شوهرم را چگونه ارضا کنم؟

شوهرم را چگونه ارضا کنم؟


منبع: ساعد نیوز

5

1402/8/23

08:34


ارضا کردن مرد در رابطه جنسی کار چندان سختی نیست و اگر شما دختر تازه عروس هستید و می خواهید با بهترین نحو ممکن مرد را ارضا کنید در ادامه این مطلب از ساعد نیوز آموزش ارضا کردن مرد در رابطه جنسی و نحوه ارضا کردن مردان در رابطه جنسی برای خانم ها بیان شده است.

رابطه جنسی بر کیفیت زندگی مشترک، تاثیر زیادی می‌گذارد. این رابطه، به خودی خود ساخته نمی‌شود. بلکه باید همانند رابطه عاطفی و عشق، برای توسعه و بهبود کیفیت رابطه جنسی‌تان، تلاش کنید. البته تلاش باید دو طرفه باشد. رابطه جنسی نیز، نیاز به مراقبت دارد. شما باید روش‌هایی را آموزش ببینید که بتوانید توسط آن، شوهرتان را ارضاء کرده و به او لذت بدهید.

روش‌های ارضاء مرد از لحاظ جنسی

داشتن یک زندگی جنسی سالم هم از نظر روحی روانی و هم از نظر فیزیکی مفید است. رابطه جنسی به شما راهی برای برقراری ارتباط فیزیکی با فرد دیگر می‌دهد. از طرفی لذت جنسی هم فواید زیادی از نظر سلامت فردی و اجتماعی به همراه دارد. وقتی که فرد به ارگاسم برسد، بدن شما حسی قوی از ارضای طبیعی پیدا می‌کند. چرا که بدن در موقع ارگاسم هورمون اندورفین که کاهش‌دهنده طبیعی درد است را آزاد می‌کند، و که حس خوبی ایجاد می‌کند.

از لباس‌های متنوع و تحریک‌کننده استفاده کنید

برخی از خانم‌ها تنبلی می‌کنند و در انتخاب لباس خاص برای رابطه جنسی، کوتاهی می‌کنند. این نکته را بدانید که یکی از روش‌های ارضاء مرد از لحاظ جنسی، و دادن لذت بیشتر به او، پوشیدن لباس‌های بدن‌نما و خاص است. کوتاهی نکنید. برای رابطه جنسی‌تان وقت و انرژی بگذارید و برای آن آماده شوید.

کمی تنش و سرعت به رابطه‌تان اضافه کنید

درست است که رابطه جنسی باید پر از آرامش باشد، اما بد نیست اگر شما و شوهرتان دوست دارید، کمی سرعت به آن ببخشید. این موضوع، هم تنوع و تازگی به وجود می‌آورد، و هم رابطه‌تان هیجان‌انگیزتر می‌شود.

رابطه عاطفی‌تان را بهبود ببخشید

یکی از روش‌های ارضاء مرد از لحاظ جنسی این است که در رابطه عاطفی و زندگی مشترک، برای او جذابیت داشته باشید و مشکلات‌تان را حل کرده باشید. هرچقدر رابطه عاطفی خوبی با یکدیگر داشته باشید، قطعا جذابیت‌تان از نظر شوهرتان بیشتر خواهد بود، و او میل بیشتری به برقراری رابطه فیزیکی با شما خواهد داشت. بنابراین برای حفظ و بهبود رابطه عاطفی‌تان، بکوشید.

زن و مرد

فقط به اتاق خواب اکتفا نکنید

رابطه‌تان را از روال معمول و همیشگی، خارج کنید و کمی تنوع و تازگی در آن ایجاد کنید. اتاق خواب، تنها جایی نیست که می‌توانید با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید. خلاقیت به خرج بدهید. گاهی روی مبل، در حمام و در جاهای مختلف که امکانش وجود دارد، رابطه را برقرار کنید. می‌توانید در اتاق خواب رابطه را شروع کرده و با یک حمام دو نفره لذت‌بخش، خاتمه بدهید. به هر حال، برای ارضاء شوهرتان نباید فقط به اتاق خواب اکتفا کنید.

ارتباط چشمی برقرار کنید

برقراری ارتباط چشمی در حین رابطه و لبخند زدن، باعث می‌شود شوهرتان متوجه شود که شما از رابطه لذت می‌برید و راضی هستید، بنابراین خودش نیز بیشتر لذت می‌برد. مردان زمانی که می‌بینند همسرشان از رابطه لذت می‌برد، لذت‌شان چند برابر می‌شود.

احساسات تان را ابراز کنید

زمانی که شوهرتان شما را لمس می‌کند، در آغوش می‌گیرد و می‌بوسد، و در حین نزدیکی، احساسات‌تان را با لحن آرام و جذاب ابراز کنید. اصوات آرام با لحن زنانه و کلمات تحریک‌کننده، باعث ارضاء مرد از لحاظ جنسی می‌شود.

شوخ‌طبع باشید و بخندید

اگر در حین رابطه، بتوانید شوخی کنید و بخندید، باعث کاهش استرس و فشار ناشی از رابطه جنسی در هر دو شما می‌شود. البته مواظب باشید که درباره حرکات یا اندام همسرتان شوخی نکنید. تشخیص دهید که چه زمانی، چه چیزی باید بگویید تا صمیمیت‌تان بیشتر شود.

مردان نیز معاشقه را دوست دارند

درست است که رابطه جنسی بسیار لذت‌بخش است، اما مردان نیز دوست دارند در حین رابطه توسط همسرشان، لمس و بوسیده شوند و در آغوش گرفته شوند. بنابراین شیوه‌های معاشقه، باعث ارضاء مرد از لحاظ جنسی می‌شود.

زن و مرد

گاهی شما پیشنهاد شروع رابطه را بدهید

برخی از آقایان از این موضوع شکایت می‌کنند که همیشه باید خودشان پیشنهاد شروع رابطه را بدهند. برخی از خانم‌ها، به دلیل افکار و اعتقادات قدیمی و اشتباهی که دارند، افکاری مثل «چه کاریه من شروع کنم. اون مَرده، خودش باید شروع کنه» یا «من اگر شروع کنم، فکر می کنه چقدر تشنه رابطه باهاشم. زشته!» یا بعضی از خانم‌ها به دلیل خجالت، پیشنهاد شروع رابطه را نمی‌دهند. در گذشته، فقط مرد شروع‌کننده رابطه جنسی بود. امروزه این طرز فکر تغییر کرده، گرچه بعضی ها هنوز هم این گونه فکر می کنند. امروزه این نوع طرز فکر، می‌تواند به رابطه عاطفی و زندگی مشترک زوجین آسیب شدیدی بزند. بنابراین افکارتان را اصلاح کنید و بدانید که شوهرتان، از اینکه شما گاهی شروع‌کننده رابطه باشید، بسیار لذت خواهد برد.

پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید

یکی از روش‌هایی که می‌توانید شوهرتان را از لحاظ جنسی ارضاء کنید، این است که با او همکاری کنید و پوزیشن‌های جنسی مختلف را امتحان کنید. فقط از پوزیشن‌های معمول و ساده استفاده نکنید، چون در این صورت رابطه‌تان دچار روزمرگی می‌شود. همیشه به دنبال کسب تجربه‌های تازه باشید.

درخواست‌تان را مستقیم بگویید

سعی کنید در حین رابطه، کمتر از حرف‌های کنایه‌ای و غیرمستقیم استفاده کنید. خجالت را کنار بگذارید و چیزی که می‌خواهید را مستقیم بیان کنید. مردان دوست ندارند در حین رابطه، معما حل کنند. بنابراین هرچقدر مستقیم و روراست‌تر حرف‌تان را بزنید، بهتر است. در حین رابطه، از کلمات تاییدی استفاده کنید تا به شوهرتان این پیام برسد که به خوبی عمل می‌کند و شما بسیار لذت می‌برید.

او را سورپرایز کنید

زمانی که شوهرتان اصلا انتظارش را ندارد، او را دعوت به انجام رابطه جنسی کنید. از این کار شما، او سورپرایز و شگفت‌زده خواهد شد، و همین موضوع کمک می‌کند تا بیشتر ارضاء شود و رابطه‌تان پرشور و هیجان‌تر باشد. به عنوان مثال، در روزهای تعطیل صبح زود بیدار شوید، به خودتان رسیدگی کنید، لباس خوب و تحریک‌کننده بپوشید و شوهرتان را با نوازش، بوسه و نجواهای آرام بیدار کنید. وقتی او بیدار شود و شما را با ظاهری آماده ببیند، بسیار شگفت‌زده خواهد شد. بعد می‌توانید نوازش اندام‌های جنسی و حساس را شروع کنید و کم کم به رابطه جنسی نزدیک شوید. همین سورپرایز را می‌توانید زمانی که شوهرتان از سر کار برمی‌گردد نیز انجام دهید. قبل از اینکه به خانه برسد، اگر می‌دانید که حوصله معاشقه و رابطه را خواهد داشت، آماده شوید. حتی می‌توانید اتاق را با شمع و اود و…. آماده کنید. این کارها و مخصوصا اینکه شما نشان می‌دهید رابطه جنسی‌تان برای شما مهم است و از قبل برایش آماده می‌شوید، مردتان را از لحاظ جنسی ارضاء خواهد کرد.

زن و مرد

از بدن و ظاهر خودتان لذت ببرید

آیا می‌دانستید دوست داشتن بدن و ظاهر خود، و برخورداری از اعتماد به نفس، در رابطه جنسی و ارضاء مرد از لحاظ جنسی، بسیار اهمیت دارد؟ شما هر احساسی که نسبت به خود و اندام‌هایتان داشته باشید، مردتان نیز همان احساس را از شما خواهد گرفت. بنابراین برای اینکه او را ارضاء کنید، باید ابتدا خودتان و اندام‌هایتان را دوست داشته باشید. همچنین لازم است اعتماد به نفس‌تان را نیز تقویت کنید. با لمس خود و حرکات بدن‌تان، به مردتان نشان بدهید که عاشق بدن خود هستید و از اندام خود لذت می‌برید. در این صورت او نیز، لذت خواهد برد.

از شوهرتان بپرسید که چه فانتزی‌های ذهنی دارد

هر شخصی در ذهن خود، تصویری از رویایی‌ترین و ایده‌آل‌ترین رابطه جنسی را دارد. از شوهرتان بپرسید که فانتزی‌ها و تصورات او چیست؟ چه چیزهایی دوست دارد به رابطه‌تان اضافه شود؟ چه چیزهایی بیشتر به او لذت می‌دهد؟ گفتگو، یکی از روش‌های موثری است که به شما این اجازه را می‌دهد، که با درون و افکار طرف مقابل بیشتر آشنا شوید.

ماساژ بدهید

ماساژ دادن شوهرتان، روش خوبی برای شروع رابطه‌تان است. روش‌های ماساژ دادن را یاد بگیرید تا بتوانید خستگی مردتان را از بدنش بیرون کنید، به او آرامش بدهید تا کم کم ذهنش برای رابطه جنسی آماده شود.

سخن پایانی

برخی از افراد گمان می‌کنند که رابطه جنسی، صرفا یک رابطه فیزیکی است که به صورت غریزی برقرار می‌شود، و نیاز نیست که زوجین تلاش کنند تا رابطه جنسی‌شان بهتر و لذت‌بخش‌تر شود. در حالی که کسب مهارت‌های لازم برای لذت دادن به همسر، بسیار مهم است. اگر شما به نیاز همسرتان توجه کنید و مهارت‌هایی را یاد بگیرید تا او را بیشتر ارضاء کنید، او نیز همان کار را برای شما خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو