ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران

ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران


منبع: نمکستان

278

1398/11/3

15:09


امروزه، خرید گل و هدیه دادن آن، به امری مهم و رایج تبدیل شده است و هدیه دادن گل از جمله کارهایی بر شمرده می شود که نشانه ی محبت به فرد دیگری است.

زبان گل

“زبان گل” در ابتدا در زمان ویکتوریا توسعه یافت و علم فلورژی را به وجود آورد. اساسا، فلریوگرافی در قرن های گذشته برای انتقال و بیان پیام های مخفی بین گروه ها مورد استفاده قرار گرفت. این یک نوع ارتباط بود و امروز همچنان یک سنت مهم است. گل ها و گیاهان همواره مناسب هستند، بدون توجه به مناسبت.

چرا گل ارزان؟

چرا گل ارزان؟

امروزه، خرید گل و هدیه دادن آن، به امری مهم و رایج تبدیل شده است و هدیه دادن گل از جمله کارهایی بر شمرده می شود که نشانه ی محبت به فرد دیگری است. اما اگر بخواهیم ماهیانه چند بار برای ابراز علاقه به عزیزانمان گل تهیه کنیم، هزینه ی آن برایمان زیاد می شود. بنابراین باید به سراغ دسته گل های ارزان و در عین حال با کیفیت برویم و با ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران آشنا شویم. خرید از یک گل فروشی معتبر تاثیر بسزایی در خرید شما دارد.

گل های پلاسیده و کبود شده نه تنها زیبایی خود را از دست داده اند بلکه فقط چند روز عمر می کنند، از این رو صرفا پولتان را دور ریخته اید. در همین راستا و گرایش روز افزون افراد به استفاده از اینترنت، گل فروشی آنلاین گل گیفت اقدام به ارائه خدمات در زمینه ی فروش اینترنتی گل با قیمت مناسب و کیفیت بالا کرده است.

 خرید گل ارزان

با خود تصمیم گرفته اید که گل ارزان قیمتی را انتخاب نمایید و به یکی از دوستانتان که خیلی هم برای شما عزیز هست تقدیم کنید. تجسم کنید شما به یک گل فروشی تشریف می برید و گل فروش تعدادی دسته گل آماده دارد که به شما پیشنهاد می کند آن ها را انتخاب نمایید ولی نظر شما را جلب نمی کند، با وجود این که سفارش گل ارزان قیمتی خواهد بود ولی گل ها کمی تازه گی شان را از دست داده اند.

سپس گل فروش شما را راهنمایی می کند تا از میان گل هایی که چندان تازه هم به نظر نمی رسند چند شاخه گل انتخاب نمایید و شما بالاجبار از میان آن ها چند تا شاخه گل را انتخاب می کنید و دسته گلی با سلیقه گل فروش آماده می شود. طبیعتا شما نیز در طول دیزاین گل مدام باید مراقب کیفیت کار و نحوه عملکرد گل فروش باشید. به دلیل آنکه دقیقا نمی دانید قرار است تزئین دسته گل چه شکلی شود. در نهایت یک دسته گل ارزان و نه چندان دلنشین را خرید کرده اید. آیا این دسته گل می تواند دوست شما را سرمست محبت شما کند؟ شما راه های دیگری برای خرید گل ارزان و در عین حال با کیفیت دارید.

روش های خرید گل با کیفیت و ارزان

روش های خرید گل با کیفیت و ارزان

اینکه گل‌ بهترین هدیه به کسانی ‌است که دوستشان داریم، بر هیچ‌کس پوشیده ‌نیست اما با در نظرگرفتن قیمت دسته گل‌ ها، ممکن‌ است ارسال گل برای خیلی از افراد لاکچری و گران به نظر برسد البته همیشه این ‌طوری نیست و راه‌ های خوبی برای خرید گل دلخواه تان متناسب با بودجه‌ ی شما وجود دارد. ما در اینجا ۴ نکته که می توانید گل های ارزان و قیمت مناسب را تهیه کنید به شما آموزش می دهیم.

۱-    به جای خرید از گل ‌فروشی‌ های دورتر از گل ‌فروشی‌ های نزدیک محل و یا گل فروشی ‌های آنلاین خرید کنید. به این صورت هزینه ‌ی ارسال و حمل گل ها و خدمات دیگر کم ‌تر می ‌شود. علاوه ‌بر ‌این به کسب و کارهای محلیتان و استارتاپ‌ های نوپای گل فروشی هم کمک خواهید کرد.

۲-    از گل ‌های تخفیف‌ خورده انتخاب کنید. در سایت‌ های گل ‌فروشی اینترنتی معمولا قسمتی برای تخفیف‌ های روزانه وجود دارد. از گل های تخفیف دار استفاده کنید به این شکل مقداری از بودجه‌ ی خود را صرفه‌ جویی کرده‌ اید.

۳-    از دسته ‌گل ‌های دیزاین شده و خاص صرف ‌نظر کنید. گل ‌هایی که دیزاین های خاص دارند معمولا قیمتی بالاتر از بقیه ‌ی گل‌ ها دارند. دسته ‌گل ‌های ساده قیمتی پایین‌ تر دارند. گل ها به تنهایی هم زیبا هستند.

۴-    گل‌ های فصلی را فراموش نکنید. مثلا به جای خرید اینترنتی گل رز که گلی گران است از گل‌ های مخصوص هر فصل مثل در بهار و تابستان می توانید گل لیسیانتوس و آفتابگردان را انتخاب کنید و در پاییز گل زنبق یا آنمون و در زمستان گل نرگس سفارش دهید.

مزیت گل فروشی آنلاین

مزیت گل فروشی آنلاین

در روز های مشخصی از سال خرید گل بسیار بیشتر از روزهای دیگر است مثل روز مادر و یا ولنتاین. در چنین روز هایی بسیار آسان به نظر می رسد که از طرق یک وبسایت یا اپلیکیشن، بدون اذیت شدن از بابت شلوغی، سفارش گل داد تا به صورت کاملا رایگان به در منزل ارسال شود. گل فروشی آنلاین، روشی نوین در صنعت گل فروشی می باشد. طبق جهت گیری بسیاری از گل فروشی های سطح شهر به گل فروشی آنلاین، مهم بودن و در عین حال کاربردی بودن این نوع از خرید گل مشخص می شود.

مزیت های سفارش آنلاین گل ارزان

با گسترش تکنولوژی این امکان فراهم شده تا هر چیزی به صورت آنلاین نیز فروخته شود. گل‌ ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سفارش گل به صورت آنلاین از جهات مختلفی مناسب است.

  • اول از همه و مهمترین آن، صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتری است. دیگر این نگرانی وجود ندارد که در نزدیکی شما گل فروشی مناسبی با قیمت ارزان و کیفیت بالا وجود دارد یا خیر و یا در کدام قسمت شهر قرار دارید. از هر جا و در هر زمانی از روز می ‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • مزیت بعدی سفارش اینترنتی، امکان ارسال گل به ایران و سراسر جهان است. فرقی ندارد در چه شهر یا کشوری باشید. گل فروشی های آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا از هر جایی که قصد داشته باشید برای دوست، مادر یا معشوقتان گل ارسال کنید و او را از راه دور سوپرایز کنید.
  • تازگی گل ‌ها نیز موضوع مهم دیگری است که به طور حتم برای مشتری حائز اهمیت است. گل فروشی‌ های آنلاین برخلاف گل فروشی ‌های سنتی که ابتدا گل می ‌خرند و بعد آن را می‌ فروشند. ابتدا سفارش‌ ها را می ‌گیرند و پس از آن گل‌ ها را می ‌خرند. به همین دلیل گل‌ ها معمولا خرید روز هستند و عمر طولانی‌ تر نسبت به مغازه ‌های گل‌ فروشی که ممکن است گل ‌ها یکی دوروز مانده باشند، خواهد داشت.
  • دیدن محصول نهایی نیز یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین است. همه ما دوست داریم بدانیم که دست آخر چه چیزی به دست ما می ‌رسد. از آنجایی که در گل فروشی‌ های اینترنتی طرح‌ از قبل آمده و عکاسی شده ‌اند. مشتری می‌ داند گلی که به او تحویل داده می‌شود تقریبا چه شکلی است.

ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران

ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران

شما بدون نگرانی و با خیال آسوده از محل کار خود و یا منزل و هر مکانی صرفا با چند کلیک ساده از میان گستره ای از گل ها با گل آرایی متفاوت و در شکل های مختلف سفارش تان را انتخاب می نمایید و دیگر درگیر کیفیت و مسائل دیگر نخواهید بود چرا که سفارش گل ارزان خود را با گارانتی کیفیت در بالاترین سطح آن در گل فروشی آنلاین گل گیفت ثبت می کنید و ما موظف به ارائه سفارش گل شما با بالاترین کیفیت ممکن خواهیم بود.

گل گیفت این افتخار را دارد که سفارش آنلاین گل شما را با بالاترین کیفیت و سرعت و در عین حال قیمتی مناسب در سراسر جهان درب منزل عزیزانتان تحویل دهد. عشق، زیبایی و طراوت را با ارسال گل و هدیه توسط ارزانترین گل فروشی آنلاین تهران، تجربه کنید. ما کیفیت و تازگی گل های انتخابی شما را ضمانت می کنیم. هر سفارش گل بعد از کنترل کیفیت توسط تیم کارشناسان گل گیفت برای عزیزان شما ارسال می شود.

انتخاب آسان، ارسال سریع و به موقع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین کیفیت، اصولی است که ما از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. گل گیفت با داشتن مراکز توزیع در بیشتر شهرهای ایران، امکان تحویل کالا در همان روز ثبت سفارش را فراهم کرده است. خرید گل ارزان را در نهایت شما با صرف انرژی، وقت و هزینه کمتری با بهترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد و مخاطب شما از دریافت هدیه گل شما روزها لذت خواهد برد و شما اعتماد به نفس کامل را در هنگام تحویل هدیه گل تان خواهید داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو