10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس


منبع: تیپ زا

1

1402/12/29

01:21


10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس 10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس : هرمس به خاطر کیف‌های خیره‌کننده‌اش به خوبی شناخته شده است اما این برند لوکس فرانسوی کیف‌های باورنکردنی دیگری نیز در اختیار دارد فقط فهرستی از بهترین کیف‌های هرمس را ببینید. خانه مد فرانسوی در سال 1837 توسط تیری […]

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس : هرمس به خاطر کیف‌های خیره‌کننده‌اش به خوبی شناخته شده است اما این برند لوکس فرانسوی کیف‌های باورنکردنی دیگری نیز در اختیار دارد فقط فهرستی از بهترین کیف‌های هرمس را ببینید.

خانه مد فرانسوی در سال 1837 توسط تیری هرمس تأسیس شد و برای اولین بار برند خود را برای اسب و کالسکه ایجاد کرد.

این نام تجاری به زودی به سایر انواع سراجی گسترش یافت و تا زمانی که نوه تیری برند را به دست گرفت، هرمس شروع به تولید پوشاک و کالاهای چرمی کرد. کیف های دستی در سال 1922 به این مجموعه اضافه شدند و به سرعت در میان جامعه ثروتمند اروپا محبوب شدند.

در حال حاضر هرمس یکی از معروف ترین تولید کنندگان کیف است و همچنین هر ساله مجموعه ای خیره کننده از مد لباس های آماده را ایجاد می کند.

اگر به این فکر می کنید که کیفی از این برند معروف را به دست بگیرید قبل از تصمیم گیری ارزش دارد که همه گزینه های خود را بررسی کنید. بنابراین این لیست از 10 بهترین کیف هرمس اینجاست تا به شما کمک کند بفهمید کدام کیف برای شما بهترین است!

10 مورد از بهترین کیف های هرمس

1. کیف بیرکین

کیف هرمس برکین یکی از معروف‌ترین و نمادین‌ترین کیف‌های دستی در جهان است که به عنوان اوج مد لوکس شناخته می‌شود و به‌عنوان نماد وضعیت انحصاری دیده می‌شود. قدمت این کیف به سال 1984 برمی گردد و به دلیل ملاقات اتفاقی بین نماد مد و بازیگر جین بیرکین و مدیر خلاق هرمس در آن زمان، ژان لوئیس دوما طراحی شد.

جین بیرکین توضیح داد که کیف دستی فعلی او کاربردی نبود و برای همه چیزهایی که او نیاز داشت کوچک بود این موضوع باعث شد تا دوما در کنار جین بیرکین کیف جدیدی طراحی کند و در نهایت کیف بیرکین را بسازد.

این کیف دستی با فضای داخلی جادار، دسته‌های دوتایی و کمربند قفل شده در جلو فوراً مورد توجه قرار گرفت و حالا برای چندین دهه مورد تقاضا بوده است در طول سال‌ها کیف‌های بیرکین مختلفی با طیف وسیعی از چرم‌ها و رنگ‌های مختلف در دسترس بوده‌اند.

در سال های اخیر اندازه های کوچکتر 25، 28 و 30 در چرم های کاربردی توگو محبوب ترین بوده اند و انتخاب رنگ های خنثی همیشه یک گزینه مطمئن است این رنگ ها بی نهایت شیک هستند و سزاوار جایگاهی در کمد لباس شما هستند.

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

2. کیف Hermès Kelly

گریس کلی این کیف را در سال 1955 در فیلم To Catch A Thief پوشید و عاشق آن شد سپس در سال 1956 هنگامی که شاهزاده موناکو شد کلی در حالی که این کیف را حمل می کرد تا برآمدگی نوزاد خود را پنهان کند و بلافاصله محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرد و در نهایت نامش تغییر کرد.

درست مانند کیف هرمس برکین در حال حاضر یک لیست انتظار برای خرید یک کیف Kelly وجود دارد و تعداد زیادی کیف مختلف Kelly برای انتخاب وجود دارد.

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

3. کیف کنستانس

کیف هرمس کنستانس اغلب به عنوان سومین کیف دستی در تثلیث مقدس هرمس پس از برکین و کلی دیده می شود.

کیف Constance اولین بار در سال 1959 به توپ هرمس اضافه شد و به دلیل طراحی براق، صیقلی و کاربردی آن به یک کلاسیک فوری تبدیل شد. Constance توسط Catherine Chaillet طراحی شد و نام دخترش Constance که در همان روزی که اولین کیف ساخته شد به دنیا آمد، گرفته شد.

ساخت این کیف بین 14 تا 18 ساعت طول می کشد با یک ساختاری بند چرمی قابل تنظیم و بسته شدن چشمگیر H طلایی در قسمت جلو. این کیف در سه اندازه مختلف 14، 18 و 24 موجود است که 18 محبوب‌ترین آنهاست در حالی که Elan Constance نیز وجود دارد که با شکل مستطیلی‌تر کمیاب‌تر است.

ژاکلین کندی، امیلی راتایکوفسکی و دایان کروگر همگی از طرفداران کیف Constance هستند.

بیشتر بخوانید: 17 مدل کیف دستی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد!

10 مورد از بهترین کیف های برند هرمس

4. کیف مدل پیکوتین

کیف هرمس پیکوتین در سال 2002 به مجموعه اضافه شد اما از میراث اسب سواری خانه مد الهام گرفته شده است که به سال 1837 باز می گردد.

هرمس در ابتدا به عنوان برندی تاسیس شد که قبل از گسترش هرمس تجهیزات سوارکاری لوکس را برای ثروتمندترین افراد جامعه فرانسه می ساخت. کیف های دستی، کالاهای چرمی و لباس در دهه 1920.

کیسه پیکوتین به سبک کیسه سطلی است که از کیسه غذای اسب الهام گرفته شده است در حالی که نام پیکوتین به واحد اندازه گیری غذای اسب اشاره دارد. این کیف دارای طراحی شیک، مینیمالیستی و کاربردی است،.

کیف مدل پیکوتین

کیف مدل پیکوتین

5. کیف Evelyne

کیف Evelyne همچنین دارای تاریخچه ای جذاب است که از میراث سوارکاری برند هرمس الهام گرفته شده است و اولین بار در سال 1978 عرضه شد. سوراخ های سوراخ شده به عنوان یک راه عملی برای جریان هوا برای خشک کردن لوازم داخل کیف.

کیف Evelyne

6. کیف لیندی

کیف Lindy یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه کیف های هرمس است که در سال 2007 و زمانی که ژان پل گوتیه مدیر خلاقیت بود، به نمایش درآمد. Lindy توسط Frédéric Vidal طراحی شده است، با هدف ایجاد یک کیف انعطاف‌پذیرتر که روی بدنه قرار می‌گیرد و دسته‌های بالایی که برای کاربر راحت‌تر است.

به همین دلیل است که کیف Lindy دارای ظاهری نرم‌تر است تا به راحتی در برابر بدن قرار بگیرد در حالی که دسته‌های رول شده بالایی در هر طرف کیف قرار می‌گیرند که حمل کیف را آسان‌تر می‌کند زیرا بازو در موقعیت طبیعی‌تری قرار دارد.

بسیاری از ویژگی های کاربردی دیگر در کیف Lindy وجود دارد از جمله یک بند اضافی که Lindy را به یک کیف روی شانه تبدیل می کند.

کیف لیندی

7. هرباگ

شکل ظاهری هرباگ شبیه کیف محبوب Kelly است اما به جای چرم، بدنه اصلی کیف از بوم ساخته شده است و فقط قسمت بالایی و بند آن از چرم است که به این معنی است که قیمت مناسب تری دارد.

هرباگ

8. The Garden Party Tote

این کیف لوکس برای کار، تعطیلات آخر هفته و مسافرت به دلیل ظاهر قوی، مستحکم و فضای داخلی جادارش مناسب است. The Garden Party اولین بار در سال 1964 عرضه شد و به سرعت به یکی از پرفروش ترین کیف های این برند تبدیل شد و از آن زمان به عنوان یکی از محبوب ترین کیف های هرمس باقی مانده است.

The Garden Party Tote

9. بولید

هرمس بولید یک کیف نمادین در تاریخ کیف های دستی است زیرا اولین کیف دستی است که دارای زیپ بسته می شود! امیل موریس هرمس، نوه بنیانگذار هرمس، به دیدار هنری فورد در آمریکا می رود و با زیپ آشنا می شود.

پس از ثبت اختراع برای زیپ مورد استفاده برای کالاهای چرمی در سال 1923، Bolide اولین کیفی بود که با زیپ ساخته شد و آن را به یک قطعه نمادین در مجموعه هرمس تبدیل کرد.

Bolide در حال حاضر به همان اندازه که اولین بار معرفی شد محبوب است، با شکل گنبدی، دسته های چرمی رول شده، بند شانه ای قابل جدا شدن و فضای داخلی جادار.

بولید

10. کیف 24/24

Hermès 24/24 تنها در سال 2018 عرضه شد و آن را به یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به مجموعه محصولات چرمی این برند تبدیل کرد. 24/24 شبیه کیف های هرمس بیرکین و Kelly به نظر می رسد.

کیف دارای ساختاری نرم، با شکل مستطیل شکل که در مرکز خمیده است، قفل پیچشی روی فلپ جلویی و دسته بالایی منحنی دارد.

همچنین 2 ترکیب چرم مختلف برای انتخاب وجود دارد توگو با پوست گوساله یا کلمنس با سامبررو – توگو شکل خود را برای ظاهری ساختارمندتر حفظ می‌کند در حالی که کلمنس برای ظاهری سفت‌تر نرم‌تر است. رنگ‌های مشکی و طلایی رایج‌ترین رنگ‌ها هستند.

کیف 24/24

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو