آشنایی با زیباترین هتل های یخی سراسر دنیا

آشنایی با زیباترین هتل های یخی سراسر دنیا


منبع: همگردی

229

1398/11/10

00:41


شاید اگر اسم هتل های یخی به گوشتان بخورد، به این فکر کنید که جذابیت این هتل ها در چیست و چرا این گونه هتل ها محبوبیت دارند یا چرا تعداد بسیار زیادی از مردم دلشان می خواهد تعطیلات خود را در آن ها بگذرانند و جوری وانمود کنند که انگار در فیلم جیمز باند حضور دارند. شاید این محبوبیت بخاطر طبیعت بی دوام هتل های یخی دنیا باشد یا جادویی که از خود ساطع می کنند یا خاصیت انتقال پذیریشان یا شاید هم ترکیب مهارت معماری و هنر است که زیباترین هتل های یخی را اینچنین جذاب می سازد. دلیل آن هرچه که باشد، ما قصد داریم در این نوشتار بهترین و جالب ترین هتل های یخی جهان را به شما معرفی کنیم.

هتل های یخی جهان

آیس هتل ICEHOTEL

آیس هتل ICEHOTEL دقیقا به همین صورت و با حروف بزرگ نوشته می شود، چرا که سوئدی ها علاقه دارند اینگونه باشد. این هتل سوئد اولین هتل یخی جهان بوده و از دید بسیاری از افراد، بهترین مورد از هتل های یخی دنیا به شمار می رود. بیش از 1000 بلوک یخ از رودخانه تورن Torne River به محل این هتل آورده می شوند و سپس در فصل بهار، این یخ ها آب شده به رودخانه بر می گردند. در حال حاضر، آیس هتل ICEHOTEL بیست و ششمین سالروز ساخت خود را جشن می گیرد و بعد از این همه سال، هنوز هم ضیافتی برای حس های پنجگانه محسوب می شود. در طول روز بازدیدکنندگان می توانند به محوطه اطراف بروند و سورتمه سواری و لیز خوردن را تجربه کنند؛ در تورهای نور های شمالی (شفق قطبی) شرکت کنند و تنوعی از فعالیت های زمستانی را انجام دهند. نیایشگاه این هتل نیز برای مراسم های عروسی بسیار محبوبیت دارد.

آیس هتل ICEHOTEL

هتل دو گلس Hotel de Glace

در فاصله ده دقیقه ای از مرکز شهر کبک Quebec، هتل دو گلس Hotel de Glace قرار گرفته است؛ هتلی که هر ساله هم تم و هم نقشه معماری خود را تغییر می دهد. برای مثال تم سال 2016 رودخانه بوده است؛ برداشتی هنرمندانه از آب های روانی که به یخ تبدیل شده اند. هر متر از این مورد از زیباترین هتل های یخی برای افراد ماجراجو و جویای هیجان، منظره ای فوق العاده محسوب می شود.

هتل دو گلس Hotel de Glace

هتل آو آیس Hotel of Ice

هتل آو آیس Hotel of Ice در رومانی یک هتل یخی واقعی است. این هتل هر ساله با یک تم جدید از یخ ساخته می شود. اتاق های آن با دقت و جزئیات بسیار زیاد از یخ تراشیده می شوند و دیوار هایش نقش و نگار ها و حکاکی های خاص خود را دارند. وقتی برای اقامت در این مورد از هتل های یخی جهان به رومانی می روید، اصلا نگران سرما نباشید، زیرا انواع پتو و پارچه های خز برای گرم کردن و کمک به آسایش شما موجود هستند.

هتل آو آیس Hotel of Ice

سوریس نیوا ایگلو هتل Sorrisniva Igloo Hotel

سوریس نیوا ایگلو هتل Sorrisniva Igloo Hotel در آلتای نروژ، شمالی ترین هتل یخی در جهان است و اندازه آن به بیش از 2500 متر مربع می رسد. مرکز تفریحی اقامتی که این هتل در آن واقع شده، بخاطر فعالیت های زمستانی درجه یک جهانی که در آن برقرار هستند، شهرت دارد. سورتمه سواری، قایق سواری در رودخانه در کنار غذاهای بسیار خوش طعم و درجه یکی که در سوریس نیوا ایگلو هتل Sorrisniva Igloo Hotel در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرند و در نهایت ایگلو یا همان اتاق اسکیمویی که قرار است شب را در آن بگذرانند، با راحتی و آرامش به میهمانان عرضه می شوند.

سوریس نیوا ایگلو هتل Sorrisniva Igloo Hotel

شنیدورف اسنو ویلج Schneedorf Snow Village

نام شنیدورف اسنو ویلج Schneedorf Snow Village برای این هتل یخی ممکن است مسخره به نظر برسد؛ اما این مورد از هتل های یخی جهان چه از نظر زیبایی و چه از نظر رمانتیک بودن، سایر گونه های همنوع خود را پشت سر می گذارد. شنیدورف اسنو ویلج Schneedorf Snow Village که در ارتفاع 2000 متری و در میان رشته کوه آلپ Alps واقع شده، مرکز اقامتی مجهزی را به میهمانان ارائه می کند که تجملات و ماجراجویی را با هم ترکیب نموده است.

شنیدورف اسنو ویلج Schneedorf Snow Village

ایگلو ویلج کاکس لاتانن Igloo Village Kakslauttanen

ایگلو ویلج کاکس لاتانن Igloo Village Kakslauttanen که در شهر کاکس لاتانن Kakslauttanen و کشور فنلاند قرار گرفته، از نظر تکنیکی یک هتل یخی به شمار نمی رود؛ اما خود را به عنوان یک مرکز تفریحی اقامتی قطبی جا انداخته است. بدین معنی که بازدیدکنندگان می توانند از میان تنوعی از انواع اقامت، نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند و شاهد شگفتی طبیعی نورهای شمالی (شفق قطبی) در سرزمین فنلاند باشند. اگر به هیجان فعالیت های زمستانی علاقه دارید، ایگلوهای شیشه ای دنج و راحت این هتل، بدون اینکه به شما احساس سرما بدهند، این موقعیت را برای شما فراهم می آورند که زیر تابلوی ستارگان شب بخوابید و شفق قطبی را تماشا کنید.

ایگلو ویلج کاکس لاتانن Igloo Village Kakslauttanen

ایگلو ویلج کاکس لاتانن Igloo Village Kakslauttanen 2

ایگلو دورف Iglu-Dorf

ایگلو دورف Iglu-Dorf یکی از هتل های یخی دنیا بوده که دارای هفت شعبه مختلف در سرتاسر جهان است؛ اما مهمترین شعبه آن در سوئیس واقع شده است. هر ساله بیش از 3000 ساعت برای ساخت ایگلو دورف Iglu-Dorf زمان صرف می شود و سپس تیمی از هنرمندان بین المللی برای طراحی دکوراسیون داخلی آن و خلق کردن یک دنیای فانتزی سحرانگیز در میان برف و یخ، اثر نهایی هنری را خلق می کنند.

ایگلو دورف Iglu-Dorf

اسکیماسکا واس Eskimska Vas

اسکیماسکا واس Eskimska Vas را برای اقامت انتخاب کنید و از ماجراجویی اسکیمویی خود در این هتل یخی که مملو از ایگلو یا همان خانه های اسکیمویی است، لذت ببرید. هر ساله، بالن های بزرگی تهیه و با برف پوشانیده می شوند و یکی یکی در کنار هم قرار می گیرند تا دنیایی جادویی از برف و یخ را در میان طبیعت اسلوونی به وجود بیاورند. شما می توانید قبل از رفتن به این مورد از زیباترین هتل های یخی و کسب آرامش در ایگلوی اختصاصی خودتان، کمی اسکی کنید و از طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید.

اسکیماسکا واس Eskimska Vas

لاینیو اسنو ویلج Lainio Snow Village

برای ساخت لاینیو اسنو ویلج Lainio Snow Village و خلق یک سرزمین شگفت انگیز زمستانی، در حدود 20 میلیون کیلو برف و 350 هزار کیلو یخ طبیعی استفاده می شود. لاینیو اسنو ویلج Lainio Snow Village در حدود 200 کیلومتر بالاتر از حلقه قطبی در فنلاند واقع شده و دارای یک هتل، یک بار و یک رستوران است که همگی با سبکی منحصر به فرد و کاملا هنری ساخته شده اند.

لاینیو اسنو ویلج Lainio Snow Village

لاینیو اسنو ویلج Lainio Snow Village 2

کرکنس اسنو هتل Kirkenes Snowhotel

اگر به گذراندن شب در میان زیبایی مام طبیعت علاقه دارید؛ اما دلتان نمی خواهد روی یک تکه برف یا بلوک یخ بخوابید، بهتر است به کرکنس اسنو هتل Kirkenes Snowhotel مراجعه کنید. در این مورد از هتل های یخی جهان، تشک و همچنین دوش حمام که اغلب در هتل های یخی دیده نمی شوند به میهمانان ارائه می گردند. در حقیقت، مقداری جادوی زمستانی را همراه با آرامش و آسایش یک خانه واقعی در کرکنس اسنو هتل Kirkenes Snowhotel تجربه خواهید کرد.

کرکنس اسنو هتل Kirkenes Snowhotel

کمی اسنو کسل Kemi Snowcastle

کمی اسنو کسل Kemi Snowcastle در کمی، منطقه ای در فنلاند واقع شده و آثار هنری فوق العاده ای از برف و یخ در آن به چشم می خورند. اما این مورد از زیباترین هتل های یخی از پیشرفته ترین زنجیره های هتل ها به شمار می روند، بنابراین می دانند چگونه با بهترین و ایده آل ترین خدمات از میهمانان خود پذیرایی کنند که با محیط خارق العاده اطراف هماهنگی داشته باشد.

کمی اسنو کسل Kemi Snowcastle

سودکا آیس بار SVEDKA Ice Bar

سودکا آیس بار SVEDKA Ice Bar یک هتل یخی واقعی نیست؛ اما به اندازه آن ها سرد است. اگر به یک سفر تفریحی با کشتی به نروژ رفته باشید، می توانید سری هم به این بار یخی بزنید. اگر از سفر کردن به مناطق آفتابی کارائیب یا مناطق خوش آب و هوای مدیترانه ای خسته شده اید و دلتان می خواهد کمی تفاوت را تجربه کنید، بهتر است سری به سودکا آیس بار SVEDKA Ice Bar بزنید تا کمی خنک شوید. در این بار به شما کت و دستکش های خز داده می شود و احتمالا با وجود همه این ها دلتان نخواهد بیش تر از 45 دقیقه تا یک ساعت در این بار بمانید؛ اما تجربه خاطره انگیزی خواهید داشت. انواع نوشیدنی های خوش طعم در اینجا سرو می شوند و فضای این مورد از هتل های یخی دنیا حقیقتا خارق العاده است.

سودکا آیس بار SVEDKA Ice Bar

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو