دانلود بازی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

دانلود بازی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET


منبع: دانلود ها

803

1398/11/8

04:51


در قرن جدید کشورهای پیشرفته جهان روشی نوی را به جای جنگ نظامی برگزیده اند که آن چیزی نیست جز جنگ روانی. در این قرن ما شاهد بسیاری از بازی های رایانه ای در ژانر اکشن اول شخص شوتر بوده ایم که اکثر آن ها داستان های جنگ کشورها را با یک دیگر روایت می کند اما برخی از آن ها چنان روایتی از جنگ ها دارند که خود بازیباز تحت تاثیر قرار گرفته و با کشوری که در درون آن بازی رایانه ای در حال جنگ است عمیقا در درون خود با آن کشور جدالی دارد و باعث می شود آن بازیباز با آن کشور دشمن شود.

این بار نیز متاسفانه بازی رایانه ای منتشر شده است که به گونه ای جنگ روانی را به همراه دارد و این بازی رایانه بازی نیست جز بازی Homefront که جنگی ظالمانه و وحشیانه ای را برای دستیابی به آزادی روایت خواهد کرد، داستان بازی Homefront بسیار غنی و تأمل برانگیز است، در این بازی داستانی را مشاهده می کنیم که شاید در نگاه اول سوژه ای تکراری داشته باشد، ولی عمق بالایی در آن وجود دارد. داستان را جان میلیوس نوشته و در کارنامه خود Apocalypse Now و Red Dawn را دارد که هر کدام از آثار بزرگ تاریخ سینما هستند.

Homefront Ultimate Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Homefront-Ultimate-Edition

داستان خطی بازی Homefront در آینده ای نه چندان دور و در سال ۲۰۲۷ میلادی رخ خواهد داد ۱۵ سال قبل ازسال ۲۰۲۷ میلادی یعنی در سال ۲۰۱۲ میلادی رئیس جمهور کشور کره شمالی کیم جونگ-ایل فوت می کند و سال بعد از وفات وی پسر بزرگ او کیم جونگ-اون موفق می شود به مقام رئیس جمهوری کشور خود نایب شود.

اما در دوره رئیس جمهوری کیم جونگ-اون کشور قدرتمند آمریکا دچار مشکلات اقتصادی سخت و زیان باری می شود و باعث می شود پایه های قدرتمند کشور آمریکا از نظر دفاعی سست شود و در این بین کشور کره شمالی این فرصت طلایی را مقدم می شمارد و دست به اتحاد با کشور های چون ژاپن، چین و کره حنوبی و دیگر کشورها آسیای شرقی می زند و تصمیم می گیرند به کشور آمریکا حمله نظامی کنند و پس از تصرف آن اکثر مردم این کشور را اسیر یا قتل عام کنند.

حال که در سال ۲۰۲۷ میلادی به سر می بریم از آن روز های وحشیانه و ترسناک ۱۵ سال متوالی می گذرد و شما روزگارانی قبل از این جنگ یکی از خلبانان با سابقه وطن خود بوده اید وقتی در یک صبح تاریک و پر سر و صدا مانند همیشه بیدار می شوید این بار حس می کنید که وضعیت کمی بحرانی شده است و کمی بعد می فهمید سربازان کره ای در به در دنبال شما هستند که ناگهان خواهید فهمید سربازان کره ای پشت در خانه ی شما کمین کرده اند تا شما را دستگیر کنند آن ها در خانه را می شکند و دستگیرتان می کنند و به سوی اتوبوس وِیژه زندانیان می برند.

گرافیک بصری بازی رایانه ای Homefront نه چندان عالی و نه چندان بد است و به طور می توان گرافیک این بازی را در رده گرافیک های متوسط قرار داد با توجه به این که این بازی رایانه ای از سومین نسل از موتور های گرافیکی UE یعنی UE3 می باشد و با توجه به باقت محیطی این بازی می توان گفت عمدتا دارای محیطی شاد و سرحال است اما در برخی از موارد بافت محیطی به گونه ای طراحی شده است که محیط را غم انگیر و ترس آور به رخ می کشد، محیط ها با جزئیات خوبی طراحی شده است حتی محیط های که به آن توانایی دسترسی ندارید این محیط های غیر قابل دسترس بازی بسیار خوب طراحی شده است و جزئیات آن با دقت طراحی شده است.

نسخه Ultimate Edition شامل آیتم های زیر می باشد :

* Homefront (main game)

* Fire Sale Map Pack

* The Rock Map Pack

* Express 870 Shotgun

info

The year is 2027. The world as we know it is unraveling after fifteen years of economic meltdown and widespread global conflict over dwindling natural resources.

A once proud America has fallen, her infrastructure shattered and military in disarray. Crippled by a devastating EMP strike, the USA is powerless to resist the ever expanding occupation of a savage, nuclear armed Greater Korean Republic.

Abandoned by her former allies, the United States is a bleak landscape of walled towns and abandoned suburbs. This is a police state where high school stadiums have become detention centers, and shopping malls shelter armored attack vehicles. A once-free people are now prisoners… or collaborators… or revolutionaries.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Shader Model 3.0 graphics card with 256MB of memory, NVIDIA GeForce 7900GS or ATI Radeon 1900XT

Hard Drive: 10GB of free hard drive space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Homefront Ultimate Edition v1.5.500001-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی Homefront Ultimate Edition v1.5.500001-ElAmigos:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو