عکس های علی فرهنگی و همسرش + بیوگرافی و فعالیت مدلینگ

عکس های علی فرهنگی و همسرش + بیوگرافی و فعالیت مدلینگ


منبع: نمکستان

313

1398/11/28

02:34


علی فرهنگی یک مدل، بازیگر، بدنساز و ورزشکار حرفه ای است. وی در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی رشته عمران است. اگر علاقمند هستید بیشتر از او بخوانید با ما همراه باشید.

نمکستان: علی فرهنگی یک مدل، بازیگر، بدنساز و ورزشکار حرفه ای است. وی در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی رشته عمران است. اگر علاقمند هستید بیشتر از او بخوانید با ما همراه باشید.

علی فرهنگی عکس علی فرهنگی و همسرش بیوگرافی علی فرهنگی

از بدنسازی تا بسکتبال :

او در دوران دبیرستان به صورت حرفه ای بسکتبال بازی میکرد و بعدها به حرفه مدلینگ روی آورد و در کنارش کار در پرورش اندام و بدنسازی را نیز به شکل جدی دنبال نمود به طوریکه چندین عنوان قهرمانی در رشته بدنسازی و بادی کلاسیک را از آن خود نمود. البته او در کنار بسکتبال یک اسکی باز قهار نیز بود. وقتی هفده سالش شد تصمیم گرفت علاوه بر ورزش در حیطه هایی همچون تناسب اندام نیز شانس خود را امتحان نماید.

او در زمینه ایروبیک، تی آر ایکس و اسینینگ نیز فعالیت دارد و علاوه بر آن در رشته هائی چون اسکی روی آب و برف، موتور سواری، سوارکاری و نیز قایقرانی نیز دارای مهارت است. همچنین او سالهاست که مربی بسیاری از بازیگران و رزشکاران و سایر چهره های شناخته شده کشور است و آموزش بدنسازی آنها را برعهده دارد.

فعالیتهای مدلینگ :

علی فرهنگی به دلیل خوش فرم بودن بدنش و عضلانی و ورزشکاری بودن آن مدت هاست که در زمینه مدلینگ فعالیت حرفه ای دارد. او از اوایل دهه هشتاد بود که کارش را با برند نیکو تن پوش و تبلیغ آن آغاز نمود و بعدها با برند ایکا که در زمینه پوشاک مردان فعالیت میکند همکاری خود را آغاز نمود و عکسش روی بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت قرار گرفت. وی با برندهای، ست من و فرس ایتالیا نیز همکاری دارد.

علی فرهنگی

فعالیت در تلویزیون :

وی از سال ۱۳۷۸ به مدت سه سال به عنوان مربی ایروبیک در برنامه صبح بخیر تهران که از شبکه پنج سیما پخش میشد حضور داشته و در کنار بیژن صفایی و اجرای حسین رفیعی به جلوی دوربین میرفت. در سالهای اخیر نیز در برنامه حرکت از نو به عنوان بدنساز به آموزش حرکات بدنسازی مشغول است. این برنامه نیز از شبکه سوم سیما پخش می شود.

بازی در کنار شهاب حسینی :

سی ساله بود که پا به دنیای جذاب بازیگری گذاشت و در سال ۱۳۸۶ جلوی دوربین محمد نوری زاد در فیلمی با عنوان پرچم های قلعه کاوه رفت و همبازی بازیگر مطرح سینمای ایران شهاب حسینی شد.

علی فرهنگی

نوازندگی :

علی در زمینه سازهای ضربی کاخن و ورکاشن نیز دارای  مهارت است.

دیگر فعالیتهای علی فرهنگی :

وی در حال حاضر مدیر تیم موتور سواری هنرمندان است و نیز مدیر روابط عمومی تیم فوتبال هنرمندان ایران را نیز برعهده گرفته است. پیش از آن هم دبیر کمیته آموزش هیئت جنوب شرق تهران بود.

علی فرهنگی

همسر علی فرهنگی :

علی فرهنگی هشت سال است که ازدواج کرده وی در سال ۱۳۹۰ با خانم هستی فرهمند ازدواج نمود و فعلا دارای فرزندی نمیباشند. هستی فرهمند دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل است.

از بازی در مانکن تا رقص روی شیشه :

او در سال ۹۵ و بعد از مدتها دوری گزینی از فعالیتهای بازیگری در فیلم توچال حضور پیدا کرد. در سال ۹۸ نیز با سریال رقص روی شیشه که از شبکه نمایش خانگی پخش میشد و سپس سریال مانکن به دنیای هنر بازگشت.

بیوگرافی و عکس های جدید علی فرهنگی

بیوگرافی و عکس های جدید علی فرهنگی

عکس دیده نشده علی فرهنگی

عکس دیده نشده علی فرهنگی

عکس جدید و دیده نشده علی فرهنگی

عکس جدید و دیده نشده علی فرهنگی

جدیدترین عکس های علی فرهنگی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی کامل علی صادقی

بیوگرافی علی فرهنگی و عکس های جدیدش

بیوگرافی علی فرهنگی و عکس های جدیدش

بیوگرافی علی فرهنگی و عکس های جدیدش

عکس و بیوگرافی علی فرهنگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو