به گزارش وبسایت کول دانلود، در هفته پیش رو باید شاهد پخش قسمت 17 سریال مانکن و همچنین قسمت سوم از سریال دل باشیم. شما می توانید هر دو این سریال ها به اضافه تمامی فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی را از این سایت به صورت قانونی و مجاز دریافت کنید.

 

283151 14700

سریال مانکن به کارگردانی سین سهیلی زاده که بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفته، در این هفته به ایستگاه هفدهم رسیده است.

محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, عارفه معماریان و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی بازیگران سریال مانکن را تشکیل داده اند.

در قسمت 16 مانکن دیدیم که چگونه کاوه، همتا، بهرام و ژیلا (همسر دوم اخگر) یکدیگر را دیده و با هم متحد شده و نقشه ای برای هجوم به خانه اخگر می کشند تا بتوانند مدارکشان را از گاوصندوق وی بیرون بکشند. منتها یک اشتباه مرتکب می شوند و آن هم لو رفتن راننده خانمی بود که در این روز به استخدام خود درآوردند بود. چرا که افراد اخگر وی را شناسایی و در پایان روز دستگیر می کنند و بدین ترتیب نقشه آن ها پیش از اجرایی شدن لو می رود. از نکات شایان ذکر دیگر این قسمت، پی بردن نسبی پدر کاوه به ماجراهای اخیر است هرچند که به طور کامل در جریان قرار نمی گیرد.

همینک شما می توانید قسمت 17 سریال جذاب و تماشایی مانکن را تماشا کنید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 17 سریال مانکن

 

283151 147001344

سریال دل کاری از کاگردان سریال عاشقانه یعنی منوچهر هادی می باشد. این سریال نیز با گذشت 2 قسمت کم کم دارد مخاطبین خودش را پیدا می کند. و اینک به قسمت 3 از خود رسیده است.

بازیگران سریال دل نیز بدین شرح می باشند: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آرش علیرغم میل باطنی خانواده اش به شدت به رستا علاقمند است ولی در عین حال خانواده خود را نیز بسیار دوست می دارد و برای همین به نزد پدر می رود و از وی می خواهد که رضایت به این ازدواج بدهد، چرا که آرش هم رستا و هم پدر را با هم می خواد. به هر روی مراسم ازدواج در حال شکل گیری است، عروس و داماد به آرایشگاه رفته اند و همگان منتظر پیوستن آن ها به مراسم جهت انجام عقد هستند که ناگهان سروکله نامزد قدیمی رستا پید می شود و او را تهدید کرده و با خود می برد. این اتفاقات در حالی صورت می گیرد که هم داماد و خواهر عروس از آن مطلع نمی شوند.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت سوم دل دعوت می نماییم.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت سوم سریال دل

283151525 14700

 

همچنین در این هفته فیلم های محبوب و پرفروش ایکس لارج و آهوی پیشونی سفید 3 نیز در شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد که این دو فیلم سینمایی را نیز می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید:

>>> دانلود فیلم ایکس لارج

>>> دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید 3