لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟


منبع: تیپ زا

3

1402/12/13

01:02


لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟ لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟ لویی ویتون و ورساچه دو خانه مد نمادین با سبک های متمایز هستند اما کدام برند لوکس برای شما مناسب است؟ در این مقاله لویی ویتون در مقابل ورساچه بدانید. کیف […]

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟ لویی ویتون و ورساچه دو خانه مد نمادین با سبک های متمایز هستند اما کدام برند لوکس برای شما مناسب است؟ در این مقاله لویی ویتون در مقابل ورساچه بدانید.

کیف لویی ویتون 

برند طراح فرانسوی لویی ویتون که در حال حاضر توسط نیکلاس ژسکیر رهبری می‌شود، به خاطر مجموعه‌های لباس آماده باورنکردنی همکاری‌های غیرمنتظره و کیف‌های دستی خیره‌کننده شهرت دارد.

خانه مد لوکس ایتالیایی ورساچه به دلیل سبک جسورانه ایتالیایی، تأثیرات باروک در مجموعه لباس‌های زنانه و کالاهای چرمی باکیفیت که توسط دوناتلا ورساچه بی‌نظیر طراحی شده‌اند، شناخته شده است.

بنابراین اگر به دنبال یک کیف دستی جدید یا یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا هستید باید لویی ویتون و ورساچه را بررسی کنید.

این برندهای طراح ممکن است در ظاهر شبیه به هم به نظر برسند زیرا آنها بسیار معروف هستند و لباس ها و لوازم جانبی زیبایی را تولید می کنند و انتخاب بین آنها را واقعا دشوار می کند. با این حال اگر کمی عمیق‌تر کاوش کنید، متوجه می‌شوید که تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد که بر روی برندی که به دنبال آن هستید تأثیر می‌گذارد.

این مقاله قرار است نگاهی به تاریخچه لویی ویتون و ورساچه، تفاوت‌های بین برندهای لوکس و کیف‌های برتر از هر برچسب مد بیندازد تا در مورد لویی ویتون در مقابل ورساچه نتیجه‌گیری شود همه اینها به شما کمک می‌کند بهترین را پیدا کنید. 

بیشتر بخوانید: 6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

لویی ویتون در مقابل ورساچه

خانه مد فرانسوی لویی ویتون در قرن نوزدهم با ساختن تنه شروع به کار کرد و سپس به سایر چمدان ها، کیف ها و در نهایت پوشاک گسترش یافت. لویی ویتون قبل از افتتاح برند همنام خود در سال 1854 شاگرد تولید صندوق عقب بود و با طراحی اولین تنه های تخت ضد آب به موفقیت دست یافت.

در طول قرن بیستم کیف‌ها به مجموعه لویی ویتون اضافه شدند کیف‌های Keepall و Speedy برای اولین بار در سال 1930 معرفی شدند در حالی که کیف‌های سطلی Noe دو سال بعد وارد بازار شدند. جنس بادوام، سبک‌های کاربردی و طرح‌های زیبا در میان طرفداران مد روز محبوبیت بالایی داشته و هنوز هم این کیف‌ها از محبوب‌ترین کیف‌های مجموعه لویی ویتون هستند.

تا سال 1997 بود که لباس های لویی ویتون ساخته شد این سالی بود که اولین مجموعه لباس های آماده در هفته مد پاریس به روی صحنه رفت. مارک جیکوبز مدیر خلاقانه کلکسیون‌های مردانه و زنانه در آن زمان بود و اطمینان حاصل کرد که لویی ویتون در خط مقدم آخرین مد بالا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه با یک کیف استایل شیکی را ست کنیم؟

مجموعه لباس‌های مردانه به چنان نیرویی در صنعت مد تبدیل شد که کیم جونز در سال 2011 به عنوان مدیر هنری منصوب شد. در سال 2018، کیم جونز مدیر خلاقانه Dior Homme شد و Vigil Abloh این نقش را در Louis Vuitton به عهده گرفت.

در سال 2013، Nicolas Ghesquière نقش مدیر خلاق را بر عهده گرفت و از آن زمان تاکنون در این برند باقی مانده است و کمک کرد تا Louis Vuitton به یکی از ارزشمندترین برندهای لوکس در جهان تبدیل شود.

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

تاریخچه ورساچه

جیانی ورساچه، طراح مد، خانه مد ایتالیایی خود را در سال 1978 تأسیس کرد و قبلاً چند مجموعه برای کالاگان، جنی و کامپلیس طراحی کرده بود.

رشد سریع برند در کنار سایر برندهای ایتالیایی مانند پرادا، جورجیو آرمانی، سالواتوره فراگامو و گوچی، به این معنی بود که آنها به لوازم جانبی مد، کالاهای چرمی، جواهرات، و اثاثیه منزل و همچنین خطوط انتشار ایجاد شده توسط دوناتلا ورساچه گسترش یافتند. از جمله Young Versace و Versus.

ورساچه به دلیل طراحی های چشم نواز و مشتریان معروفش، از جمله پرنسس دایانا، پرنسس کارولین موناکو، مایکل جکسون و التون جان، که در سال 1992 لباس های صحنه خود را برای آنها طراحی کرد، به عنوان یک طراح راک اند رول شناخته می شد.

در سال 1994، الیزابت هرلی در اولین نمایش چهار عروسی و مراسم تشییع جنازه، یک لباس مشکی نمادین ورساچه پوشید که با سنجاق‌های طلایی بزرگ در هر طرف محکم شده بود، که شهرت جهانی ورساچه را به همراه داشت و حتی حالا نیز یکی از نمادین‌ترین لباس‌ها است.

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

پس از ترور جیانی ورساچه در سال 1997، خواهر کوچکترش دوناتلا ورساچه نقش مدیر خلاقیت را بر عهده گرفت و برادر بزرگترش سانتو مدیرعامل شد.

آنها از آن زمان تاکنون مسئولیت کسب و کار خانوادگی را بر عهده دارند. در سال 2000، دوناتلا سنت لباس های نمادین را ادامه داد و یک لباس شفاف سبز برای جنیفر لوپز ایجاد کرد که در جوایز گرمی پوشیده شد.

ورساچه همچنان به خلق مجموعه‌های لباس آماده باورنکردنی، و همچنین جنس مد لباس زیر مجموعه آتلیه ورساچه ، کیف‌ها و اکسسوری‌های خیره‌کننده، و اثاثیه منزل جذاب ادامه می‌دهد. این برند مد ایتالیایی به دلیل طراحی های جسورانه و ظاهر جسورانه خود همچنان یکی از محبوب ترین برندهای فرش قرمز باقی مانده است.

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

تفاوت های لویی ویتون و ورساچه

تفاوت های قابل توجهی بین لویی ویتون و ورساچه وجود دارد که برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام برند برای شما مناسب است باید در مورد آنها بدانید.

1. نام تجاری زیبایی شناسی

لویی ویتون و ورساچه زیبایی نام تجاری متفاوتی دارند و ممکن است یکی وجود داشته باشد که با استایل شخصی شما سازگارتر باشد.

لویی ویتون در درجه اول به خاطر مونوگرام خود شناخته می شود که بسیاری از کالاهای لوکس را تزئین می کند و تا حدودی به یک نماد وضعیت تبدیل شده است اگر به ترند لوگومانیا علاقه دارید، پس لویی ویتون را دوست خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: 17 مدل کیف دستی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد!

سبک ورساچه جسورانه و جلب توجه است، با بسیاری از الگوهای پیچیده طلایی و سرهای بزرگ مدوسا که کالاهای چرمی و لباس را تزئین می کند.

اگرچه تعداد زیادی کیف دستی با چرم‌های ساده و رنگ خنثی موجود است که فقط سر مدوسا را ​​به عنوان تزیینی چشمگیر روی کیف نشان می‌دهد این یک جایگزین خوب برای ظاهر لوگومانیا است.

اگر عاشق سبک جسورانه ایتالیایی هستید، پس ورساچه برند مناسب شماست!

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

2. محدوده قیمت

در مرحله بعد ما محدوده قیمت هر برند را بررسی می کنیم تا بتوانید برچسبی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با بودجه شما است.

کیف های دستی Louis Vuitton از حدود 1100 دلار تا حدود 7000 دلار متغیر است کیف های بزرگتر و کیف های چرمی قیمت بالاتری نسبت به کیف های دستی بوم دار دارند.

کیف های ورساچه بسته به سایز کیف دستی بین 1025 تا 3750 دلار متغیر هستند. همانطور که می بینید کیف های ورساچه در صورتی که بودجه کمتری داشته باشید، کمی مقرون به صرفه تر هستند، و چند گزینه واقعاً عالی با قیمت کمتر از 2000 دلار در دسترس هستند.

3. جنس 

جنس موجود از هر نام تجاری نیز ممکن است بر روی برندی که انتخاب می کنید تأثیر بگذارد. لویی ویتون در درجه اول بوم یا چرم روکش شده ارائه می دهد.

این خانه مد به دلیل بوم با روکش بادوام خود مشهور است که تقاضای زیادی دارد و در مونوگرام یا الگوی چک موجود است که در بسیاری از محصولات لویی ویتون دیده می شود.

بیشتر اقلام لوکس ورساچه از چرم ساخته شده اند این می تواند پوست بره، پوست گوساله، چرم صاف و چرم باشد که همگی ظاهری مجلل و کیفیت بالایی دارند همچنین اگر می خواهید چیزی کمی متفاوت داشته باشید چند کیف پارچه ای نی و پنبه ای نیز وجود دارد.

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

پرفروش ترین کیف های لویی ویتون در مقابل ورساچه

کیف های دستی لوکس بسیار زیادی از لویی ویتون و ورساچه موجود است بنابراین ما انتخاب را محدود کرده ایم و تعدادی از پرفروش ترین کیف های هر برند را انتخاب کرده ایم تا به شما کمک کنیم کیف مناسبی را برای اضافه کردن به کمد لباس خود پیدا کنید!

1. کیف های حمل و نقل

کیف دستی لویی ویتون Neverfull یک کیف دستی نمادین است که همه در زندگی خود به آن نیاز دارند. Neverfull در رنگ‌ها و مواد مختلف موجود است، اما نسخه Damier Ebene که در تصویر بالا نشان داده شده است کلاسیک است.

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

لویی ویتون در مقابل ورساچه | کدام مدل برای شما بهترین است؟

2. کیف های صندوقی

کیف آلما یکی از قدیمی‌ترین کیف‌های مجموعه لویی ویتون است و طراحی شیک ابدی را تحمل کرده است. این کیف آلما از چرم اپی با بافت Louis Vuitton ساخته شده است که چرم با دوام خاصی است و در این سایه طلایی گرم عسلی زرق و برق دار است.

این کیف دارای دسته های چرمی رول شده است اما یک بند شانه برزنتی نیز با نام تجاری Louis Vuitton بافته شده است.

این کیف دستی ورساچه لا مدوزا بسیار شیک است و می‌تواند بهترین کیف دستی روزمره باشد. این کیف دستی جمع و جور که از چرم سیاه دانه ساخته شده است، دارای یک طرح خیره کننده با کناره های چسبانده شده و یک بال بالایی تزئین شده با سر مدوسا ورساچه که فوراً قابل تشخیص است یک ویژگی واقعاً چشم نواز در این کیف است.

این کیف دستی با دسته بالا چرمی رول شده بند شانه ای زنجیر درشت و بند چرمی جداشدنی فوق العاده همه کاره است، به علاوه در رنگ سفید نیز موجود است تا متناسب با هر سبک شخصی باشد.

کیف های صندوقی

کیف های صندوقی

3. کیف های دوشی

کیف های دوشی بسیار متنوعی وجود دارد اما چگونه می توانید در برابر ظاهر چشمگیر کیف لویی ویتون لوپ مقاومت کنید؟

این کیف دستی زرق و برق دار از چرم مشکی براق با الگوی V ساخته شده است تا نشان دهنده برند ورساچه باشد و سپس با آرم V طلایی تزئین شده است. این کیف دارای یک بند زنجیر طلایی است که می تواند روی شانه قرار گیرد یا به طور کامل کشیده شود تا به عنوان یک کیف کراس بادی استفاده شود.

کیف های دوشی

کیف های دوشی

4. کیف های کراس بادی

این کیف کراس بادی Louis Vuitton New Wave کلاسیک است و کاملاً در هر مجموعه کیف های لوکس قرار می گیرد. این کیف که از چرم مشکی نرم کره ای ساخته شده است.

اگر به دنبال کیفی با طراحی جذاب و عجیب هستید این کیف متالیک متالیک Versace La Medusa برای شما مناسب است. این کیف از چرم نقره ای درخشان ساخته شده و با سر مدوسا نقره ای تزیین شده است بسیار خیره کننده!

کیف های کراس بادی

کیف های کراس بادی

نتیجه

هم لویی ویتون و هم ورساچه آنقدر کیف های دستی و مجموعه های آماده پوشاک خیره کننده تولید می کنند که نمی توانید با هیچ کدام از برندها اشتباه کنید! با این حال چند تفاوت مهم وجود دارد که باید به شما در تصمیم گیری کمک کند.

اگر کمی پول بیشتری برای خرج کردن دارید و ظاهر لوگوی کلاسیک LV را دوست دارید لویی ویتون برند مناسب شماست. آنها انبوهی از کیف های کلاسیک دارند که شما برای همیشه آنها را دوست خواهید داشت و همیشه بسیار شیک به نظر می رسند.

اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال یک کیف چرمی لوکس با ظاهری جذاب هستید ورساچه برندی است که باید به دنبال آن بروید کیف های دستی آنها با چرم انعطاف پذیر و تزئینات طلایی درخشان خیره کننده است .امیدواریم این مقاله در مورد تجزیه و تحلیل لویی ویتون در مقابل ورساچه برای شما مفید بوده باشد! 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو