8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024


منبع: تیپ زا

2

1402/12/22

22:51


8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024 8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024 : برند لوکس اسپانیایی، Loewe دارای طیف گسترده ای از کالاهای چرمی است بنابراین اگر به فکر اضافه کردن کیف Loewe به مجموعه خود هستید این لیست از بهترین کیف های Loewe اینجاست تا به […]

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024 : برند لوکس اسپانیایی، Loewe دارای طیف گسترده ای از کالاهای چرمی است بنابراین اگر به فکر اضافه کردن کیف Loewe به مجموعه خود هستید این لیست از بهترین کیف های Loewe اینجاست تا به شما کمک کند.

Loewe اولین بار در سال 1848 توسط Enrique Loewe Roessberg تأسیس شد و آن را به یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های لوکس تبدیل کرد که هنوز هم وجود دارد. برای بیش از 150 سال، Loewe مجموعه‌ها و اکسسوری‌های آماده‌ای را خلق می‌کند که کاملاً غیرقابل مقاومت هستند. حالا  تحت رهبری مدیر خلاق Jonathon Anderson این برند به یکی از محبوب ترین ها برای کیف های دستی منحصر به فرد و لباس های فوق العاده شیک تبدیل شده است.

 

8 بهترین کیف لوو

1. نمادین ترین: کیف پازل

کیف Loewe Puzzle اولین بار در نمایشگاه بهار تابستانی مردانه در سال 2015 مشاهده شد و فورا مورد استقبال قرار گرفت. شبح مجسمه ای که از عناصر هندسی و پازل مانند تشکیل شده است و تطبیق پذیری این کیف با دسته بالایی و بند شانه ای آن، آن را به یک کلاسیک کالت تبدیل کرده است که مورد علاقه افراد مشهور، ویرایشگران مد و اینفلوئنسرها است.

محبوبیت این کیف باعث شده است که حالا در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است، بنابراین می توانید به راحتی کیفی را که مناسب استایل شخصی خود است، پیدا کنید.

کیف پازل از 9 تکه چرم توسط صنعتگران متخصص Loewe در مادرید ساخته شده است با این حال شایان ذکر است که این برند توجه خود را بر روی کیف Puzzle Edge متمرکز کرده است  جایی که هر تکه چرم روی هم قرار گرفته و باعث می شود کیف ساخته شود.

پیچیدگی کمتری در نتیجه ساخت آن کم هزینه تر است. پازل اصلی Loewe با جنس چرمی جدا شده از پازل، هنوز در دسترس است اما ممکن است به مرور زمان تولید آن متوقف شود  البته در حال حاضر اینها فقط شایعه هستند.

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

2. کیف مدل  فلامنکو

این کیف Loewe دارای تاریخچه طولانی و غنی است اولین بار در مجموعه کیف در دهه 1970 مشاهده شد، فلامنکو توسط کارگردان خلاق قبلی، استوارت وورز در سال 2010 دوباره تفسیر شد و ظاهری مدرن به کیف داد، در حالی که اندرسون لمس خود را بر روی فلامنکو گذاشت. اضافه شدن گره ها روی بند کشی و لوگوی برجسته.

در حالی که قلاب بالای کیف نشان دهنده لباس یک رقصنده فلامنکو است که به میراث اسپانیایی این برند لوکس اشاره دارد.

این کیف برای استفاده در شب در نظر گرفته شده است اما می توانید بند کراس را بردارید تا این کیف را برای استفاده در روز تغییر دهید انواع سایه های پاستلی زرق و برق دار برای افزودن رنگی ملایم به هر ظاهری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معروف ترین برندهای کیف زنانه روزمره را بشناسید!

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

8 مورد از بهترین کیف های Loewe برای سال 2024

3. بهترین کیف کاربردی برای روزمره

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه کیف های دستی Loewe است که در سال 2024 به نمایش درآمد. اندرسون هنر چرم متخصصی را که همیشه در کیف‌های Loewe می‌بینیم با طرح‌های نوآورانه ترکیب کرده است تا این کیف لوکس و شیک را ایجاد کند که می‌تواند بر روی شانه یا سرتاسر بدن شما متناسب با ظاهر روزمره شما باشد.

فضای داخلی آن به اندازه کافی جادار است که برای تمام وسایل ضروری روزمره شما مناسب باشد به علاوه یک جیب زیپی در داخل کیف وجود دارد که به شما کمک می کند مرتب بمانید. این کیف در حال حاضر در سایزهای کوچک و متوسط ​​و 6 رنگ مختلف خنثی و خاکی موجود است.

بهترین کیف کاربردی برای روزمره

بیشتر بخوانید: کیف مورد علاقه و جذاب خانم ها برای تابستان

4. بهترین کیف برای تابستان: Loewe Font Tote

این کفش دارای شکل کلاسیک و مکعبی است و دسته های بالایی در آن تعبیه شده است، در حالی که نام برند Loewe واقعاً به رنگ مشکی در مقابل رنگ بژ خنثی در جلوی کیف ظاهر می شود. برای تطبیق پذیری بیشتر، این کیف همراه با یک بند چرمی برنزه است تا بتوان کیف را در سرتاسر بدن نیز پوشید و آن را برای روزهای تابستانی و همچنین استراحت در ساحل ایده آل می کند.

در حالی که ما این کیف را در کوچکترین اندازه دوست داریم اگر به دنبال یک کیف کاربردی هستید، Font Tote در اندازه های متوسط ​​و بزرگ نیز عرضه می شود که برای مسافرت عالی است.

بهترین کیف برای تابستان: Loewe Font Tote

5. بهترین کراس بادی: کیف چرمی 

طراحی شیک و پیچیده کیف Loewe Gate پس از اولین نمایش آن در باند بهار و تابستان 2018، آن را به یک کلاسیک فوری تبدیل کرده است. طراحی شیک و مینیمالیستی از تجملاتی آرام بیرون می‌آید و آن را به کیفی کلاسیک تبدیل می‌کند که هرگز از مد نمی‌افتد. بند چرمی آن قابل تنظیم است.

بهترین کراس بادی: کیف چرمی 

بیشتر بخوانید: 6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

6. کیف محبوب ترند سال 2024

اگر به دنبال همه کاره هستید، کیف Hammock از Loewe قطعا بهترین گزینه است! این کیف دستی چشمگیر که توسط جاناتان اندرسون مبتکر طراحی شده است برای اولین بار در سال 2023 به این مجموعه اضافه شد و از آن به عنوان کیف پرفروش برای خانه مد اسپانیا باقی مانده است.

دسته های بالایی و بند چرمی قابل تنظیم روی شانه به این معنی است که این کیف را می توان روی شانه، سرتاسر بدن یا در دست نگه داشت و آن را برای هر مناسبت یا لباسی سازگار می کند.

کیف محبوب ترند سال 2024

7. کیف های مجلسی

این کیف دستی برای اولین بار در سال 1975 ظاهر شد، اما پس از آن توسط جاناتان اندرسون در سال 2021 تکرار شد و به کیف کلاسیک طراوت معاصری بخشید.

کیف های مجلسی دارای طرحی الهام گرفته از کیف پزشک است و در چرم یا چرم و پارچه ژاکارد با آناگرام Loewe موجود است.

یک قفل و کلید عملکرد بیرونی کیف را تزئین کرده است سپس در داخل آن یک جیب زیپی دستی پیدا خواهید کرد. اشکال مربع و مستطیل و همچنین چهار اندازه مختلف وجود دارد، واقعاً یک گزینه زیبا برای مهمانی است!

کیف های مجلسی

8. بهترین گزینه مقرون به صرفه

می‌توانید بین اندازه‌های مختلف، طرح‌های مختلف و جزئیات چرم با رنگ‌های مختلف یکی را انتخاب کنید تا کیف سبد Loewe مناسب خود را پیدا کنید! این کیف بهترین کیف بهار و تابستان است، اکسسوری ایده‌آل برای لباس‌های شهری و ساحلی برای سال‌های آینده.

بهترین گزینه مقرون به صرفه

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 17 مدل کیف دستی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو