آکاایران: کیک از انواع تنقلات خوشمزه و پرطرفدار است که می توانید آن را برای وعده صبحانه خود نیز تهیه کنید, طرز تهیه کیک صبحانه ساده را با روشی آسان در ادامه این مطلب ملاحظه می کنید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید کیک صبحانه متفاوتی را در منزل تهیه کنید.

کیک صبحانه و شکلات صبحانه را بهتر است خودتان در منزل تهیه کنید تا با ایجاد طعم متفاوتی در آن ها نهایت لذت را از این خوردنی های خوشمزه ببرید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با طرز تهیه کیک صبحانه ساده و با طعمی متفاوت آشنا سازیم.

کیک ها را می توانید در طعم های مختلفی نظیر کیک موزی و کیک گردویی و … تهیه کنید. یکی از انواع کیک های خوشمزه که می توانید آن را با طعم دلخواه خود تهیه کنید کیک صبحانه است. کیک مخصوص صبحانه را می توانید به همراه شیر و چای و …. در وعده صبحانه خود میل کنید و از طعم بی نظیر این کیک نهایت لذت را ببرید.

آکاایران: طرز تهیه کیک صبحانه ساده و فوق العاده خوشمزه

مواد لازم

تخم مرغ : ۲ عدد
آرد : ۲ لیوان
شیر : ۱ لیوان
وانیل : نصف قاشق چایخوری
شکر : ۱ لیوان
بیکینگ پودر : ۲ قاشق چایخوری
روغن مایع : نصف لیوان

طرز تهیه کیک صبحانه

برای تهیه کیک صبحانه ابتدا تخم مرغ ها را به همراه شکر و روغن در درون ظرف مناسبی با کمک همزن برقی با یکدیگر مخلوط کنید.

 شیرینی و کیک

طرز تهیه کیک صبحانه ساده و فوق العاده خوشمزه -آکاطرز تهیه کیک صبحانه انواع کیک آشپزی

سپس آرد و بیکینگ پودر را الک کنید و آن ها را به مایه کیک اضافه کنید.

 شیرینی و کیک

طرز تهیه کیک صبحانه ساده و فوق العاده خوشمزه -آکاطرز تهیه کیک صبحانه انواع کیک آشپزی

با کمک قاشق چوبی مایه کیک را هم بزنید تا مواد به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند سپس مایه کیک را در درون یک قالب ۳۲ سانتی متری که از قبل چرب کرده اید بریزید و قالب را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در درون فر با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید.

 شیرینی و کیک

   

طرز تهیه کیک صبحانه ساده و فوق العاده خوشمزه -آکاطرز تهیه کیک صبحانه انواع کیک آشپزی

در هنگام اجرای مراجل دستور پخت کیک صبحانه در صورت تمایل می توانید برای خوش طعم کردن کیک از آب پرتقال و یا آب آناناس نیز استفاده کنید. امیدواریم از پخت این کیک خوشمزه در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. می توانید برای مشاهده پخت کیک ها با دستور پخت متفاوت به بخش انواع کیک مراجعه کنید.

منبع :

طرز تهیه کیک صبحانه ساده و فوق العاده خوشمزه