دانلود نسخه هک شده بازی Ruiner + Update v1.04 برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Ruiner + Update v1.04 برای PS4


منبع: دانلود ها

215

1398/3/22

12:10


بازی Ruiner یک عنوان اکشن شوتر خشن است که در یک شهر بزرگ سایبرپانکی جریان دارد. شما در بازی در نقش یک جامعه شناس عجیب و غریب قرار می‌گیرید که علیه سیستم فاسد شهر قیام کرده و می‌خواهد علاوه بر دریافتن راز پشت سیستم جامعه، برادر دزدیده شده خود را نیز نجات دهد؛ او همه این‌ کارها را با کمک و راهنمایی یک دوست هکر انجام می‌دهد. مبارزات بازی به صورت سریع ملایم تعریف می‌شود و تعادل ظریفی بین غافلگیری، نیروی بی رحمی و حمله های زیبا لازمه پیروز شدن بر دشمنان سرسخت و وحشی در بازی است. با این که در بیشتر مواقع در میان تعداد بسیاری از دشمنان قرار می‌گیرید و برای مبارزه تاکتیکی تر حتی زمان را نیز آهسته می‌کنید، اما در اصل بازی Ruiner در مورد پشت سر گذاشتن آن طوفان های خشونت و مرگ در میدان نبرد است.

Ruiner PS4-P2P

Update v1.04; ID: CUSA-08417

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Ruiner

در این بازی به انواع و اقسام اسلحه های گوناگون دسترسی دارید و اسلحه های دستی پیشرفته، اسلحه های سنگین و همچنین گجت های مختلف (مانند سپر انرژی)، تنها بخشی از داشته های شما در بازی خواهد بود. در مورد سلاح‌های سرد در بازی Ruiner که در نبرد‌های تن به تن موثر است، می‌توان به ساده‌ترین آنها یعنی لوله آهنی اشاره کرد یا اگر سلاح قوی‌تری در نظر دارید می‌توانید از شمشیر برقی یا شمشیر سامورایی استفاده کنید، در غیر این صورت سلاح‌های زیادی در این بازی یافت می‌شود که بتواند نظر شما را به خود جلب کند.

دو حالت کاربرد از سلاح‌های سرد در بازی تعبیه شده است که حالت اول به کاربر اجازه می‌دهد که با حمله و ضربه زدن به دشمن، آن را بی‌حرکت کنند که این امر می‌تواند به شما وقت زیادی برای نابودی آن دهد. حالت دوم که ضربات قوی را شامل می‌شود می‌تواند اثر تخریب جمعی داشته باشد و با یک ضربه به چند دشمن آسیب برساند. موسیقی های بازی، بیت ها و آهنگ های تندی از Khoven و Dj Alina و آهنگساز مشهور انیمه، Susumu Hirasawa هستند و قطعا می‌توانند در القای حس هیجان به بازی‌باز کمک به‌سزایی کنند.

info

RUINER is a brutal action shooter set in the year 2091 in the cyber metropolis Rengkok. A wired sociopath lashes out against a corrupt system to retrieve his kidnapped brother and uncover the truth under the guidance of a secretive Hacker friend.

Sophisticated & Brutal Combat: Become the boss of the battlefield acquiring deadly supplies, enhancing your tactical senses and mastering other mind-breaking skills and gadgets that will leave your foes confused and powerless.

Cyberpunk Inspired Arsenal: Employ state of the art gadgets and abilities like energy shield, kinetic barrier or grid converter. Dash augmentations, reflex booster or overload will make you uncatchable while with ghost break you can hack your opposition onto your side of the fight.

Story-Driven Action: Violent confrontation is a means to an end and trust is a devalued currency in Rengkok as you navigate a senseless world and dismantle the corporate titans of virtuality dealers at HEAVEN.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو