دانلود بازی Street Outlaws The List برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Street Outlaws The List برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

120

1398/9/13

18:48


بازی Street Outlaws The List یکی از ساده ترین بازی های ریسینگ است که می توانید در خیابان های آمریکا تجربه کنید. لیستی از بهترین و پرسرعت ترین ماشین ها در اختیار شما قرار دارد و با رانندگی توسط هرکدام می توانید امتیازات ویژه ای کسب کنید. همه چیز به سرعت بستگی دارد و شهر اوکلاهاما معدنی از ماشین های سریع برای شما دارد و می توانید مهارت خود را تست کنید. شاید سرعت تنها المان کافی نباشد. درواقع این رانندگان حرفه ای هستند که چنین سرعتی را تکمیل می کنند و شما نیز باید برای قرارگرفتن در صدر تمام تلاش خود را داشته باشید. بازی شامل ۴ حالت جذاب است و می توانید همراه با چالش های بسیاری آن ها را تجربه کنید. به سراغ قطعات خودروی خود بروید و با ارتقا و سفارشی سازی آن، به نهایت مهارت برسید. اتومبیل های محبوب خود را خریداری کنید و فراموش نکنید که رقابت ها با کشیده شدن به خارج از خیابان های شهر، سخت تر خواهند شد.

Street Outlaws The List PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Street-Outlaws-The-List

بازی Street Outlaws The List در بخش تنظیم بسیار خوب ظاهر شده است و انتخاب های خوبی را در اختیار شما می گذارد. می توانید نوع موتور خود را تعیین کنید و براحتی همه بخش های آن را ارتقا دهید. رنگ بندی هم در اختیار شما است و یک ماشین نحصر به فرد در اختیار شما خواهد بود. در حالت های متنوع بازی می توانید سراغ تایم گیری یا رقابت برای صدر بروید و شانس خود را امتحان کنید. تایرهای خود را تعیین و با انتخاب مقاوم ترین آن ها پیروزی را برای خود ساده تر کنید. بازی را می توانید در چندین صفحه نمایش قرار دهید و لذت بیشتری از گستردگی آن ببرید. سیستم گیم پلی بازی مطابق با مسابقات تلویزیونی است و گویا یک یک رقابت مستندوار را در حال تماشا هستیم.

info

Fasten your seat belts and take a ride inside the world of American street racing in STREET OUTLAWS: The List! From a custom street rod to a race-ready farm truck, the vehicles – and their drivers have one thing in common: the need for speed. If you’re not on “The List,” you don’t matter. The “List” contains the 10 fastest street-racing cars in Oklahoma City and they are the best of the best. Not only will these guys do anything -ANYTHING- to get ranked on this list, they’ll do whatever it takes to stay ranked.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Operating Systems (Windows 7, Windows 8.1 & Windows 10)

Processor: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2 GB

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Operating Systems (Windows 7, Windows 8.1 & Windows 10)

Processor: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050 ti / AMD Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Street Outlaws The List-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو