دانلود بازی Imaginator برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Imaginator برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

153

1398/9/9

02:07


بازی Imaginator دنبال کننده موضعی در در رابطه با محدودیت های ذهن هر انسانی است. چنین روندی شما را در معرض خطرات بسیار قرار می دهد و شک و اعتماد به نفس پایین می تواند برای شما مرگبار باشد. از چنین محدودیت هایی استفاده کنید و فرصتی بدست آورید تا بتوانید به صورت مستقل در جهانی که روبه روی شما قرار دارد، حرکت کنید. آزادی مهم ترین نقطه عطف بازی است و از شما خواسته می شود که محدودیت های ذهن را کنار بگذارید و به سراغ ماموریت ها بروید. نقش شما یک پسربچه است که در ذهنش گم شده است و در تلاش برای برقراری ارتباط با دنیای خارج است. چنین دنیایی دچار مشکل است و این شما هستید که باید با غلبه بر ترس، خودتان را آزاد کنید و در نهایت به چیزی که می خواهید برسید.

Imaginator PC-CODEX

دانلود-بازی-Imaginator

بازی Imaginator یکی از معدود آثار خوبی است که ماجراجویی اول شخص را به دنیای سه بعدی و فانتزی می آورد و می توانید شخصیت ها و مکان هایی را ببینید که در ذهن یک پسربچه ایجاد شده است. چنین ذهنی دست نخورده و تیره و تار است و در هر گوشه آن چیزی دیده می شود. مکان هایی را باید کشف کنید که ارتباط زیادی با داستان بازی دارند و باید پرده از اسرار آن بردارید. داستان بازی خاص و باورنکردنی است و همین ناآشنا بودن باعث می شود که تجربه ای جدید در بین آثار این سبک داشته باشید. موسیقی بازی هم مطابق تمام آثار هنری خوش نام ظاهر می شود و شما را به حرکت وا می دارد. همه چیز گویا با نور نشان داده می شود و بزرگی ذهن را به شما نشان می دهد. وسعتی که می تواند همه چیز را در خود داشته باشد و هیچ محدودیتی در آن نخواهد بود. شرکت توسعه دهنده بازی هم به همین منظور از مفاهیم ذهن کمک گرفته است تا تجربه ای تکرار نشدنی تحویل مخاطب دهد.

info

Imaginator is about fighting against the limitations of your own mind. It exposes you to dangers of self-doubt and low self-esteem and gives you an opportunity to transform yourself into an independent in-game human being. You play as a girl who got lost in her mind. She’s struggling and has trouble communicating with the outside world. In the game story, you’ll help her overcome this fear and become free.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel(R) Pentium(R) G2030 dual-core 3GHz or a dual-core AMD

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Inter(R) HD Graphics 2GB or AMD Radeon 6870 HD

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8/10

Processor: Quad-core Intel or AMD

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 960 or newer

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Imaginator-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو