PC-CODEX

دانلود-بازی-Yaga

بازی Yaga بر اساس افسانه‌های Slavic و در قرن ۱۴ میلادی است؛ جایی پر از عقاید کفر، خانه‌ی ارواح و موجودات جادویی. با توجه به گفته‌های بردکرام، گیم‌پلی بازی بر اساس سیستم مبارزه‌ای مهارت‌محور است. به نقل از توسعه‌ دهنده‌ی بازی، برای سیستم مبارزات از بازی‌هایی مثل Bastion و Hyper Light Drifter، سیستم دیالوگ و انتخاب‌های داستانی از بازی ۸۰days، تنوع مناطق مختلف بازی و تنوع راز‌ها از بازی ‌Binding of Issac و برای ایجاد یک فرهنگ خاص و منحصربفرد از بازی Gucamelee الهام گرفته‌اند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

info

Smash, clobber and bash the murderous legends of Slavic mythology in this darkly funny action role-playing game that changes every time you play. Play as Ivan, a one-handed blacksmith with incredibly bad luck, who must take on the impossible tasks given to him by the tzar. All the while the mysterious witch, Baba Yaga, watches over Ivan’s fate.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: Intel CPU Core i3-2500K 2.0GHz+ / AMD CPU Phenom II 570

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GTX, GT640, GT730, Radeon HD 5850, HD Graphics 530

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Yaga-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو