چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم


منبع: نیک شو

80

1398/11/8

16:24


چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

روان شناسی مردان در زمینه روابط عاطفی اگر با دانش کافی صورت بگیرد شما می توانید رابطه درست همراه با محبت را تجربه کنید. بسیاری از رابطه ها به دلیل عدم شناخت از جنس متقابل به جدایی کشیده می شود. در ادامه به شما خانم ها خواهیم گفت که چطور می توانید مردان را عاشق و شیفته خودتان کنید.برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید

 

نشانه هایی که می گویند مردتان دلتنگ شما نیست

این اولین ایستگاه برای دلتنگ کردن مردان است. راستی چه زمانی باید کاری کنیم که هوای ما به سر و کله ی مرد بیفتد!؟ خب زمان های مختلفی دارد مثل:

 

وقتی زیاد پیام نمی دهد یا زنگ می زند

وقتی تماس نمی گیرد

وقتی حوصله بیرون رفتن با ما ندارد

وقتی قرار نمی گذارد

وقتی بی حال و انرژی است

وقتی سکوت را ترجیح می دهد

وقتی جواب هایش یکی دو کلمه ای است

چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

ویژگی های شخصیتی خانم ها که مورد علاقه مردان است

اگر نشانه های زیر را داشته باشید مردها را شیدا و دیوانه خودتان میکنید، البته منظورم از به خود رسیدن این نیست که هفت قلم آرایشت را به 14 قلم افزایش دهی. سعی کنید در زندگی تان ملاک های زیر را داشته باشید:

با زندگی ات دوست شوی

تلاش کنی

هدف داشته باشی

مستقل باشی

زندگی کنی

طعم زندگی را بچشی

مثبت باشی

چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

در ادامه به شما 6 راز را معرفی می کنیم که می تواند مردان را دیوانه و شیدا کند.

 

۱-از مردان تعریف کنید

چرا فکر می‌کنید فقط زنان دوست دارند تا از آنها تعریف شود و یا اینکه به زیبایی و باهوشی آنها اشاره شود؟همیشه تصور می‌کنیم که مردها نسبت به ظاهرشان به اندازه زن‌ها چندان حساس نیستند. فکر می‌کنیم مردها نباید اهمیتی به لباس یا مدل موهای‌شان بدهند.

 

خوب این تصورات همه اشتباه هستند. مردی وجود ندارد که شما را دوست داشته باشد و نخواهد که در نظر شما جذاب به نظر برسد. بنابراین وقتی دفعه بعد او را می‌بینید به او یادآور شوید که چقدر جذاب شده است.

 

خیلی آسان است: وقتی او را می‌بینید حرف‌های خوب بزنید. از پیراهن و شلوارش تعریف کنید. حتی از بویی که می‌دهد هم تعریف کنید. تاثیر شگرف در عاشق کردن مردها دارد.

 

۲- قدردان کارهایی که او برای شما و خانواده‌تان انجام می‌دهد باشید

اگر همسرتان خارج از خانه کار می‌کند به او بگویید که به چه خاطر تحسینش می‌کنید. حتی اگر او کارش را دوست دارد اما مطمئن هستم روزهایی وجود دارد که او هم می‌خواهد از کار دست بکشد یا بر سر رئیسش فریاد بکشد یا اینکه درون دفترش خود را پنهان کند. یکی از دلایلی که او این کار نمی‌کند شما و خانواده‌تان است.

 

نان‌آور بودن یک وظیفه خطیر برای هر کسی است و جامعه این مسئولیت را بیشتر از مردها انتظار دارد. توانایی درآمدزایی آنها متاسفانه به میزان ارزش آنها در جامعه ربط پیدا می‌کند. هر چقدر این فشار زیاد است اما زمانی مشکل بیشتر می‌شود که شما این فشار را درک نمی‌کنید.

 

اگر همسرتان در خانه با کودکان کار می‌کند او برای خانواده‌تان خود را قربانی می‌کند. هر چقدر که آنها دوست دارند تا در کنار کودکان باشند و از آن لذت زیادی می‌برند اما زمان‌هایی وجود دارد که آنها نیز می‌خواهند از کار دست بکشند و یا فریاد بزنند. اما این کار را نمی‌کنند! آنها خود را درگیر کارهای سخت و گاهی مشمئزکننده خانه و بچه‌ها می‌کنند.

 

خیلی آسان است: به او بگویید چقدر کاری که او می‌کند می‌تواند سخت باشد. به او بگویید که قدردان آن هستید و شما شاهد وفاداری و مسئولیت او هستید. این موضوع ربطی به پول ندارد همه چیز به درک چیزهایی مربوط می‌شود که جامعه قدردان آن نیست.

چگونه مردان را دلتنگ و عاشق کنیم؟ 6 راز مهم

۳-از زمان‌هایی که او تنها است حمایت کنید

این یکی از سخت‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام بدهید. چرا که هر زمان همسرتان تنها است و در حال حل مشکلاتش است تصور می‌کنید که در جریان امور نیستید.این فشار زیادی روی همسرتان هم می‌آورد. سرانجام یاد خواهیم گرفت تا چطور این زمان‌هایی که باید به تنهایی سپری شود را مدیریت کنید. باید نیازهای او برای تنهایی را درک کنید. شاید بخواهد کتابی بخواند، ورزش کند و …

 

تنها در صورتی که او جذب این تنهایی شده و دیگر شما در اولویت‌های او قرار ندارید بهتر است دخالت کنید وگرنه تنهایی چندان هم بد نیست. اگر نگران دور شدن او هستید زمانی را مشخص کنید تا در کنار یکدیگر به انجام فعالیتی مشترک بپردازید.دور بودن از همدیگر باعث می‌شود تا صحبت‌های بیشتری با هم داشته باشید و اگر او این زمان را به انجام ورزش کردن یا مدیتیشن بپردازد می‌توانند خوشحال‌تر و سالم‌تر باشد.

 

خیلی آسان است: وقتی او به تنهایی در حال انجام دادن کاری است که او را خوشحال می‌کند به او لبخند بزنید. او را ببوسید. او می‌بیند که شما از او حمایت می‌کنید. این حمایت شما تکنیک کاربردی عاشق کردن مردها است.

 

۴- اعتیاد به تلفن همراه ممنوع

در عاشق کردن مردها همه مرتکب این اشتباه می‌شویم. همیشه یک پیام یا ایمیل از سوی دوستی دریافت می‌کنیم یا یک پیام اضطراری از طرف محل کارمان، اما باید تلفن را زمین بگذارید و به مردی که جلوی شما نشسته توجه کنید.وقتی در این موقعیت قرار می‌گیرید همیشه بدترین سناریو را در نظر بگیرید. چه اتفاقی می‌افتد اگر به تلفن جواب ندهید؟ اگر موقعیت واقعاً ضروری باشد مرد شما نیز موضوع را درک می‌کند اما اغلب تماس‌ها را می‌توان منتظر نگه داشت.

 

اگر گوشی را زمین بگذارید و به او نگاه کنید مردی را خواهید دید که دوست دارید و سال‌های زیادی را با او گذرانده‌اید و متوجه می‌شوید که چقدر بد است که با او وقت نمی‌گذرانید.با شریک‌تان یک قرار بگذارید: اگر تماس ضروری است و باید تلفن را جواب بدهید به او در این مورد توضیح بدهید. به او بگویید که چرا باید لحظاتی را از او دور باشید.

 

خیلی آسان است: وقتی در کنار کسی هستید که دوستش دارید در همان لحظه حضور داشته باشید و از نگاه کردن به گوشی خودداری کنید.

 

۵-وقتی برای خودتان کار می‌کنید، برای او نیز کاری انجام دهید

اگر برای خودتان یک فنجان چای می‌ریزید برای او هم همین کار را بکنید. اگر خرید می‌کنید برای او هم چیزی را بخرید که او به آن اهمیت می‌دهد.موضوع خرج کردن پول زیادی نیست بلکه شما با این کار می‌گویید: می‌دانم که تو فلان چیز را دوست داری به همین دلیل وقتی در فروشگاه بودم آن را برای تو خریدم.

 

خیلی آسان است: تنها یک دقیقه طول می‌کشد که بگویید: برای تو این را بخرم؟ اما اثر آن خیلی زیاد است.

 

۶-به چشمان او نگاه کنید

برای عاشق کردن مردها نیازی نیست مثل دوران نامزدی مرتب در چشمان همدیگر نگاه کنید. فقط لحظاتی را به انجام این کار اختصاص بدهید. با لبخند به چشمانش نگاه کنید و به او زل بزنید.این تکنیکی است که برای تمام افراد جواب می‌دهد چرا که باعث می‌شود طرف مقابل تصور کند تنها فردی است که برای شما مهم است. او همسر شماست و شایسته این توجه مخصوص است.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو