بیوگرافی بهاره کیان افشار , زندگینامه بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار یکی از بازیگرانی است که در چند ساله اخیر بسیار مطرح شده است. شاید همه بهاره کیان افشار در عاشقانه را به خاطر داشته باشند. نقش بهاره کیان افشار در عاشقانه باعث شد تا در سریال خانگی دیگر به نام گلشیفته ایفای نقش کند.

نقش بهاره کیان افشار در گلشیفته متفاوت از نقش های دیگر او است. اکثر طرفداران او این بازیگر را در فضای مجازی دنبال می کنند و تقریبا همه آنها آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار را دارند و پیج او را دنبال می کنند.

برخی از بهاره کیان افشار و همسرش می پرسند و به نوعی زندگی شخصی بهاره کیان افشار برای آنها مهم است. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد این بازیگر مطالب بیشتری را گردآوری و منتشر کرده ایم.


بیوگرافی کامل بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار بازیگرزن ایرانی است که در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش داشته است. این بازیگر زن معروف ایرانی، متولد ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ در تهران است. این بازیگر هم مانند اکثر بازیگران زن ایرانی، برای ورود به عرصه بازیگری با مخالفت خانواده اش مواجه بوده است اما علاقه او به این عرصه باعث شده است تا الان از جمله بازیگران شناخته شده باشد.

ازدواج بهاره کیان افشار

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر جوان ایرانی باید گفت که بهاره کیان افشار تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

نحوه بازیگر شدن بهاره کیان افشار

او در سال ۱۳۸۳ در کلاسهای بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و بواسطه معرفی از سوی تینا پاکروان که دوست دوران دبیرستان او بود، به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و در سریال کلاه پهلوی بازی کرد. به این ترتیب بهاره کیان افشار بازیگری را به شکل حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در این مجموعه تلویزیونی آغاز کرد. بهاره کیان افشار  در کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» ایفای نقش کرد که با دوبله فریبا رمضان‌ پور همراه بود.

تحصیلات بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار می گوید که از بچگی والدینش دوست داشته اند تا او در رشته پزشکی تحصیل کند اما خودش هیچ تمایلی به این رشته نداشته و برای همین هم دیپلمش را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرد و بعد هم در دانشگاه رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار را انتخاب کرد.

بهاره کیان افشار در زمینه شعر و شاعری هم دستی بر آتش دارد، و این فعالیت او ریشه در علاقه شخصی پدر بهاره کیان افشار دارد و باعث شده است تا بهاره هم به قول خودش از چینش کلمات کنار هم لذت ببرد.

آنطور که بهاره کیان افشار می گوید، پیش از بازیگر شدن با بهرام رادان آشنایی داشته و بعد از ورود او به عرصه بازیگری، ابن رابطه دوستی قوت گرفته است. بهرام رادان از همان زمان شعرهای بهاره کیان افشار را مطالعه می کرده و حتی چند تا از اشعار بهاره کیان افشار را در آلبوم های خود مورد استفاده قرار داده است.

شغل دوم بهاره کیان افشار

بازیگری برای بهاره کیان افشار شغل اولش به حساب می آید و در کنار آن به کار دکوراسیون و تبلیغات هم مشغول است و به نوعی منبع درآمد او از این شغل است اما او خود بازیگری را هدف اصلی خود می داند. بهاره کیان افشار می گوید که این شغل دوم او برای اش درآمدزایی می کند و همین عامل باعث می شود تا از سر نیاز مالی هر پیشنهاد نقشی را نپذیرد و در نتیجه انتخاب هایی درست و میتنی بر توانایی هایش داشته باشد.

علاقه بهاره کیان افشار به کار تئاتر

این بازیگر می گوید که ورودش به این عرصه از هنر به واسطه بازی در سریال بوده است، اما از ابتدا صحنه تئاتر را دوست داشته است و انگیزه خودش از بازیگر شدن را کار در صحنه تئاتر می دانسته و می داند.


حواشی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهش پور

این بازیگر جوان از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال ۱۳۹۴ بهاره کیان افشار لقب سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌ پور را به خود اختصاص داد.

جنجال نقش آفرینی بهاره کیان افشار در فیلم لاله

مصادف با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ از سمت تولیدکنندگان فیلم سینمایی با عنوان «لاله» اعلام شد که با مشورت های انجام گرفته بهاره کیان‌افشار برای نقش آفرینی در قالب نقش اول این فیلم برگزیده شده ‌است؛ کاراکتر لاله صدیق در این فیلم قهرمان اتومبیل‌ رانی ایران است. جنجال از آنجا آغاز شد که مدتی بعد در بعضی رسانه‌های خبری اینگونه اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل بهاره کیان افشار با زبان انگلیسی این انتخاب لغو شده‌ است.

گفتنی است که آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه‌های پیشین ایفای این نقش بودند. در نهایت برای ایفای این نقش جنجالی، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» برگزیده شد.

عکس های جدید بهاره کیان افشار , زندگی خصوصی بهاره کیان افشار

ترانه‌ سرایی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار همانطور که گفتیم در زمینه ادبیات و شعر هم فعال بوده است و ترانه‌سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان را بر عهده داشته است. نماهنگ این قطعه در سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

گفتنی است که ترانه‌ سرایی پنج قطعه از آلبوم  بهرام رادان با عنوان «روی دیگر» را نیز انجام داده ‌است.

نقش جالب بهاره کیان افشار در گلشیفته

بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته برای نخستین بار در یک سریال ایرانی نقش یک ترنس زن را ایفا کرد. این بازیگر در اولین همكاری اش با بهروز شعیبی با کاراکتر بسیار متفاوت و جنجالی جلوی دوربین رفت.

در ادامه باید گفت که در «سریال گلشیفته» مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله و شیلا خداداد بازی می کنند و حضور هومن سیدی در این سریال بر جذابیت اش افزوده است.

این مجموعه به تهیه كنندگی علی اكبر نجفی و سرمایه گذاری صادق یاری انجام گرفته است.

تیپ جالب بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه

بهاره کیان‌افشار سابقه بازی در سریال شبکه نمایش خانگی دیگر را هم در کارنامه خود دارد. این سریال هشتگ خاله سوسکه نام دارد. همانطور که می دانید بهاره کیان افشار پیش از این در  دو سریال‌ نمایش‌خانگی “عاشقانه” و “گلشیفته” ایفای نقش کرده است.

کارگردان سریال هشتگ خاله سوسکه محمد مسلمی (عمو فتیله‌ای) است و نزدیک به ۸۰ بازیگر در این سریال ایفای نقش می کنند. از جمله این بازیگران بهاره کیان‌افشار، مجید شهریاری، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی و امیر کربلایی‌زاده هستند.

بهاره کیان افشار  و موفقیت هایش در سال ۹۶

این بازیگر می گوید که سال ۹۶ سال پرکاری برای اش بوده است و بر این اعتقاد است که هر چند هنوز به آن جایگاه مد نظر خود نرسیده است، اما با اجرای نقش های متفاوت اش توانسته است محبوبیت زیادی را به دست آورد و به این صورت توانایی های خود را نشان داده است. این باریگر در سال ۹۶ سریالهای عاشقانه، گلشیفته را در نمایش خانگی داشت و در سه فیلم سینمایی با عناوین لونه زنبور، عطر تلخ و دشمن زن هم در این سال ایفای نقش داشته است. در همین سال هم دو فیلم سینمایی زرد و کمدی انسانی از او اکران شد. در تلویزیون هم ایفای نقش در سریال نوار زرد را داشته است. او نمایش آیسلند را هم اجرا کرد.

بهاره کیان افشار این را هم می گوید که از نظرش کیفیت کار بسیار مهم است.  او معتقد است که مهم نیست در طول سال چند بازی از یک بازیگر به نمایش در می آید بلکه مهم کیفیت نقش آفرینی آن بازیگر است.

 نظر بهاره کیان افشار در مورد موفقیت سریال عاشقانه

این بازیگر می گوید که نقش آفرینی او در سریال عاشقانه باعث شد تا در سریال گلشیفته آن هم در کاراکتری جنجالی این سریال حاضر شود. او معتقد است که استقبال مردم از سریالهای خانگی به موفقیت سریال شهرزاد بر می گردد و سریال عاشقانه هم ماز این فرصت استفاده کرد و با وجود کارگردان خوب و بازی بازیگران محبوب و البته داستان جالب، توانست در دل مخاطبان جایی بازی کند و خود را ثابت کند. به دلیل همین موفقیت های سریال عاشقانه، بهاره کیان افشار مجدد از حضور در سریال نمایش خانگی استقبال کرد و در سریال گلشیفته بازی کرد.

بهاره کیان افشار  از نقش اش در سریال گلشیفته رضایت دارد و آن را جالب ارزیابی کرده است.

بهاره کیان افشار : اگر به عقب برگردم بازیگری را انتخاب نمی کنم!

این بازیگر جوان علیرغم آن که می گوید که با شغل بازیگر علاقه داردف ولی می گوید که کار در این حرفه نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد. در گذر زمان است که فرد ممکن است موفق شود و توانایی هایی اش را در این شکوفا کند. او می گوید که شاید کار در عرصه های دیگر راخت تر باشد. او می گوید که اگر به عقب برگردم قطعا بازیگری را انتخاب نمی کردمم و شاید یک معمار و یا یک وکیل موفق می شدم.

بهاره کیان افشار : به بازی در نقش های شبیه هم علاقه ندرام!

این بازیگر می گوید که تا به حال نقشی که مد نظرش و مطابق با توانایی های اش بوده باشد را به او پیشنهاد نداده اند اما امیدوار است تا در آینده ای نه چندان دور این اتفاق برای او بیفتد. او بر این اعتقاد است که باید رنگارنگ بودن را در کارنامه هنری حفظ کرد.

او می گوید برای محقق شدن این هدف نیاز است تا انتخاب ها محدود شوند و حتی ممکن است یک بازیگر ناچار شود نقش های کوتاه اما متفاوت را بازی کند. او در تلاش است تا این هدف در زندگی کاری اش حفظ شود.

معنای خوشبختی از نظر بهاره کیان افشار

از نظر این بازیگر خوشبختی انسان در خودشناسی خود فرد نهفته است. این که خواسته ها و آرزوهای خود را بشناسیم و در راستای تحقق آنها تلاش کنیم یعنی رسیدن به آرامش و خوشبختی.

بهاره کیان افشار عاشق ماههای اسفند و اردیبهشت است. و فصل بهار را بسیار دوست دارد و بواسطه این علاقه، نوروز را بسیار دوست  دارد چون نوید آغاز بهار است. او می گوید که نوروز یعنی حس تازگی و از بین رفتن ناامیدی ها و تلخی ها.

بهاره کیان افشار به آداب رسوم بخصوص برای نوروز بسیار علاقه مند است و به این آداب و رسوم پایبند است. او خود را اهل سفر می داند و مسافرت را بسیار دوست دارد.


فیلم شناسی بهاره کیان افشار

فیلم های سینمایی بهاره کیان افشاز

ردیفسالسینماییکارگرداننقش
۱۱۳۸۷شیرینعباس کیارستمیشیرین
۲۱۳۹۱گناهکارانفرامرز قریبیانمرجان فرازمند
۳۱۳۹۱هیچ‌کجا هیچ‌کسابراهیم شیبانییلدا
۴۱۳۹۳طول موجفرامرز شهبازیانناژوان
۵۱۳۹۳ع ش ققاسم جعفریواله
۶۱۳۹۴کفشهایم کو؟کیومرث پوراحمدبهاره
۷۱۳۹۴بارکدمصطفی کیاییستاره
۸۱۳۹۵کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
۹۱۳۹۵زردمصطفی تقی‌زادهنیکی
۱۰۱۳۹۵ماهوراحمید زرگرنژادماهور
۱۱۱۳۹۶لونه زنبوربرزو نیک نژادتارا
۱۲۱۳۹۶عطر تلخعلی ابراهیمیسارا
۱۳۱۳۹۶دشمن زنکریم امینیسهیلا
۱۴۱۳۹۷پالتو شتریمهدی علی میرزاییکیانا
۱۵۱۳۹۷بی وزنیمهدی فرد قادریهلیا
۱۶۱۳۹۷رؤیای سهرابعلی قوی‌تنسایه

سریالهای تلویزیونی بهاره کیان افشار

ردیفسالتلویزیونیکارگرداننقش
۱۱۳۹۱کلاه پهلویسید ضیاءالدین دریشادی مستشارنیا
۲۱۳۹۴گاهی به پشت سر نگاه کنمازیار میریشبنم
۳۱۳۹۶نوار زردپوریا آذربایجانیرعنا

بهاره کیان افشار در شبکه خانگی

ردیفسالشبکه خانگیکارگرداننقش
۱۱۳۹۵عاشقانهمنوچهر هادیدرسا
۲۱۳۹۶گلشیفتهبهروز شعیبیسعیده

فیلم های کوتاه بهاره کیان افشار

ردیفسالفیلم کوتاهکارگرداننقش
۱۱۳۸۳راز ماهی کوچک قرمزپوریا جهانشاد
۲۱۳۹۳بنشین عزیزمعلی نظری
۳۱۳۹۶حضور مخفی یک بیگانهالهام اطیابی

تئاترهای بهاره کیان افشار

ردیفسالتئاترکارگرداننقش
۱۱۳۹۱کلاغ‌ها و دروغ‌هاعباس غفاری
۲۱۳۹۱بازرس هاند واقعیبورژین عبدالرزاقی
۳۱۳۹۲بوی قهوه و بلال و کباباحسان کرمی
۴۱۳۹۳WOWتینو صالحی
۵۱۳۹۴دست نیافتنی‌هاعلیرضا کوشک جلالی
۶۱۳۹۴هتلی‌هاحمیدرضا آذرنگ
۷۱۳۹۶آیس لندآیدا کیخایی

نمایشنامه خوانی بهاره کیان افشار

ردیفسالنمایشنامه خوانیکارگرداننقش
۱۱۳۹۵مواحسان کرمی
۲۱۳۹۵یک دقیقه سکوت
۳۱۳۹۶صحنه‌هایی از زندگی پدرمافشین اخلاقی

 


عکس های بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در جشنوار فجر

بهاره کیان افشار در جشنوار فجر

عکس بهاره کیان افشار , همسر بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سریال عاشقانه

بهاره کیان افشار و الناز حبیبی

بهاره کیان افشار و الناز حبیبی

فیلم های بهاره کیان افشار , سریالهای بهاره کیان افشار